  • Data: 2005-03-30 17:58:37
    Temat: Re: Citibank
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > aaa - przywyczaj sie. To Citibank ;) Tam lokat tez nie zaloyzysz 24/h (i
    > nie tylko tam ;)

    chodzi mi poprostu o przelew kasy z banku AIB (w Irlandii) jak najtanszym
    kosztem do polski i dlatego tam zalozylem. Podobno nie biora prowizji
    zadnych wiec przetestuje :) Aha no i musze powiedziec ze denerwowalo mnie np
    to jak uaktywnialem usluge CitiPhone :) Dzwonie na ten ich nr 0801 i mowie w
    czym rzecz. Nie mialem zadnego 6 cyfrowego numeru do tej uslugi a tam
    automat do mnie z tekstem zebym to wklepal. No to sie rozlaczylem i
    zadzwonilem na zwykla handlowa infolinie. Tam straaaaaasznie mial pani po
    wysluchaniu moich informacji ze nie posiadam tego 6 cyfrowego nr powiedziala
    ze polaczy mnie tam gdzie bede mogl sobie ustanowic w/w nr. No i polaczyla
    :) A tam tekst: wprowadz 6 cyfrowy kod :(((( 4 razy dzwonilem do nich i za
    kazdym razem mimo ze mowilem ze nie mam tego numeru to przelaczala mnie
    wlasnie tam zeby go podac :/ Ehhhhhhhh

    --
    Marcin
    Załóż konto w mBanku http://tinyurl.com/6rmr9