  • 1. Data: 2010-05-31 06:07:33
    Temat: Citi problemy ze spłatą karty
    Od: Ja-Gaar <v...@g...com>

    Od paru dni nie mogę splacic karty w serwisie intenetowym,
    przechodze prze pare krokow i na koniec dostaje cos takiego:

    Wylogowano pomyślnie.

    I'm sorry. You have tried to enter your information too many times.

    W celu uzyskania dalszej pomocy zadzwoń do CitiPhone.

    Co za shit, wie ktos o co chodzi? Jest tak niezaleznie jak opcje do
    splaty sie wybierze.

  • 2. Data: 2010-05-31 12:39:21
    Temat: Re: Citi problemy ze spłatą karty
    Od: Ja-Gaar <v...@g...com>

    On 31 Maj, 08:07, Ja-Gaar <v...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > W celu uzyskania dalszej pomocy zadzwoń do CitiPhone.
    >
    >  Co za shit, wie ktos o co chodzi? Jest tak niezaleznie jak opcje do

    Okazało się że specyfika systemu.

    Jak ktos tam ma karte kredytowa i jeszcze otworzy konto,
    najprawdopodobniej nadzieje sie na to samo.

  • 3. Data: 2010-06-01 06:24:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Okazało się że specyfika systemu.
    >
    > Jak ktos tam ma karte kredytowa i jeszcze otworzy konto,
    > najprawdopodobniej nadzieje sie na to samo.

    mam jedno i drugie i problem nie pojawia się...pewnie jestes
    odosobnionym przypadkiem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-06-01 08:07:48
    Od: Ja-Gaar <v...@g...com>

    > mam jedno i drugie i problem nie pojawia się...pewnie jestes
    > odosobnionym przypadkiem
    >
    > --

    a co miales wczesniej? czy moze jednoczesnie zakladales?