  • 1. Data: 2010-05-30 13:48:34
    Temat: Kolejny ranking kont osobistych wg. Gazety Wyborczej
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    "Bank Ochrony Środowiska ma najlepsze konto dla tradycyjnego klienta, a w
    Toyota Banku powinien założyć konto klient chcący mieć wygodny dostęp do
    pieniędzy przez internet - to wyniki kolejnego rankingu kont osobistych
    "Gazety Wyborczej" i Open Finance."
    www.wyborcza.biz/biznes/1,101716,7923821,Ranking_kon
    t_osobistych__wygrywaja_BOS_i_Toyota_Bank.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2010-05-30 14:17:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-05-30 15:48, astro pisze:
> [...]
    > "Gazety Wyborczej" i Open Finance."
    > www.wyborcza.biz/biznes/1,101716,7923821,Ranking_kon
    t_osobistych__wygrywaja_BOS_i_Toyota_Bank.html

    Konto w BOŚ - koszt 19 PLN miesięcznie (wg. rankingu). To ma być dobry
    rachunek ?

    Standardowo ROR powinien mieć :
    - darmowe przelewy,
    - darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów,
    - dobry dostęp via internet,
    - dostęp do placówki gdy trzeba "coś" załatwić.

    Reszta typu oprocentowanie to pierdoły, bo ROR nie służy do trzymania na
    nim pieniędzy (a w BOŚ im więcej ich trzymamy tym niższe oprocentowanie)
    w celach oszczędnościowych. Wiadomo, że jakąś kwotę trzeba tam mieć
    stale zdeponowaną ale to już indywidualna sprawa każdego posiada rachunku.

    Oczywiście jeśli ktoś chce w jednym, głównym banku skupić większość
    produktów (np. rachunek + KK) to trzeba patrzeć na ofertę kompleksowo.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2010-05-30 17:01:15
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > - darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów,
    > - dobry dostęp via internet,
    > - dostęp do placówki gdy trzeba "coś" załatwić.

    To jakaś paranoja ten ranking. To już dbNet, VW czy nawet mBank biją BOŚ
    na głowę. Nawet takie PKOBP nie jest wiele gorsze. Czyżby tekst
    sponsorowany?
    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2010-05-30 18:14:32
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Grzexs wrote:

> [...]
    >
    > To jakaś paranoja ten ranking. To już dbNet, VW czy nawet mBank biją BOŚ
    > na głowę. Nawet takie PKOBP nie jest wiele gorsze. Czyżby tekst

    dajcie mi konto, a ranking sie znajdzie :)

  • 5. Data: 2010-05-30 19:04:38
    Od: BK <b...@g...com>

    On 30 Maj, 19:01, Grzexs <g...@g...pXl> wrote:
> [...]
    >
    > To jakaś paranoja ten ranking. To już dbNet, VW czy nawet mBank biją BOŚ
    > na głowę. Nawet takie PKOBP nie jest wiele gorsze. Czyżby tekst

    Nie zebym sie czepial ale mam wrazenie, ze czasami czytajacy ranking
    maja wiekszy problem z postrzeganiem rzeczywistosci niz tworzacy ;-)

    Dlaczego?

    BOS wygral w kat. kont tradycyjnych - ranking kont obslugiwanych w
    oddziale.

    Jak Twoim zdaniem dbNet, VW czy mBank mialy konkurowac w tej kategorii
    z BOS?

  • 6. Data: 2010-05-31 08:00:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 30 May 2010 15:48:34 +0200, astro napisał(a):

> [...]
    > osobistych "Gazety Wyborczej" i Open Finance."
    > www.wyborcza.biz/
    biznes/1,101716,7923821,Ranking_kont_osobistych__wyg

    Tak pobieżnie tylko rzuciłem okiem i od razu widać, że ranking jak to
    ranking czyli co się chce to się udowodni ;) Mi na pierwszy rzut oka to
    nie gra strasznie duża różnica między Toyota a mBankiem - naciągane to
    jak cholera. Bo za dobrze % konto oszczędnościowe są dodatkowe pkt a w
    mBanku mamy np lokatę jednodniową, która jest jeszcze lepsza. W mBanku
    wypłaty za free ze wszystkich bankomatów na świecie to 5pln/m-c w Toyota
    nic się nie płaci, ale tylko są 3 wypłaty, trochę mało jak na ROR ... itd
    itp.
    Reasumując pokażcie mi konto to się i ranking znajdzie :D

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-05-31 08:14:52
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 30 Maj, 21:04, BK <b...@g...com> wrote:

    > BOS wygral w kat. kont tradycyjnych - ranking kont obslugiwanych w
    > oddziale.
    Jednak nawet w takiej sytuacji nie jest to rewelacja.

    Jeśli na przykład ktoś w ogóle nie chce dostępu internetowego to nawet
    taki Alior czy BZWBK (W&Z) i tak będzie tańszy i lepszy...
    a jeśli komuś nie potrzebna także karta to rachunek a Aliorze będzie
    całkiem gratis.

  • 8. Data: 2010-05-31 09:04:32
    Od: BK <b...@g...com>

    On 31 Maj, 10:14, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    > taki Alior czy BZWBK (W&Z) i tak będzie tańszy i lepszy...
    > a jeśli komuś nie potrzebna także karta to rachunek a Aliorze będzie

    Nie no ja sie zgadzam, że ranking moze wypadac inaczej niz odczucia,
    zwlaszcza grupowiczow.

    Czesto w tych rankingach sa brane pod uwage rzeczy, z ktorych
    normalnie klienci nie korzystaja.

    Ale chyba warto zaczynac "od siebie". Slabo mi sie robi jak pod
    rankingami kont tradycyjnych obslugiwanych w placowce padaja ciagle
    pytania o banki typu mBank, Toyota, VWbank etc.

  • 9. Data: 2010-05-31 09:05:49
    Od: BK <b...@g...com>

    On 31 Maj, 10:00, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > itp.
    > Reasumując pokażcie mi konto to się i ranking znajdzie :D

    Rankingi maja to do siebie, ze sa malo elastyczne w porownaniu z
    klientem. Ty korzystajac z mBanku wybierzesz lokate 1 dniowa zamiast
    konta oszczednosciowego, ranking juz nie. Moglby sie tez narazic na
    zarzut porownywania roznych produktów :)

    Dlatego rankingi warto traktowac z pewna rezerwa. Jako zrodlo
    informacji ale nie wyrocznie :)

  • 10. Data: 2010-05-31 10:08:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 31 May 2010 02:05:49 -0700, BK napisał(a):

> [...]
    > zarzut porownywania roznych produktów :)
    >
    > Dlatego rankingi warto traktowac z pewna rezerwa. Jako zrodlo informacji

    Ja to wiem jak i pewnie większość klientów. Znalazłem pierwszy z brzegu
    przykład manipulacji właśnie pozycją rankingową, bo wzięto pod uwagę KO a
    można by brać wszystkie produkty, które udostępniają, oszczędzenie, ale i
    szybki dostęp do pieniędzy czyli lokaty jedno czy powiedzmy 7 dniowe też
    się łapią. Druga sprawa to limit tylko 3 wypłat Toyoty i opłata za kartę
    30 pln jest dosyć niekomfortowy np w porównaniu do dbnet gdzie te 5 pln
    unikamy już przy pierwszej wypłacie w miesiącu z bankomatu, więc
    teoretycznie przy założeniach rankingu ROR dbnet nie ma praktycznie
    opłaty za kartę ;) No ale wiadomo, ktoś chciał tam coś tam udowodnić i mu
    się udało.

    --
    xbartx