  • 1. Data: 2010-05-30 20:14:32
    Temat: Tusk czyli kłamca
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://www.fakt.pl/Haslo-quot-klamca-quot-wiedzie-do
    -Tuska,artykuly,73370,1.html

  • 2. Data: 2010-05-30 20:21:42
    Temat: Re: Tusk czyli klamca
    Od: "Maxsis" <M...@o...pl>

    Uzytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    news:0da7a55f-5ec0-4863-8862-5f52687e62ef@o15g2000vb
    b.googlegroups.com...
    > http://www.fakt.pl/Haslo-quot-klamca-quot-wiedzie-do
    -Tuska,artykuly,73370,
    > 1.html

    ale jaja, rzeczywiscie jeszcze to dziala :)

  • 3. Data: 2010-05-30 20:48:16
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 30 Maj, 22:21, "Maxsis" <M...@o...pl> wrote:
> [...]
    o15g2000vbb.googlegroups.com...

    o-Tuska,artykuly,7...,

    > ale jaja, rzeczywiscie jeszcze to dziala :)

    to nie jajca, to CUD tuskowy

    internet prawdę gada ludzie

    tusk=kłamca

  • 4. Data: 2010-05-30 23:43:55
    Temat: Re: [OT] Tusk czyli klamca
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Maxsis napisal:
    Ciach [idiotyczne dyskusje NTG]

    Trudno juz nie mam innego wyboru. Moja cierpliwosc sie wyczerpala, kazdego
    niedorozwoja bede po prostu wywalal do kibla, bez wyjatku. Chyba za duzo
    wyrozumialosci okazywalem wszelkim debilom, teraz basta! Czasem tylko dam
    informacje, zeby nawet niezbyt rozgarnieta mlodziez gimnazjalna miala szanse
    na wykorzystanie swoich szarych komórek. ;)

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 5. Data: 2010-05-31 09:40:52
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Akarm pisze:
> [...]
    > tylko dam informacje, zeby nawet niezbyt rozgarnieta mlodziez
    > gimnazjalna miala szanse na wykorzystanie swoich szarych komórek. ;)

    a masz tu jakieś specjalne prawa które umożliwiają wywalenie takiego
    wątku? Czy po prostu ustawisz sobie takiego delikwenta w KF i nie
    będziesz tego czytał?
    Jak to drugie to szczerze mówiąc guzik nas to interesuje a sprawca oleje
    Cię ciepłym sikiem, więc nie wiem po co się produkujesz.
    A jak masz moderatora to wyp... to w cholerę i ludzkość Ci będzie
    wdzięczna. :)
    Pzdr
    Ranger

  • 6. Data: 2010-05-31 16:56:47
    Od: Jooseff <***@gmail.com>

    Dnia 31-05-2010 o 01:43:55 Akarm <a...@w...pl> napisał(a):

    > Maxsis napisal:
    > Ciach [idiotyczne dyskusje NTG]
    >
    > Trudno juz nie mam innego wyboru. Moja cierpliwosc sie wyczerpala,

    Akarm, a po kiego grzyba wywalasz gówno na wierzch?
    Ciebie w KFie nie mam no i gówno mi wypłynęło mimochodem :)

    --
    Pozdrowienia,
    Jooseff

  • 7. Data: 2010-05-31 17:47:21
    Od: "Maxsis" <M...@o...pl>

    Uzytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Czasem tylko dam informacje, zeby nawet niezbyt rozgarnieta mlodziez
    > gimnazjalna miala szanse na wykorzystanie swoich szarych komórek. ;)

    Jezeli cos chcesz to wybacz, ale pomyliles sie i czekam na "przepraszam"
    Podkreslam, nie ja jestem autorem watku, wiec wypraszam sobie komentarze!!!

  • 8. Data: 2010-05-31 19:05:09
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Jooseff napisał:
    > Akarm, a po kiego grzyba wywalasz gówno na wierzch?
    > Ciebie w KFie nie mam no i gówno mi wypłynęło mimochodem :)

    Wybacz. Jak napisałem, czasem nerwy nie wytrzymują, kiedy podczas
    przegladania wypowiedzi trafię na nadzwyczajne nagromadzenie niedorozwojów.
    Ale nic Ci nie wypłynęło, nie zacytowałem żadnego debila przecież.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 9. Data: 2010-06-01 09:50:14
    Od: Młotkowy <n...@o...pl>

    Jooseff pisze:

    > Akarm, a po kiego grzyba wywalasz gówno na wierzch?
    > Ciebie w KFie nie mam no i gówno mi wypłynęło mimochodem :)

    ... dla rozluźnienia, wierszyk:

    Płyną rzeczką sobie równo
    cztery jabłka, jedno gówno.
    Co tak płynie rzeczką równo?