  • 1. Data: 2010-05-30 20:51:47
    Temat: wpisz w guglarni słowo kłamca
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://www.tvn24.pl/-1,1558906,0,1,tusk-_-klamca-i-i
    luzjonista,wiadomosc.html

  • 2. Data: 2010-05-30 23:12:44
    Temat: Re: wpisz w guglarni słowo kłamca
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    Wpisałem słowo "kłamca" i w odpowiedzi dostałem "Charlie delta" :D

  • 3. Data: 2010-05-30 23:45:12
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    m1ch4l.j napisał:
    Ciach [idiotyczne dyskusje NTG]

    PLONK niedorozwoju!

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 4. Data: 2010-05-31 09:48:54
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Akarm pisze:
    > m1ch4l.j napisał:
    > Ciach [idiotyczne dyskusje NTG]
    >
    > PLONK niedorozwoju!

    no ładnie nam się pan przedstawił przed milionami radiosłuchaczy...
    Masz jakieś problemy z tabletkami, czy Charlie delta to twój chłopak i
    dlatego się tak spinasz?

    Ranger

  • 5. Data: 2010-05-31 11:13:36
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Ranger napisał:
    > Masz jakieś problemy z tabletkami, czy Charlie delta to twój chłopak i
    > dlatego się tak spinasz?

    W pewnym momencie nerwy nie wytrzymują i debilowi wyciągajacemu gówno z
    szamba oznajmiam, że on również dołącza do bydła w KF.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 6. Data: 2010-06-01 06:01:23
    Od: KOMTUR <k...@a...przed.maupa.pl>

    W dniu 2010-05-31 13:13, Akarm pisze:

    > W pewnym momencie nerwy nie wytrzymują i debilowi wyciągajacemu gówno z
    > szamba oznajmiam, że on również dołącza do bydła w KF.

    Wrzuc wszystkich od razu do KF i bedzie po problemie, a najlepiej
    odsubskrybuj grupy.

    Nie spinaj sie tak bo Ci zylka peknie.

    Twoje poprawianie czasem bledow to tez spamerstwo, wiec tez powinienes
    do KF trafic.

    Pozdrowka i spokoju zycze

    --
    KOMTUR