  • 31. Data: 2020-09-14 19:03:37
    Temat: Re: Citi Kantor
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Monday, September 14, 2020 at 2:21:12 PM UTC+4, Dawid Rutkowski wrote:
    > citi - rzeczywiście najlepszy, choć nie jestem gold - zobaczymy, jak długo się to
    utrzyma:

    I to jest puenta którą napisałem w pierwszym poście, a Ty potwierdziłeś. Nie ma chyba
    obecnie nic lepszego poza Citi Kantor na polskim rynku, o ile oczywiście utrzymają
    spread.

  • 32. Data: 2020-09-14 20:03:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 14 września 2020 19:03:39 UTC+2 użytkownik Stiwi napisał:

    > I to jest puenta którą napisałem w pierwszym poście, a Ty potwierdziłeś. Nie ma
    chyba obecnie nic lepszego poza Citi Kantor na polskim rynku, o ile oczywiście
    utrzymają spread.

    A działa już wymienianie?
    Bo na razie to citi jest najlepszy tylko teoretycznie.

  • 33. Data: 2020-09-14 20:07:00
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 14 września 2020 18:06:08 UTC+2 użytkownik witrak() napisał:
> [...]
    złotówki na walutę (przynajmniej na euro) wymienisz.

    > No to trzeba mieć Curve: płacisz inną kredytówką (no dobrze - tą samą walutą),
    potem kupujesz w odpowiednim momencie (nie w weekend) walutę po dobrym kursie w
    Kantorze, a potem (do 14 dniu) przerzucasz płatność na Kantorową Aliorową...

    Eee, chyba zbytek łaski.
    Samo curve załatwia dobry kurs MC - trzeba by jeszcze policzyć spread MC.
    Po co więc robić back-in-time?
    Inna sprawa, czy przy back-in-time curve odda w złotówkach tyle samo, co pobrało, czy
    może jednak przeliczy walutę na złotówki po gorszym z kursów?

  • 34. Data: 2020-09-14 20:07:53
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Monday, September 14, 2020 at 10:03:29 PM UTC+4, Dawid Rutkowski wrote:
    > A działa już wymienianie?
    > Bo na razie to citi jest najlepszy tylko teoretycznie.

    Teoretycznie działa, próbowałem dla pary EUR/USD i działa, ale EUR/PLN nie mogę nic
    wymienić bo system mówi że nie mam rachunku w PLN:

    "W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie dotyczące braku możliwości wymiany waluty za
    pośrednictwem usługi Citi Kantor z przykrością informuję, że odnotowujemy losowe
    nieprawidłowości w działaniu serwisu bankowości elektronicznej we wskazanym zakresie.
    Problem jest zgłoszony do analizy technologicznej."

    W Citi Kantor jak klikam portfel walutowy, to widzę rachunki walutowe, ale nie PLN...
    PLN mam saldo zerowe jako jedynego z rachunków i może dlatego go nie pokazuje w Citi
    Kantor. Myślałem, że z mBank ekspres eliksir spróbuje, ale chyba Citi tego nie
    obsługuje, skoro nie pokazuje mi się taka opcja w mBanku.

  • 35. Data: 2020-09-14 21:42:04
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Kliknij, nie gryzie ;)

    Jak system ma jakieś błędy to nie byłbym taki pewny :)

    > A typ konta zmieniasz?

    Coś mi miało zająć tydzień, a zajęło półtora miesiąca.
    Skończyłem w zeszłym tygodniu. W lipcu, sierpniu wyrwałem się z pracy
    tylko na 2 dni.
    W międzyczasie pojawiło się ileś tematów 'na wczoraj'.
    21:40 a ja właśnie postanowiłem na dziś kończyć pracę.
    Nie wiem w co mam ręce włożyć, a Ty mi zawracasz głowę kontami :)

    Bardziej mnie zastanawia co można zrobić aby inflacja nie zżarła tej
    trochę kasy co się ma. Za mało na nieruchomość (no może na garaż by
    starczyło tylko po co mi).
    Na giełdzie to raczej bym przegrał niż wygrał (pewnie trzeba mieć czas,
    a tego mi najbardziej brakuje).
    Lokaty to chyba najgłupszy pomysł obecnie.
    Waluty - chyba wszyscy drukują na potęgę...
    No pojęcia nie mam :(
    P.G.

  • 36. Data: 2020-09-14 22:05:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Sep 2020 21:42:04 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > No pojęcia nie mam :(

    Mintos? :)

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 37. Data: 2020-09-15 11:30:06
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Mintos? :)

    Pierwsze słyszę. Google mnie naprowadziło.
    Normalnie bym uznał, za jakiś przekręt i w ogóle nie wnikał, ale jak
    info pochodzi z p.b.b to ..... może poczytam .... kiedyś tam.
    P.G.

  • 38. Data: 2020-09-15 11:39:45
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Monday, September 14, 2020 at 10:05:29 PM UTC+2, Jacek Maciejewski wrote:

    > Mintos? :)

    https://jeangalea.com/mintos-review/#%E2%9A%99%EF%B8
    %8F_How_Does_Mintos_Work

    "Some people have thus asked me where is the risk in investing in Mintos when loans
    come with a buyback guarantee. We will have a look at the risks later but to answer
    that question, the risk is that the loan originator itself goes out of business. This
    has so far happened once, with Eurocent, a Polish loan originator, going bankrupt."

    witrak()

  • 39. Data: 2020-09-15 11:42:50
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Kliknij, nie gryzie ;)

    Tak ten Kantor podpięli pod konto, że dziś w pośpiechu zamiast kliknąć w
    konto to kliknąłem w "Przejdź do Citi Kantor" bo widziałem to jako
    "Przejdź do Konta".

    Otworzyło mi się. Kliknąłem Kup Euro i mogłem coś dalej decydować.
    Tylko, że zamiast kup to tam są jakieś zlecenia i zlecenia warunkowe.
    Dla mnie Kantor to jest coś takiego: jest okienko i są ceny, podchodzę i
    kupuję lub sprzedaję.
    A tu to wygląda, że podchodzę do okienka i jak przyjdzie moja kolej to
    mogę położyć kasę na ladzie i powiedzieć: jak szef każe zmienić na
    wyświetlaczu kwotę na taką a taką to wtedy proszę dla mnie kupić i
    kiedyś przyjdę odebrać.
    Jeśli tak to działa to jest to coś więcej niż 'zwykły kantor'.

    W każdym razie mimo, że mam tylko konto w PLN to kantor mi się otworzył
    - bo chyba taka była wątpliwość.
    P.G.

  • 40. Data: 2020-09-15 12:09:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Sep 2020 11:30:06 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > Pierwsze słyszę. Google mnie naprowadziło.
    > Normalnie bym uznał, za jakiś przekręt i w ogóle nie wnikał, ale jak
    > info pochodzi z p.b.b to ..... może poczytam .... kiedyś tam.
    > P.G.

    Zanim się zapiszesz, daj cynk na mail. Nie ma powodu byśmy obaj nie
    zarobili na polecaniu.
    I żeby nie było że namawiam :) Ryzyko jest, ale bez ryzyka nie ma zysku.
    --
    Jacek
    -I hate haters-