  • 21. Data: 2020-09-12 22:21:25
    Temat: Re: Citi . CitiKonto.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 12 września 2020 21:33:19 UTC+2 użytkownik ol34 napisał:
> [...]
    ulamin---citikonto-finansowa-rewolucja.pdf

    > Masz rację. Zwracam honor.
    > Oferta dotyczy nagród. Oferta nie dotyczy możliwości założenia konta.

    Uffff... ;>
    Jak to mówią: "Cancel all my meetings. Someone on the internet is wrong!" ;>

  • 22. Data: 2020-09-14 09:34:29
    Temat: Re: Citi Kantor
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    EUR/PLN:
    IKA: 4,4264
    IKA (obniżona marża): 4,4304
    Citi: 4.4316

    Citi także dużo częściej odświeża kurs niż IKA.

  • 23. Data: 2020-09-14 10:27:03
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Monday, September 14, 2020 at 11:34:31 AM UTC+4, Stiwi wrote:
    > EUR/PLN:
    > IKA: 4,4264
    > IKA (obniżona marża): 4,4304
    > Citi: 4.4316
    >
    > Citi także dużo częściej odświeża kurs niż IKA.

    EUR/USD:
    IKA: 1.1810
    IKA (obniżona marża): 1.1837
    Citi: 1.1840

  • 24. Data: 2020-09-14 12:21:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 14 września 2020 09:34:31 UTC+2 użytkownik Stiwi napisał:

    > Citi także dużo częściej odświeża kurs niż IKA.

    W forex chcesz się bawić? ;P
    Ale właśnie to odświeżanie sprawia, że jeśli chcemy robić porównania na trzecim, a
    czasem i jedynie czwartym miejscu po przecinku, to trzeba podawać w celu porównania
    nie kursy tylko w jedną stronę, nawet wzięte z dwóch jednocześnie zalogowanych
    okienek, tylko muszą być w obie strony, żeby można było porównać średni spread - bo
    to on pokazuje jakość oferty, mimo że czasem jest lekko w którąś stronę przesunięty.

    Np. u mnie dziś przed 12 (santandera nie mogłem porównać bo akurat się im kantor
    zepsuł):

    citi - rzeczywiście najlepszy, choć nie jestem gold - zobaczymy, jak długo się to
    utrzyma:
    EUR/PLN 0,0209
    USD/PLN 0,0160
    CHF/PLN 0,0200
    GBP/PLN 0,0224
    EUR/USD 0,0053

    IKA - u mnie po zalogowaniu:
    EUR/PLN 0,0214
    USD/PLN 0,0183
    CHF/PLN 0,0202
    GBP/PLN 0,0240
    EUR/USD 0,0055

    ika na stronie (nie sądziłem, że mam tak dobrą ofertę):
    EUR/PLN 0,0296
    USD/PLN 0,0250
    CHF/PLN 0,0277
    GBP/PLN 0,0323
    EUR/USD 0,0109

    mBąk:
    EUR/PLN 0,329
    (innych nie mam, bo nie mam kont w innych walutach , a nie chce mi się do testów
    zakładać).

  • 25. Data: 2020-09-14 13:40:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Naprawili, więc do porównania dorzucam santander:
    EUR/PLN 0,0309
    USD/PLN 0,0314
    CHF/PLN 0,0320
    GBP/PLN 0,0330
    choć nic tu specjalnego poza tą śmiesznostką - jednak nie naprawili - że spready na
    tych czterech walutach są prawie takie same.
    Ale nawet mimo tego funty mają gorszą ofertę niż ika czy citi.

  • 26. Data: 2020-09-14 13:43:17
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A, chyba że zależy Ci na częstym odświeżaniu - wtedy santander wymiata, odświeża co 2
    sekundy, nawet trudno zaznaczyć i zrobić ^c ;>

  • 27. Data: 2020-09-14 14:59:32
    Od: Wojtek <w...@m...mail.com>

    On 11/09/2020 15:28, Stiwi wrote:
    > Rewolucja w Citibanku. W Przeciwieństwie do Alior Kantor, Citi zintegrował kantor z
    rachunkami już posiadanymi, więc nie trzeba nigdzie wpłacać/wypłacać. Kursy też
    bardzo dobre. W AK mam na stałe obniżony spread, ale w Citi kursy nawet minimalnie
    lepsze niż w AK z obniżonym spreadem. Ciekawe czy to na stałe czy na początek. Na
    razie jest jakiś błąd, przynajmniej u mnie, jak próbuje wymienić EUR na PLN, to mi
    system zwraca że nie mam rachunku w PLN, a przecież mam...

    Jeszcze jakby poprawili kursy wymiany na swoich KK... na razie karty
    aliora wygrywaja.

    w.

  • 28. Data: 2020-09-14 15:06:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 14 września 2020 14:59:35 UTC+2 użytkownik Wojtek napisał:
> [...]
    system zwraca że nie mam rachunku w PLN, a przecież mam...

    > Jeszcze jakby poprawili kursy wymiany na swoich KK... na razie karty

    Karty aliora (a ściślej kantoru) wygrywają tylko wtedy, gdy sobie WCZEŚNIEJ złotówki
    na walutę (przynajmniej na euro) wymienisz.
    Jeśli wymiana na być post factum, to alior ma jeszcze gorsze kursy niż citek dla
    kredytówek.

  • 29. Data: 2020-09-14 15:20:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 14 września 2020 12:21:12 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:

    > mBąk:
    > EUR/PLN 0,329

    Oczywiście:
    EUR/PLN 0,0329

  • 30. Data: 2020-09-14 18:06:06
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Monday, September 14, 2020 at 3:06:50 PM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    złotówki na walutę (przynajmniej na euro) wymienisz.
    > Jeśli wymiana na być post factum, to alior ma jeszcze gorsze kursy niż citek dla

    No to trzeba mieć Curve: płacisz inną kredytówką (no dobrze - tą samą walutą), potem
    kupujesz w odpowiednim momencie (nie w weekend) walutę po dobrym kursie w Kantorze, a
    potem (do 14 dniu) przerzucasz płatność na Kantorową Aliorową...

    witrak()