  • 1. Data: 2011-08-04 21:12:40
    Temat: CITI - karta MC World i konto oszczędnościowe
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Osłabił mnie białkowy element wykonawczy systemu obsługi klienta
    Citi, który upewnił mnie przed chwilą, że jak się ma dwie karty w
    Citi (a do Visy zafundowałem sobie MC World (zbliżeniową i
    dośmiertnie bez opłat + dwie dotatkowe, też bez opłat), który
    poinformował mnie, że jak mam dwie karty to muszę mieć dwie
    tożsamości (login/hasło), aby mieć dostęp do informacji o nich, a
    razem dostęp miałbym mając konto. Odpytany ujawnił, że jest takie
    jedno, jak dotąd darmowe, gdy jest nieużywane: konto oszczędnościowe.

    No to sprawdziłem TOiP i faktycznie, wygląda jakby obecnie było
    darmowe.

    Ale pora późna, mogłem czegoś nie zauważyć...

    Czy ktoś coś wie o jakichś ewentualnych opłatach, związanych z
    całkowicie nieużywanym kontem oszczędnościowym w Citi ?

    I drugie pytanko: czy są jakieś płatne ubezpieczenia do MC World,
    z których nie dałoby się z wycofać (odznaczyć na wniosku, albo
    potem zrezygnować) lub też inne płatne usługi (SMSy ?), których
    nie dałoby się wyłączyć ?

    witrak()

  • 2. Data: 2011-08-05 06:31:27
    Temat: Re: CITI - karta MC World i konto oszczędnościowe
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 04 Aug 2011 23:12:40 +0200, witrak() napisał(a):

> [...]
    > których nie dałoby się z wycofać (odznaczyć na wniosku, albo potem
    > zrezygnować) lub też inne płatne usługi (SMSy ?), których nie dałoby się

    Kiedyś używałem duetu KO+KK i konto było całkowicie darmowe bez żadnych
    haczyków. Ubezpieczenia trzeba wyłączyć na etapie składania wniosku o
    kartę no ale zawsze się upewnić można przy aktywacji czy są rzeczywiście
    wyłączone i jeżeli nie to poprosić o wyłączenie i powinna być karta
    również darmowa.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2011-08-05 09:03:45
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    xbartx <b...@h...net> wrote on 2011-08-05_8:31
> [...]
    > kartę no ale zawsze się upewnić można przy aktywacji czy są rzeczywiście
    > wyłączone i jeżeli nie to poprosić o wyłączenie i powinna być karta

    Dzięki.
    W międzyczasie dotarłem do wniosków i oczywiście wszystkie
    ubezpieczenia i usługi "dodane" były na nie, ale jeszcze sprawdzę
    na dezinfolinii.
    A konto chyba założę, bo mnie coś trafi przez logowanie co miesiąc
    do sześciu kart...

    witrak()