  • 1. Data: 2011-08-04 16:18:52
    Temat: Lucas lezy ?
    Od: "Crimson" <r...@g...pl>

    Przelewy czekają ...

  • 2. Data: 2011-08-04 19:58:45
    Temat: Re: Lucas lezy ?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Dnia Thu, 4 Aug 2011 18:18:52 +0200, Crimson napisał(a):

    > Przelewy czekają ...

    Też mnie drażnią, już chyba 5 godzin nie działa, to jakaś kpina...

    L.

  • 3. Data: 2011-08-04 20:46:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Lisciasty" 11s7n00acyrjg$.13zwozqmmg74x$....@4...net

    > Też mnie drażnią, już chyba 5 godzin nie działa, to jakaś kpina...

    Pięć godzin? Tak krótko? U mnie już od kilku lat nie działa -- ani
    kredytówka, ani debetówka, ani nawet bezpłatne konto... Psuł się
    ów dostęp, psuł, aż pewnego dnia bank zabrał mi wszelki dostęp...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-08-05 03:09:07
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Crimson" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Przelewy czekają ...

    Piątek godz 5:07, dalej leży.

    "Szanowni Państwo,
    LUKAS e-Bank nie jest aktualnie dostępny. Serdecznie przepraszamy za
    niedogodności."

    wiatrak

  • 5. Data: 2011-08-05 03:40:37
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-08-05 05:09, azot pisze:

    > "Szanowni Państwo,
    > LUKAS e-Bank nie jest aktualnie dostępny. Serdecznie przepraszamy za
    > niedogodności."

    Może wysyłają zawiadomienia o zmianie nazwy i coś im się wykrzaczyło.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 6. Data: 2011-08-05 04:41:38
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-08-05 05:40, Aicha pisze:

    > Może wysyłają zawiadomienia o zmianie nazwy i coś im się wykrzaczyło.

    Już działa, w poczcie cisza.

  • 7. Data: 2011-08-05 19:52:04
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Dnia Thu, 4 Aug 2011 22:46:42 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Pięć godzin? Tak krótko? U mnie już od kilku lat nie działa -- ani
    > kredytówka, ani debetówka, ani nawet bezpłatne konto... Psuł się
    > ów dostęp, psuł, aż pewnego dnia bank zabrał mi wszelki dostęp...

    Ja mam u nich konto od 1999, przez ten czas w zasadzie nie narzekałem na
    bank, drażnią mnie ostatnio opłatami za debetówkę, teraz podnieśli do 5 zł.
    Tak, wiem że można uniknąć opłaty wydając 3 stówki kartą w miesiącu, ale ja
    jakoś nie trawię płacenia kartą i czasem mi się nie udaje tego limitu
    wyrobić.
    Czy czas bycia klientem i regularne wpływy (pensja) ma jakikolwiek realny
    wpływ na cokolwiek (kredyt np.) czy to nie ma znaczenia?

    Pzdr.
    L.

  • 8. Data: 2011-08-05 21:48:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Lisciasty" 1ori1llzkfc03$....@4...net

> [...]
    > Czy czas bycia klientem i regularne wpływy (pensja) ma jakikolwiek realny
    > wpływ na cokolwiek (kredyt np.) czy to nie ma znaczenia?

    Zanim miałem ze 12 lat miałem już swoje (ale nie na moje nazwisko) konto
    w PeKaO - -walutowe, dolcowe. :) Budynek na Żabiej/1_Maja/Piłsudskiego
    jawił się mi (dziecku z przedmieść drewnianej metropolii) jak z innego
    świata. Pamiętam przeprowadzki (z chyba Warszawskiej itp.) i to, że moja
    matka poważnie podchodziła do spraw moich finansów. Skąd miałem dolce
    u siebie -- tego już nie pamiętam, ale na pewno wprost z Hameryki, od
    ludzi, którzy zasilali dzieciaka...

    Z ręka na sercu przysięgam Ci na dusze moich niepoczętych dzieci, że
    bankozmian jest koniecznością, bo bankierom odbija szajba i starych
    swoich klientów traktują źle.

    Trudno mi policzyć, ile miałem kont, w jakich bankach, jak długo itd...
    Nawet nie umiem policzyć, ile teraz mam kont.

    Ze 20 lat temu miałem zwyczaj: szedłem ulicą i rozglądałem się; gdy
    jakiś bank wydał się mi przyjemny na oko, rozpoczynałem ,,procedury''
    zakładania tam konta -- szukałem o banku informacji, pytałem ludzi,
    czy warto tam założyć konto i czego należy bać, a banki zazwyczaj
    lubiły okradać. :) Założenie konta trwało chwilę (póki nie było
    komputeryzacji) a i zamknięcie nie trwało długo. Dlaczego rezygnowałem
    z usług jakiegoś banku czy choćby oddziału? Dlatego, że ktoś w banku
    krzywo na mnie spojrzał. :)

    Wyjątkiem w tych regułach był PeKaO oraz ING Śląski. Do PeKaO nawet
    przyniosłem kiedyś śliczne druki (sporządzone dokładnie na wzór ich
    niemal nieczytelnych kserokopii z kserokopii kserokopii....) a i tak
    źle mnie potraktowano.

    Wszystko było dobrze, póki traktowałem ich jak należy -- jak zwierze
    gotowe do rozszarpania mnie z byle powodu, czy raczej bez powodu.

    I przysięgam Ci -- od tamtej pory niewiele zmieniło się poza tym,
    że wiele banków upadło, wiele połączyło się, wiele przybyło, że
    nie ma już czeków, ale są karty, że jest dostęp via net...

    -=-

    Poczytaj, pomyśl i zdecyduj się.

    -=-

    Tylko 5 złotych? To dwa ręczniki w Carrefourze. Białe, bawełniane
    (tak zwane frote) o rozmiarze 30 cm na 50 cm -- mnie pół takiego
    starczy do wytarcia się po prysznicu, jeśli nie liczyć głowy...
    A gdyby tak od tego odliczyć podatki i talony z Impresjonistki
    czy kupić na rencistę, płacąc debetówką Mille?... Więcej niż
    24 ręczniki rocznie, :) ponad 260 ręczników przez te lata...

    -=-

    Wybór należy do Ciebie. Ręczniki poszarpane, poprzecierane -- czy stale nowe?...
    Nie, to nie tak... Ręczniki stale nowe u Ciebie -- albo u kogoś innego, kogoś z
    banku. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'