  • 1. Data: 2011-08-04 16:30:07
    Temat: porównywarka kart płatniczych?
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Jest jakaś strona (samodzielnie googlanie na nic mnie nie naprowadziło) z
    porównaniem oferty banków w zakresie kart płatniczych?
    Interesuje mnie darmowa karta (bez opłat za prowadzenie rachunku, bez
    wymagania jej używania itd) a potem istotny jest zakres i cena
    bankomatów, sposób autoryzacji. Ktoś wymyślił coś podobnego?

  • 2. Data: 2011-08-04 18:20:17
    Temat: Re: porównywarka kart płatniczych?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "rmrmg" j1ehef$6bu$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > wymagania jej używania itd) a potem istotny jest zakres i cena
    > bankomatów, sposób autoryzacji. Ktoś wymyślił coś podobnego?

    A masz TV Panasonica? Bo tutaj też trzeba odświeżania z szybkością
    600 herców. ;) Ja nadal nie mam -- wciąż czekam na odpowiedź
    Panasonica... Zadaję pytanie i wciąż nie mam jednoznacznej odpowiedzi. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2011-08-04 23:46:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j1eo15$q3c$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > 600 herców. ;) Ja nadal nie mam -- wciąż czekam na odpowiedź
    > Panasonica... Zadaję pytanie i wciąż nie mam jednoznacznej odpowiedzi. :)

    Jakie ja głupoty piszę... ;) Jedynie dobra karta jest w Kredyt Banku.
    Otwórz tam konto z mego polecenia [ja dostanę za to tylko 50 złotych]
    a będziesz zadowolony [z mojego zysku]. :)

    A poważniej? Polbank ma za free debetówkę a Citi dobrą kredytówkę za free.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-08-05 10:43:42
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > A poważniej? Polbank ma za free debetówkę

    Chodzi Ci o ta debetowke, z ktorej ludzie rezygnowali
    w zwiazku z wprowadzeniem przez Polbank "warunkow darmowosci"?

    Bo jak sie spelnia rozne warunki, to praktycznie w kazdym banku
    mozna dostac darmowa karte a i konto tez,
    ale chyba nie o to chodzilo watkotworcy...

  • 5. Data: 2011-08-05 10:47:15
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Interesuje mnie darmowa karta (bez opłat za prowadzenie rachunku, bez
    > wymagania jej używania itd) a potem istotny jest zakres i cena
    > bankomatów, sposób autoryzacji. Ktoś wymyślił coś podobnego?

    Jedyne co mi przychodzi do glowy
    (bezwrunkowo darmowe konto + darmowa karta + wszystkie bankomaty bez
    prowizji):
    - getinonline
    - idea bank
    - openonline

    Ew. rozwaz jeszcze dbnet - rowniez wszystkie bankomaty gratis,
    ale jest warunek darmosci (dosc prosty - wystarczy raz na miesiac uzyc karty
    w jakikolwiek sposob).

  • 6. Data: 2011-08-05 10:56:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" j1ghh6$6pe$...@n...task.gda.pl

    > Chodzi Ci o ta debetowke, z ktorej ludzie rezygnowali
    > w zwiazku z wprowadzeniem przez Polbank "warunkow darmowosci"?

    Ja mam i nie płacę. (chyba nie płacę -- zaraz, może zadwa, sprawdzę)

    > Bo jak sie spelnia rozne warunki, to praktycznie w kazdym banku
    > mozna dostac darmowa karte a i konto tez,
    > ale chyba nie o to chodzilo watkotworcy...

    Nie o to.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2011-08-05 10:57:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" j1ghnq$793$...@n...task.gda.pl

    > Ew. rozwaz jeszcze dbnet - rowniez wszystkie bankomaty gratis,
    > ale jest warunek darmosci (dosc prosty - wystarczy raz na miesiac
    > uzyc karty w jakikolwiek sposob).

    Na przykład -- podrapać się nią po dupie? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2011-08-05 13:13:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j1gibp$ncr$...@i...gazeta.pl

    > Ja mam i nie płacę. (chyba nie płacę -- zaraz, może zadwa, sprawdzę)

    Mam jakieś mistrzowskie -- i na nim stale zero.
    Mam 6 mocnych -- przybywa po groszu i jest teraz po 39.73 zł na każdym.
    Mam jedno oszczędne (i do niego debetówkę) -- tam było w lipcu dopisanie
    odsetek -- 86 groszy.

    Nie mogę sięgnąć dalej, bo nie mogę wstawić wcześniejszej daty.
    Historia zaczyna się 05/057/2011 i nijak nie można tego zmienić. :)

    I to tyle...

    -=-

    Rośnie punkt rosy...

    http://www.wunderground.com/auto/wxmap/global/statio
    ns/12295.html

    temperatura powietrza też rośnie :)
    i wilgotność -- także...

    -=-

    Dziś w łazience zszedłem poniżej 20% wwp. :)
    W tym czasie przekroczyłem tam już temperaturę 30 stopni Celsjusza...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2011-08-06 19:24:10
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    > Nie mogę sięgnąć dalej, bo nie mogę wstawić wcześniejszej daty.
    > Historia zaczyna się 05/057/2011 i nijak nie można tego zmienić. :)

    A to .../057/... to co?

  • 10. Data: 2011-08-06 23:30:56
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ja mam i nie płacę. (chyba nie płacę -- zaraz, może zadwa, sprawdzę)

    Czyli wykonujesz minimum 5 transakcji bezgotowkowych
    ichnia karta - inaczej by kosili 6 zl co miesiac.
    Chyba, ze o czyms nie wiem :).