  • 11. Data: 2002-12-08 10:28:41
    Temat: Re: CITI- A CZEMU NIE- niezły bank jak ktoś ma w nim coś oprócz długów
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał

    > W porównaniu z DC na przykład?

    Tia szczegolnie, ze DC to nie jest kredytowka ;-PPP

    > Ti jest tania :-)

    To pokaz mi drozsza KK na rynku ;-PPP

  • 12. Data: 2002-12-08 10:41:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > To pokaz mi drozsza KK na rynku ;-PPP

    A ja moge? ;)
    http://www.karty.pl/oferta/opisy/pekao11.htm
    Wiem, ze to juz koniec tych kart, ale...

    Maciej

  • 13. Data: 2002-12-08 10:44:11
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > A ja moge? ;)

    ;-))

    > http://www.karty.pl/oferta/opisy/pekao11.htm
    > Wiem, ze to juz koniec tych kart, ale...

    Przykro mi ;-)) ale pekao nie wydaje juz tej karty (bodaj od listopada) ;-P

  • 14. Data: 2002-12-08 10:57:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Przykro mi ;-)) ale pekao nie wydaje juz tej karty (bodaj od listopada)
    ;-P

    Zabrali karty wszyskim uzytkownikom? ;p Daj spokoj jesli ktos dostal w
    pazdzierniku, a w listopadzie mu zabrali to 200PLN za miesiac uzywania karty
    jest rekordem... ;)

    Maciej

  • 15. Data: 2002-12-08 11:19:00
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > ;-P

    > Zabrali karty wszyskim uzytkownikom? ;p

    Zapytaj kogos kto ma ta karte ;-)

    > Daj spokoj jesli ktos dostal w
    > pazdzierniku, a w listopadzie mu zabrali to 200PLN za miesiac uzywania
    karty
    > jest rekordem... ;)

    Znajac pekao wszystko jest mozliwe ;-) A na serio, to nie zmienia to FAKTU,
    iz KK _silver_ citi jest _obecnie_ najdrozsza na rynku !!! ;-PPP

    Witek

    Ps. Tylko nie pisz o jakis goldach, albo innych world singnia, platninumach,
    DC i innych, bo mnie chodzi o ogolno dostepne karty, a nie karty prestizowe
    ;-)

  • 16. Data: 2002-12-08 11:43:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Znajac pekao wszystko jest mozliwe ;-) A na serio, to nie zmienia to
    FAKTU,
    > iz KK _silver_ citi jest _obecnie_ najdrozsza na rynku !!! ;-PPP

    Eeee.... http://www.karty.pl/oferta/opisy/raiff2.htm
    Juz przewiduje czego teraz bedziesz sie czepial ;ppp.

> [...]
    platninumach,
    > DC i innych, bo mnie chodzi o ogolno dostepne karty, a nie karty

    Skoro tak to mozemy porownywac tylko Citi, Lukasa, BZWBK i Raiffeisena
    ;ppppp

    Maciej

  • 17. Data: 2002-12-08 12:20:41
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > Eeee.... http://www.karty.pl/oferta/opisy/raiff2.htm
    > Juz przewiduje czego teraz bedziesz sie czepial ;ppp.

    Ze citi jest pazerne i za kazda duperele trzeba dodatkowo placic ? ;P Fajnie
    ze mozna _zrezygnowac_ w citku z ubezpieczenia ;P
    Skoro wiesz, to po wypisujesz glupoty ? ;-)) Wez mnie nie rozsmieszaj, bo i
    tak to jest NAJDROZSZA _KK_;-P To_jest_fakt_.
    A pamietaj, ze mowimy obecnie _tylko_ o cenie...

    > Skoro tak to mozemy porownywac tylko Citi, Lukasa, BZWBK i Raiffeisena
    > ;ppppp

    Hahaha ale smieszne ;-)) A skad wiesz, ze tylko te ? ;-) Skoro Ty
    _twierdzisz_, ze nie masz nawet citka ;P Widze, ze bronisz citka za wszelka
    cene ;-))

  • 18. Data: 2002-12-08 12:46:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Ze citi jest pazerne i za kazda duperele trzeba dodatkowo placic ? ;P
    Fajnie
    > ze mozna _zrezygnowac_ w citku z ubezpieczenia ;P

    Zalozmy, ze nie mozna. Ale co to ma dowodzic? I po co mam rezygnowac z
    ubezpieczenia?

    > Skoro wiesz, to po wypisujesz glupoty ? ;-)) Wez mnie nie rozsmieszaj, bo
    > tak to jest NAJDROZSZA _KK_;-P To_jest_fakt_.

    Hm... zalozmy, ze zgubie karte. Moze wtedy juz nie bedzie najdrozsza ;).

    > A pamietaj, ze mowimy obecnie _tylko_ o cenie...

    No tak. Citi 75, Rajfi 85 ;). Tak wiem, ubezpieczenie....
    BTW jak porownywac cene karty z ubezpieczeniem i karty bez ubezpieczenia?

    > Hahaha ale smieszne ;-)) A skad wiesz, ze tylko te ? ;-) Skoro Ty
    > _twierdzisz_, ze nie masz nawet citka ;P

    Nawet??? Oooo... przyznajesz, ze karta Citi jest najbardziej dostepna :).

    > Widze, ze bronisz citka za wszelka
    > cene ;-))

    Blad. Nikogo/niczego nie bronie. Za to lubie czasami sie podroczyc i
    popatrzec jak ktos sie dwoi i troi zeby przedstawic cos w gorszym swietle
    niz to wyglada naprawde ;ppp.

    Maciej

  • 19. Data: 2002-12-08 13:12:04
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > Zalozmy, ze nie mozna. Ale co to ma dowodzic?

    Ze jest to dodatkowa ukryta oplata :-)

    > I po co mam rezygnowac z
    > ubezpieczenia?

    Po pierwsze nie masz wyboru ;-)

    > Hm... zalozmy, ze zgubie karte. Moze wtedy juz nie bedzie najdrozsza ;).

    Hmmmmm zalozmy, ze nikt mi nie ukradnie karty ;-)) Taki gdybanie jest bez
    sensu.

    > No tak. Citi 75, Rajfi 85 ;). Tak wiem, ubezpieczenie....
    > BTW jak porownywac cene karty z ubezpieczeniem i karty bez ubezpieczenia?

    Nie trzeba, z tego co pamietam, to inne KK maja ubezpieczenie w cenie ;-)

    > Nawet ???

    To "nawet" odnosi sie tylko i wylacznie do Ciebie ;-) Juz Ty wiesz co to
    oznacza ;-)

    Nie, KK citi jest dostepna jak kazda inna. Wszystko zalezy...

    > Blad. Nikogo/niczego nie bronie.

    To dlaczego czuje sie jak bym rozmawial z agentem citi ? ;-))

    > Za to lubie czasami sie podroczyc i
    > popatrzec jak ktos sie dwoi i troi zeby przedstawic cos w gorszym swietle
    > niz to wyglada naprawde ;ppp.

    A czy ja napisalem cos zlego o _KK_ citi ? Twierdze, ze jest "najdrozsza",
    co jest _faktem_. I tyle.

  • 20. Data: 2002-12-08 13:42:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Po pierwsze nie masz wyboru ;-)

    Tak ujmujac sprawe moglbym powiedziec, ze nie moge zrezygnowac z
    ubezpieczenia w Rajfim, czy Multi. Oczywiscie nie jest to zgodne z prawda.
    Zawsze moge zrezygnowac z ubezpieczenia. Po prostu nie zglaszam szkody
    ubezpieczycielowi ;ppp
    A teraz juz calkiem powaznie. Kategoryczne twierdzenie, ze karta kosztuje
    153 PLN nie w kazdym przypadku jest prawda. Juz kilkukrotnie bylo na grupie,
    ze gdy sie karty nie wykorzysta w danym miesiacu, to oplata za
    ubezopieczenie nie bedzie naliczona. Wiem, ze karta jest po to zeby uzywac
    [przynajmniej raz w miesiacu ;)], ale wtedy, oprocz oplaty za ubezpieczenie,
    na 'koszt uzytkowania krty' moze miec cos innego. A mianowicie znizki
    oferowane w niektorych sklepach dla osob placacych karta np. Citi. Kiedys
    slyszalem od pewnej osoby, ze bonifikata rzedu 10% w salonie jubilerskim
    potrafi przekroczyc kilku krotnie koszty zwiazane z wydaniem karty jak i jej
    ubezpieczeniem. AFAIK tylko Citi i BZWBK ma takie programy wspolpracy z
    akceptantami.
    Dlatego uwazam, ze porownanie samych oplat obowiazkowych w oderwaniu od tego
    jak czesto i w jakich miejscach sie uzywa karty jest obarczone duzym bledem.
    Dla jednej osoby karta za 15 pln moze byc najtansza, a dla innej taka za
    100pln [bo np. rownowartosc uslug dodanych przekroczy jej koszt - example
    assistance dodane do Millennijnego Amexa].

    > Hmmmmm zalozmy, ze nikt mi nie ukradnie karty ;-)) Taki gdybanie jest bez
    > sensu.

    Do czasu ;)

    > Nie trzeba, z tego co pamietam, to inne KK maja ubezpieczenie w cenie ;-)

    Tak. Ale zakres odpowiedzialnosci posiadacza i ubezpieczyciela jest
    zdecydowanie rozny.

    > To dlaczego czuje sie jak bym rozmawial z agentem citi ? ;-))

    To niestety staje sie juz zmora p.b.b. Np. Wojtka P. juz kilku krotnie
    posadzano o prace w multi, a z moich informacji wynika, ze pracuje w innej
    firmie...

    > A czy ja napisalem cos zlego o _KK_ citi ? Twierdze, ze jest "najdrozsza",
    > co jest _faktem_. I tyle.

    Jak napisalem juz wyzej. Dla Ciebie najdrozsza dla kogos innego moze byc
    tansza niz inne oferowane karty.

    Maciej