  • 1. Data: 2002-12-05 22:37:11
    Temat: jak wypelniac druki przelewu
    Od: "Grzech" <s...@p...onet.pl>

    jak wypelniac druki przelewu na konto osobiste np. do mbanku? chodzi mi o
    nazwę banku, czy to jest brebank, co tam w ogole wpisać? a millennium np
    jako że jest to tylko sieć obsługi to na druku powinno byc tylko big bank
    gdański?

    --
    re5pect
    Grzech.
    remove 'spam' from my email address<

  • 2. Data: 2002-12-05 22:38:34
    Temat: Re: jak wypelniac druki przelewu
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Grzech" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jako że jest to tylko sieć obsługi to na druku powinno byc tylko big bank

    Podajesz tylko nr rachunku - nazwy banku sie nie wpisuje

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-12-05 22:39:31
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asokan$vj$1@news.tpi.pl, Grzech wrote:
    > jak wypelniac druki przelewu na konto osobiste np. do mbanku? chodzi
    > mi o nazwę banku, czy to jest brebank, co tam w ogole wpisać?

    Nic nie trzeba wpisywac. Jak juz sie upierasz lub ktos inny sie upiera, to
    wpisz BRE Bank WBE

    --
    Robert