  • 1. Data: 2002-12-05 20:56:57
    Temat: Lukas - dziadostwo
    Od: "Gall" <s...@o...pl>

    Jestem klientem Citi, ale sugerując się pozytywnymi opiniami na tej grupie
    w ubiegłym tygodniu założyłem ekonto Pro u Lukasa. Odstałem godzinę w
    kolejce i wreszcie załatwiłem wszystko i dostałem token. W tym tygodniu
    przez 2 dni nie mogłem się zalogować a trzeciego dnia gdy już wreszcie
    mogłem sprawdzić czy konto wogóle istnieje ze zdziwieniem stwierdziłem że
    jest ono obciążone kwotą 7 zł opłaty za prowadzenie. Zgodnie z tabelą opłat
    i prowizji opłatę za prowadzenie konta bank pobiera jeśli średnie miesięczne
    saldo wynosi mniej niż 5kzł. Od założenia konta minął tydzień, więc na
    jakiej podstawie pobrali opłatę? Skąd wiedzą jakie będzie średnie miesięczne
    saldo? Zadzwoniłem na Lukaslinię aby wyjaśnić sprawę, a tam powiedziano mi
    że system komputerowy jest tak zaprogramowany że na koniec miesiąca nalicza
    średnią na wszystkie konta a że moje istniało dopiero od 2 dni to cóż -mój
    pech. Kiedy chciałem żeby przyjęli reklamację, stwierdzili że muszę w tej
    sprawie wysłać pismo do centrali we Wrocławiu. Reklamacji nie można też
    załatwić przez internet.Kompletna paranoja, po co więc te wszystkie hasła,
    identyfikatory, tokeny, szyfrowanie itp.- jeśli TO WSZYSTKO NIE JEST
    WIARYGODNE - musi być pismo z podpisem. Teraz żeby odzyskać idiotyczne 7zł
    muszę stracić czas, iść na pocztę, odstać swoje w kolejce i zapłacić za list
    polecony. BEZ SENSU. Zastanawiam się tylko ile osób oprócz mnie już tak
    wyrolowali - bo dotyczy to praktycznie wszystkich którzy od chwili otwarcia
    konta do końca miesiąca nie przelali na odpowiednich pieniędzy. Kiedyś
    reklamowałem pewną operację w Citi, ale tam bez problemu przyjęto reklamację
    przez telefon i pieniądze wróciły na konto z odsetkami. Byłem więc
    przekonany że taki standard obowiązuje wszędzie - ale cóż człowiek całe
    życie się uczy. Zamierzałem w Lukasie założyć lokatę terminową, ale teraz
    się wk.....łem i chyba zlikwiduję to pieprzone konto i przeniosę się do
    mBanku - może tam nie ma takiego dziadostwa.

    Ps. Podejrzewam że dyskusje na grupie prowadzą głównie pracownicy marketingu
    Lukasa i to oni tak reklamują ten pożal się Boże bank. Pozdrawiam innych
    wyrolowanych przez Lukasa.

  • 2. Data: 2002-12-06 08:24:07
    Temat: Re: Lukas - dziadostwo
    Od: "Be" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Gall" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > się wk.....łem i chyba zlikwiduję to pieprzone konto i przeniosę się do
    > mBanku - może tam nie ma takiego dziadostwa.

    Masz racje. Co prawda nie znam Lukasa ale moja dziewczyna miala przeczucie,
    ze odradzila mi zapisy.
    Ja mam w tej chwili konto w PKO BP i w mBanku. Ten pierwszy tylko dlatego,
    ze ma sporo bankomatow, trzymam w nim jakies symboliczne pieniadze a 95%
    pensji zleceniem stalym przelewam od razu do mBanku.
    Jak dotad nie mialem powody do narzekania na ten ostatni (PKO z racji
    kolejek i indolencji pracownikow nie nadaje sie do niczego innego ponad to
    co opisalem ;-> )
    Tak wiec zapisz sie do mBanku. Na prawde warto. co prawda troche
    skomplkiowane jest zalozenie rachunku ale ten wysuilek sie oplaca. zwlaszcza
    ze wszelkie lokaty terminowe na EMAXie sa tak oprocentowane, ze nawet po
    zaplaceniu podatku belkowego zostaje Ci wiecej kasy niz w przypadku roznych
    reklamowanych ostatnio lokat ktore pozwalaja podatku uniknac.
    P.S.
    Uwaga. Ja nie pracuje w marketingu mBanku :-) tylko w marketingu firmy z
    branzy IT :-) Tak wiec wszyscy marketingowcy i inni pracownicy mbanku
    mozecie byc dumni ze swojego chlebodawcy. Jak dotad ze jego strony spotkalo
    mnie najmniej przykrosci i jak na razie zero zlodziejstwa.
    pozdrawiam
    Bartek

  • 3. Data: 2002-12-06 09:07:10
    Od: "Figaro" <f...@s...pl>

> [...]
    marketingu
    > Lukasa i to oni tak reklamują ten pożal się Boże bank. Pozdrawiam innych
    =========================
    Trzeba przyznać, że miałeś pecha. Okazuje się, że w Lukasie ekonto Pro
    należy zakładać na początku miesiąca. Z co do samego Lukasa, to przyznaję,
    że mBank przebija go pod wieloma względami, w kilku jednak rzeczach Lukas
    jest lepszy. I nie jestem pracownikiem marketingu Lukasa ani mBanku :-). Po
    prostu obydwa banki bardzo mi odpowiadają, w przeciwieństwie do kilku
    innych, gdzie też mam lub miałem konta.

  • 4. Data: 2002-12-06 09:29:58
    Od: "allman" <m...@d...com.pl>

> [...]
    spotkalo
    > mnie najmniej przykrosci i jak na razie zero zlodziejstwa.

    A ja mam od roku konto w Lukasie , i w przeciwienstwie do niektorych
    kolegow nie mam problemow. Jestem bardzo zadowolony. Problemy z logowaniem
    mialem tylko raz przez caly okres

  • 5. Data: 2002-12-06 09:44:25
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:aspqn4$h07$1@korweta.task.gda.pl, allman wrote:

    > A ja mam od roku konto w Lukasie , i w przeciwienstwie do niektorych
    > kolegow nie mam problemow. Jestem bardzo zadowolony. Problemy z
    > logowaniem mialem tylko raz przez caly okres

    Ja mam od ponad 2 lat i jestem zadowolony. Problemy z logowaniem (token)
    zdarzają się sporadycznie, eksperymentalnie stwierdziłem, że najczęściej
    ponowna próba logowania z *kolejnym* wskazaniem tokena problem rozwiązuje.
    Podejrzewam, że w ten sposób system dokonuje cichej synchronizacji.

    Przyznaję, że w poczatkowym okresie 2 razy zablokowałem sobie kanał
    internetowy. Zawsze wynikało to z tego, że po wyjściu z uśpienia klawiatura
    ukradkiem dezaktywowała NumLock, a wskazanie tokena wpisuje z klawiatury
    numerycznej.
    Po drugiej wycieczce w tej sprawie aktywowałem sobie LukasLinię (wówczas za
    złotówkę, potem jak wprowadzili Pro już za darmo), aby w razie czego tak
    odblokowywać, ale nie było już nigdy potrzeby.
    Jak prowadzą jakieś prace to nawet 3 nieudane logowania pod rząd nie
    powodowały zablokowania kanału.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2002-12-06 09:46:02
    Od: Laik <...@b...pl>

    Cześć "allman" <m...@d...com.pl>.
    W wiadomości z Fri, 6 Dec 2002 10:29:58 +0100 przeczytalem:

    >A ja mam od roku konto w Lukasie , i w przeciwienstwie do niektorych
    >kolegow nie mam problemow.

    tez nie mam problemow. ani wczoraj, ani przedwczoraj.
    ale (poza tym) rzadko tam zagladam, konto sluzy glownie do wybierania
    pieniedzy z bankomatow BZWBK.
    --
    pozdrawiam
    Laik

  • 7. Data: 2002-12-06 09:51:17
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > średnią na wszystkie konta a że moje istniało dopiero od 2 dni to cóż -mój

    Za bardzo się spieszyłes z założeniem konta. Ja przed założeniem konta
    przeczytałem dokładnie wszystko o Lukasie na tej liscie dyskusyjnej, potem
    jeszcze zadzwoniłem na Lus-Linię i założyłem konto 25 dnia miesiąca. W ten
    sposób moje nowe konto zaczęło działać od początku następnego miesiąca i nie
    miałem problemu z 7-złotową prowizją. Następnym razem najpierw szukaj kruczków,
    a potem zakładaj konto.

    Piotrek

  • 8. Data: 2002-12-06 09:51:20
    Od: p...@p...onet.pl

  • 9. Data: 2002-12-06 09:53:56
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <t...@w...p>

    Hehehe... Dzieki za pozdrowienia i spojrz pare watkow wyzej ("LUKAS -
    zenada"). Mam podobne odczucia - te konta tylko nazywaja sie internetowe -
    wszystko i tak musisz zalatwiac w oddziale po odstaniu godziny w kolejce
    wsrod ludzi splacajacych raty za czajnik bezprzewodowy.

    Pzdr
    Hubert
    hubertg(at)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2002-12-06 09:57:53
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:2883.000001f9.3df07314@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

> [...]
    > konta przeczytałem dokładnie wszystko o Lukasie na tej liscie
    > dyskusyjnej, potem jeszcze zadzwoniłem na Lus-Linię i założyłem konto

    To samo chciałem napisać, niemniej trzeba powiedzieć, że aby tę informację
    wychwycić, należało czytać bardzo uważnie, mało kto ma na to czas.

    > W ten sposób moje nowe konto zaczęło działać od
    > początku następnego miesiąca i nie miałem problemu z 7-złotową
    > prowizją. Następnym razem najpierw szukaj kruczków, a potem zakładaj
    > konto.

    IMHO powinni coś z tym zrobić, bo to nie jest zbyt fair. Np. liczyć średnie
    saldo za niepełny miesiąc jako średnią sald ze wszystkich dni, w których w
    danym miesiącu było konto Pro.

    --
    Robert