  • 21. Data: 2003-12-15 18:35:33
    Temat: Re: BPHPBK nowa strona Panie i Panowie
    Od: reineman <r...@g...pl>

    Jurek Zielinski wrote:

    > To nie wiem czy ta java nie była lepsza.

    Rozmawialem z bankiem. Podobno docelowo ma tez dzialac pod Linuxem.

    No to zobaczymy, jak bedzie dzialac...

    r.

  • 22. Data: 2003-12-15 19:43:10
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    ComArch S.A. :)

    PG

  • 23. Data: 2003-12-17 11:07:40
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 15 Dec 2003 19:43:10 GMT, Piotr Gralak napisał(a):

    > ComArch S.A. :)

    Ech... zdaje się że mają robić też Fortis? :-o

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 24. Data: 2003-12-17 11:32:01
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki"

    > Ech... zdaje się że mają robić też Fortis? :-o

    nie strasz - planete zrobil Computerland i jest dobrze
    *** blad ***

  • 25. Data: 2003-12-17 17:21:47
    Od: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>

    blad wrote:
    > nie strasz - planete zrobil Computerland i jest dobrze

    Dobrze z zewnątrz, a od strony banku to wyglada troche inaczej....
    :-)

    --
    Pozdrawiam,
    ________________________________

  • 26. Data: 2003-12-18 10:15:44
    Od: Jakub Sielewiesiuk <k...@s...ifpan.edu.pl>

    On Thu, 11 Dec 2003, mierzwoj wrote:

    > czesc;
    > http://www.bphpbk.pl/pl

    Warto takze zobaczyc:

    http://www.hypovereinsbank.de

    :-))))

    Wiesiek

    ---------
    Wejdz na strone http://www.pajacyk.pl i podaruj dzieciom cieply posilek.
    Kliknij w brzuszek Pajacyka, a pomozesz nakarmic glodne dziecko.

  • 27. Data: 2003-12-18 10:41:06
    Od: Jakub Sielewiesiuk <k...@s...ifpan.edu.pl>

    Warto tyz zobaczyc:

    http://www.ba-ca.com

    ciekawe ile jest jeszcze stron w ten desen???

    W.

    ---------

  • 28. Data: 2003-12-18 10:42:03
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 17 Dec 2003 12:32:01 +0100, blad napisał(a):
    > Użytkownik "Jacek Osiecki"
    > nie strasz - planete zrobil Computerland i jest dobrze

    Ładne mi "dobrze"...
    Windows-only i to Polish-windows only...
    Jedyna zaleta tego banku to ich VE.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 29. Data: 2003-12-18 10:44:53
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    reineman dnia 2003-12-15 19:35 napisał(a) co następuje:

    > Rozmawialem z bankiem. Podobno docelowo ma tez dzialac pod Linuxem.
    > No to zobaczymy, jak bedzie dzialac...

    A jakieś terminy...?

    Marek

  • 30. Data: 2003-12-18 11:07:45
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki"

    > Ładne mi "dobrze"...
    > Windows-only i to Polish-windows only...
    > Jedyna zaleta tego banku to ich VE.

    VE tak, ale rowniez podpis elektroniczny i certyfikat w przegladarce
    a co jest z tym ComArchem - to prawda ze maja "poprawić" pl@net ??
    *** blad ***