  • 1. Data: 2003-12-11 22:53:18
    Temat: BPHPBK nowa strona Panie i Panowie
    Od: mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    czesc;

    http://www.bphpbk.pl/pl

    --
    __________________________
    Pozdrawiam i dziekuje
    mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl

  • 2. Data: 2003-12-11 23:38:42
    Temat: Re: BPHPBK nowa strona Panie i Panowie
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia czw, 11 gru 2003 at 22:53 GMT,
    mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl> napisał(a):
    > czesc;
    >
    > http://www.bphpbk.pl/pl

    ale nie działa logowanie :( dopiero jak uruchomiłem explorera to
    wyskoczył mi popup że starzy uzytkownicy na stary serwis spadać

    Rewolucyjnych zmian nie widze - rzaczej ewolucyjne

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 3. Data: 2003-12-12 07:10:53
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > ale nie działa logowanie :( dopiero jak uruchomiłem explorera to
    > wyskoczył mi popup że starzy uzytkownicy na stary serwis spadać

    Jakieś kuriozum wielkie :-( Mam nadzieję, że tylko czasowe (do czasu pełnej
    migracji).

    Jacek

  • 4. Data: 2003-12-12 07:39:23
    Od: "vogel" <w...@p...kei.pl>

    Przejrzałem DEMO i nie znalazłem możliwości wydrukowania samemu
    potwierdzenia wykonania przelewu .W starym systemie mogłem wydrukować
    wtórnik.
    W nowym jest wprawdzie opcja przy wysłaniu przelewu otrzymania potwierdzenia
    papierowego ale nie wiem czy to jest płatne.

    Walter

  • 5. Data: 2003-12-12 07:50:37
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Przejrzałem DEMO

    Mógłbyś podesłać jakiegoś linka? Szukam od kilku minut i nie mogę znaleźć :-(
    A wyszukiwarka nie reaguje na "demo".

    Jacek

  • 6. Data: 2003-12-12 08:21:45
    Od: "vogel" <w...@p...kei.pl>

    > Mógłbyś podesłać jakiegoś linka? Szukam od kilku minut i nie mogę znaleźć
    :-(
    > A wyszukiwarka nie reaguje na "demo".
    >
    > Jacek
    link do demo

    http://www.bphpbk.pl/static/demo/index.html

    Przy logowaniu wpisujemy cokolwiek. i hasło cokolwiek.

    Klucz do podpisu przelewu piszemy hasło klucz1

    Walter

  • 7. Data: 2003-12-12 08:31:11
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > http://www.bphpbk.pl/static/demo/index.html

    Dzięki!

    Jacek

  • 8. Data: 2003-12-12 08:43:07
    Od: d...@p...onet.pl

    > Przejrzałem DEMO i nie znalazłem możliwości wydrukowania samemu
    > potwierdzenia wykonania przelewu .W starym systemie mogłem wydrukować
    > wtórnik.

    W nowym też można > historia rachunku i z prawej oprócz szczegółów transakcji
    jest również wtórnik

    > W nowym jest wprawdzie opcja przy wysłaniu przelewu otrzymania potwierdzenia
    > papierowego ale nie wiem czy to jest płatne.

    Pewnie tak

    Adam

  • 9. Data: 2003-12-12 09:56:21
    Od: "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com>

    No jestem pod wrazeniem. Zeby jeszcze pewnosc, ze to bedzie chodzic bez
    padow i naprawde online, to zastanawialbym sie nad RORem. Mam u nich kredyt,
    wiec podglad przez net bylby fajnym rozwiazaniem.
    K.

  • 10. Data: 2003-12-12 10:25:17
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Zeby jeszcze pewnosc, ze to bedzie chodzic bez
    > padow i naprawde online,

    Dla mnie zwłaszcza ta pseudoonlinowość w obecnym Sez@mie jest problemem:
    lokata widoczna po dobie, spłata KK dokonana wczoraj do tej pory tylko
    _częściowo_ widoczna, itd, itp. Za cholerę się to wszystko nie bilansuje.
    Cieszyć mnie również będzie obsługa zleceń stałych. Nie widzę automatycznej
    spłaty KK - ficzer wybitnie proklientowski (vide mBank) - ale pewnie mniejsza
    szansa na zarobek dla banku. Pożyjemy zobaczymy.

    Jacek