  • 1. Data: 2013-10-17 17:10:31
    Temat: BGZ konto z podwyzka
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Przypomni ktos jakie minimalne warunki należy obecnie spełnić
    aby otrzymać ten 1% "do pensji" ?

    Z góry podziękował

  • 2. Data: 2013-10-17 17:18:59
    Temat: Re: BGZ konto z podwyzka
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-17 17:10, Waldek pisze:
    > Przypomni ktos jakie minimalne warunki należy obecnie spełnić
    > aby otrzymać ten 1% "do pensji" ?
    >
    > Z góry podziękował

    Może ktoś uzupełni - (z głowy, czyli z niczego):
    - pensja/emerytura/wynagrodzenie
    - posiadać produkt (5k na koncie oszczędnościowym, lub kredyt, lub
    (proszę dopisać))
    - wyrazić zgodę na nagabywanie

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-10-17 18:44:59
    Od: paff <p...@w...pl.usun.to>

    W dniu 2013-10-17 17:18, sqlwiel pisze:

> [...]
    > - pensja/emerytura/wynagrodzenie
    > - posiadać produkt (5k na koncie oszczędnościowym, lub kredyt, lub

    Pamiętaj, że jeżeli kiedyś miałeś premię a następnie chociaż raz nie
    spełniłeś warunków promocji - wylatujesz z programu bez możliwości powrotu.

    Paweł

  • 4. Data: 2013-10-18 10:28:19
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

> [...]
    > - pensja/emerytura/wynagrodzenie
    > - posiadać produkt (5k na koncie oszczędnościowym, lub kredyt, lub

    i bodajże 500 zeta obrotu ichniejszą debetówką
    w każdym razie tak było przed zmianami

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2013-10-18 10:32:19
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-18 10:28, lolekanabolek pisze:

    > i bodajże 500 zeta obrotu ichniejszą debetówką
    > w każdym razie tak było przed zmianami

    Dzięki :)
    Tak, oczywiście. Umknęło mi, jak to z oczywistościami bywa.
    Na szczęście żaba to żere.

    Natomiast nie wydaje mi się prawdziwy hak przytoczony tu chwilę
    wcześniej, że jak raz wypadniesz, to nie ma powrotu. Przetestuję
    wkrótce, bo żonie wypomnieli, że nie wyraziła zgody na molestowanie i w
    październiku premii nie dostała. Zobaczymy za parę tygodni.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 6. Data: 2013-10-18 12:10:00
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości

> [...]

    A jak "najkorzystniej" /czytaj - najmniej stratnie/ ulokowac te 5k aby zalapac
    sie na premie ?

    - z pozostalymi warunkami raczej nie ma wiekszego problemu

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-10-18 12:13:33
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu piątek, 18 października 2013 12:10:00 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
    > U�ytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisa� w wiadomo�ci

    > A jak "najkorzystniej" /czytaj - najmniej stratnie/ ulokowac te 5k aby zalapac
    >
    > sie na premie ?

    Do końca roku najlepiej na tym oszczędnościowym, które ma 3%...

    pzdrwm
    luc

  • 8. Data: 2013-10-18 13:15:37
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "luc" <b...@g...de> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > A jak "najkorzystniej" /czytaj - najmniej stratnie/ ulokowac te 5k aby
    > zalapac
    >
    > sie na premie ?

    Do końca roku najlepiej na tym oszczędnościowym, które ma 3%...

    Cos nie kumam albo znow jakas sciema ;)

    W opisie konta :
    (...)
    "Nowe środki" to środki pieniężne wpłacone na konto oszczędnościowe Konto z
    zyskiem po dniu 24 września 2013 r., stanowiące nadwyżkę w stosunku do środków
    pieniężnych zgromadzonych w BGŻ S.A. łącznie na wszystkich rachunkach bankowych
    klienta na dzień 24 września 2013 r.,
    (...)
    Na dzien 24.09 mialem jakies 200 zl z haczykiem .... zrobilem przelew na to
    "konto z zyskiem" i obok ulokowanej kwoty 5kz wyswietla sie 0,9%

    nic z tego nie kumam - bo nawet nie jest to ten 1% (poza okresem promocji)

  • 9. Data: 2013-10-19 10:47:52
    Od: MarSzal <m...@o...pl>

    nieprawda

  • 10. Data: 2013-10-19 18:16:42
    Od: "Krzysztof Wocial" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup

> [...]

    zalapac
    sie na premie ?

    - z pozostalymi warunkami raczej nie ma wiekszego problemu

    Według regulaminu na 28 dzień miesiąca masz mieć produkt na 5K PLN.
    Zakładasz lokatę 26-go na np. 5 dni i warunek spełniony.
    Działa.