  • 1. Data: 2013-10-17 11:18:58
    Temat: promocja millenium - 3,5% na KO do kiedy w końcu trwa?
    Od: m...@g...com

    Witam do kiedy trwa promocja na koncie oszczędnościowym 3,5% w millenium bo juz nie
    rozumiem

    w regulaminie piszą że: Oprocentowanie promocyjne obowiązuje przez 3 miesiące dla
    nowych środków do 50 000 zł, wpłacanych podczas Promocji, która trwa do 04.11.2013r.

    czyli co promocyjne oprocentowanie trwa do 4.11.2013 r. czy przsez 3 mce od wpłaty
    nowych środków?

    jak wpłaciłem nowe środki 15 października to 3,5% mam do 15 stycznia 2014 czy do
    4.11.2013 r?

  • 2. Data: 2013-10-17 13:30:33
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-10-17 11:18, m...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > czyli co promocyjne oprocentowanie trwa do 4.11.2013 r. czy przsez 3 mce od wpłaty

    3 miesiące od daty wpływu nowych środków o ile zostaną one wpłacone do 4.11

    > jak wpłaciłem nowe środki 15 października to 3,5% mam do 15 stycznia 2014 czy do
    4.11.2013 r?

    do 15.01.2014

    --
    pozdrawiam