  • 1. Data: 2013-10-17 14:22:55
    Temat: regulamin KK Polbank XI 2012?
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    Czy ktos posiada regulamin KK Polbanku z listopada zeszlego roku?

    Interesuje mnie czy cos zie zmienilo (nie niekorzysc) w zakresie odpowiedzialnosci za
    transakcje nieuprawnione.

    W tej chwili jest ten limit 150EUR, a ja wtedy reklamowalem transakcje ktorych nie
    przeprowadzilem i dostalem pelny zwrot, mimo braku zadnych dodatkowych ubezpieczen.
    Teraz dzwonia (juz ktorys raz..) i chca wciskac to ubezpieczenie za iles tam groszy
    dziennie (ciekawe czemu nie podaja ile to np. przez okres waznosci karty ;)