  • 1. Data: 2005-10-11 16:09:15
    Temat: Allpay - pomocy
    Od: "Robert" <t...@o...pl>

    Witam

    Poradzcie co zrobic.
    Klient zaplacil mi za usluge przez allpay KK Visa - zaplacil w USD, dosyc spora
    kwota. Autoryzacja przeszla, patrze w panelu allpay - status transakcji - NOWA.
    czyli ok.
    Patrze po paru godzinach - status transakcji - ODMOWNA. Co sie stalo ?

    Allpay:

    "Informacja o anulowaniu transakcji

    Informujemy, że transakcja numer XXXX-XXX została anulowana

    Środki zablokowane na karcie płatniczej zostaną odblokowane przy najbliższym
    rozliczeniu. W celu uzyskania informacji na temat transakcji prosimy o kontakt:
    b...@a...pl podajac numer transkcji: XXXX-XXX"

    Klient twierdzi ze zaplacil i rzada albo towaru albo zwrotu pieniedzy
    (refund/chargeback). No ale ja tych pieniedzy nie otrzymalem. Twierdzi dodatkowo
    ze nie trzeba czekac na rozliczenie karty jak to napisalo ladnie allpay.

    Oczywiscie allpay na pytanie czemu transakcja zostala odrzucona nie potrafilo
    wyjasnic - wkleili tekst z regulaminu :

    "Transakcja nie została zrealizowana, czego przyczyną może być: brak
    wystarczających środków na karcie, odmowa banku - wystawcy karty, podania
    niekompletnych lub błędnych danych, próba
    dokonania wyłudzenia lub osztustwa. "

    Karta nie byla kradziona :), srodki byly (zablokowalo na koncie), dane poprawne.

    Co teraz zrobic?

  • 2. Data: 2005-10-11 17:17:15
    Temat: Re: Allpay - pomocy
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Robert <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    > (refund/chargeback). No ale ja tych pieniedzy nie otrzymalem. Twierdzi
    > dodatkowo ze nie trzeba czekac na rozliczenie karty jak to napisalo

    Wytłumaczyć klientowi że musi poczekać i mu blokada sama zniknie, i nic
    nie musi robić. Ty też nic nie musisz robić.