  • 1. Data: 2005-10-11 13:45:37
    Temat: w jakim banku kredyt?
    Od: "hazyac" <h...@w...pl>

    witam wszystkich,

    zamierzam zalatwic kredyt konsumpcyjny gotowkowy na 40 tys
    moje zarobki to 5 netto i nie mam nikogo na utrzymaniu. w ktorym banku
    radzicie brac go? w pkosa oferuja kredyt z prowizja 1,5 a oproc 17% na 5
    lat na podstawie zaswiadczenie z pracy?
    czy to jest dobra aferta czy radzicie brac gdzies indziej
    za rade dziekuje

    hazyac

  • 2. Data: 2005-10-11 14:45:29
    Temat: Re: w jakim banku kredyt?
    Od: Flying Sourcer <p...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Oct 2005 15:45:37 +0200, "hazyac" <h...@w...pl> wrote:

> [...]
    >lat na podstawie zaswiadczenie z pracy?
    >czy to jest dobra aferta czy radzicie brac gdzies indziej

    http://www.bankier.pl/centrum/kredyty-gotowkowe/ - na początku odwiedź
    tę stronę. Następnie przejdź się po bankach, porównaj oferty i wybierz
    to, co dla Ciebie najlepsze. TO co dobre dla innych, niekoniecznie
    będzie odpowiadać Tobie. Nie masz czasu? Skorzystaj z porady
    Expandera, Open Finance czy Golden Egg...
    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair