  • 1. Data: 2005-10-11 12:32:49
    Temat: Przelewy do Lukasa - przyszły?
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Witam
    W piątek został wysłany przelew na moje konto w Lukasie z ING BŚ
    (potwierdzenie zrealizowania przelewu dnia 07-10).
    Do tej pory na koncie lukasowym żaden przelew nie został zaksięgowany.
    Złożyłem póki co reklamację pocztą wewnętrzną.

    Czy tylko ja tak mam czy to ogólnolukasowa awaria?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2005-10-11 12:44:42
    Temat: Re: Przelewy do Lukasa - przyszły?
    Od: "pawelf" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański"
    <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Złożyłem póki co reklamację pocztą wewnętrzną.
    >
    > Czy tylko ja tak mam czy to ogólnolukasowa awaria?

    To standard, szybciej będzie pojechać i odebrać pieniądze do ręki, niżczekać
    ażzrobi to lukas.
    niestety
    pawelf

  • 3. Data: 2005-10-11 12:53:36
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-11 14:44- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    pawelf, gdy pisał(a):

    > To standard, szybciej będzie pojechać i odebrać pieniądze do ręki, niżczekać
    > ażzrobi to lukas.
    > niestety
    > pawelf

    Chyba niekoniecznie to prawda jest. Wczoraj firma coś mi zapłaciła, a
    kiedy udało mi się dzisiaj zalogować (tylko raz mi się udało, niestety),
    to pieniądze były już w Lukasie. Nie pamiętam tylko, czy firma ta
    korzysta z usług ING, czy też z Millenium.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 4. Data: 2005-10-11 13:45:44
    Od: "hazyac" <h...@w...pl>

> [...]
    > Złożyłem póki co reklamację pocztą wewnętrzną.
    >
    > Czy tylko ja tak mam czy to ogólnolukasowa awaria?

    robia modernizacje systemu i od wczoraj sa problemy z logowaniem sie

  • 5. Data: 2005-10-11 13:53:28
    Od: "PB" <e...@N...gazeta.pl>

    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał(a):

    > Chyba niekoniecznie to prawda jest. Wczoraj firma coś mi zapłaciła, a
    > kiedy udało mi się dzisiaj zalogować (tylko raz mi się udało, niestety),
    > to pieniądze były już w Lukasie.

    Już pisałem, że to loteria.
    Puszczałem sam sobie w obie strony po 10, 20 zł.
    Żadne pieniądze *do* Lukasa od piątku nie dotarły.

  • 6. Data: 2005-10-11 14:03:29
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    hazyac napisał(a):

    > robia modernizacje systemu i od wczoraj sa problemy z logowaniem sie

    A to to chyba wszyscy wiedzą ;-D

  • 7. Data: 2005-10-11 20:48:34
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    PB napisał(a):

    > niżczekać

    > Już pisałem, że to loteria.
    > Puszczałem sam sobie w obie strony po 10, 20 zł.
    > Żadne pieniądze *do* Lukasa od piątku nie dotarły.

    Właśnie udalo mi się (chyba cudem) zalogować do lukasa i przelew
    wreszcie dotarł. Ciekawe ile pójdzie z lukasa do mbanku...