  • 1. Data: 2005-10-11 15:24:46
    Temat: Co proponujecie zamiast LUKASA ?
    Od: PARKER <a...@n...pl>

    Jako ich stały od 3 lat klient mam ich dosyc i chce sobie załozyc konto
    w innym banku .Co proponujecie podobnego ? Fajnie jakby by był TOKEN bo
    to rozwiązanie bardzo mi sie podoba . A szkoda bo mi się tam bardzo
    podobał ten cały system . Mam konto e-pro. Mija narzeczona tez rezygnuje
    . A ja głupi mówiłem ludziom że to taki fajny bank........ był :-(

    --
    AUTO GAZ CENTRUM MONTAŻ LPG - MISTRAL IV+
    Nadarzyn Auto Service USA, HONDA ,OPEL ...

  • 2. Data: 2005-10-11 15:36:04
    Temat: Re: Co proponujecie zamiast LUKASA ?
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    Użytkownik "PARKER" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podobał ten cały system . Mam konto e-pro. Mija narzeczona tez rezygnuje
    > . A ja głupi mówiłem ludziom że to taki fajny bank........ był :-(

    na ucieczke to sobie znalazles najgorszy moment
    daj sobie na wstrzymanie kilka dni a nie nabijaj piany na grupie

  • 3. Data: 2005-10-11 15:55:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    PARKER napisał(a):
> [...]
    > podobał ten cały system . Mam konto e-pro. Mija narzeczona tez rezygnuje
    > . A ja głupi mówiłem ludziom że to taki fajny bank........ był :-(

    Multi.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-10-11 18:33:03
    Od: PARKER <a...@n...pl>

    > na ucieczke to sobie znalazles najgorszy moment
    > daj sobie na wstrzymanie kilka dni a nie nabijaj piany na grupie

    Jak to najgorszy ? Zawiedli mnie na całej lini. Po 3 latach mam już 3
    numer konta - to normalne ?
    W oddziałach totalna olewka - nikt nic nie wie .
    Miałem akurat płatności około 10 i co ??? Nie mogę sie zalogować etc.
    Mogli mi napisac list lub maila że w związku ze zmianą systemu nie
    będzie nic działać przez tydzień. Dostałem tylko koperte że mam nowy
    numer konta . Tylko niby po co ten nowy numer ? Stary był zły ?
    To bez sensu zmieniać wszystkim numery kont .Można było chyba w nowy
    system wprowadzić stare numery - co mu za różnica ?
    Generalnie znów mnie zawiedli .A ja się przyzwyczaiłem do starego
    systemu i było mi z tym dobrze. Fajny był .

  • 5. Data: 2005-10-11 18:38:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    PARKER <a...@n...pl> writes:

    > numer konta . Tylko niby po co ten nowy numer ? Stary był zły ?
    > To bez sensu zmieniać wszystkim numery kont .Można było chyba w nowy
    > system wprowadzić stare numery - co mu za różnica ?

    No wlasnie - dla mnie to jest calkiem niepojete...

    MJ

  • 6. Data: 2005-10-15 09:01:09
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > No wlasnie - dla mnie to jest calkiem niepojete...

    Rozumiem, że stary był zgodny z IBAN?

    Przemek

  • 7. Data: 2005-10-15 10:45:14
    Od: "Cyprian Sawicki" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Rozumiem, że stary był zgodny z IBAN?

    W tym cały problem, że był, jakby nie był, to nikt by nie skrzeczał że zmiana
    numeru się nie podoba. Pisałem nawet do nich z pytaniem cóż takiego robią że
    wymaga to aż zmiany numeru ale zasłonili się marketingowym bełkotem że "nowy
    system im nie umożliwia pozostawienie starego numeru".

    C.

  • 8. Data: 2005-10-15 12:39:44
    Od: "Edgar" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > wymaga to aż zmiany numeru ale zasłonili się marketingowym bełkotem że "nowy
    > system im nie umożliwia pozostawienie starego numeru".

    Bo może nie umożliwia? Nie pomyslałeś, że napisali Ci prawdę? Bez przesady z
    tą teorią spiskową - żaden bank nie podejmnie decyzji o zmianie numerów
    rachunków jeśli to nie jest naprawdę konieczne, przecież cała operacja wiąże
    się z ogromnymi kosztami (także złej opinii). Mnie się podoba, że wprowadzają
    nowe i nie boją się zaryzykować - czekam na nowe ficzery i trzymam za nich
    kciuki. Przyznam szczerze, że bardziej niepokoją mnie teraz pady mBanku -
    przecież nic nowego nie wdrażają..

    pozdrowienia,
    Edgar

  • 9. Data: 2005-10-15 20:08:49
    Od: "Jaca" <j...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Cyprian Sawicki" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:diqmjp$t2f$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    "nowy
    | system im nie umożliwia pozostawienie starego numeru".

    Zmiana systemu wiązała się zapewne z przeksięgowaniem środków. Nie można
    było robić tego z rachunku X na X, zrobili więc z X na Y. Tak się domyślam.

    --
    Jaca

  • 10. Data: 2005-10-17 22:13:13
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Sat, 15 Oct 2005 10:45:14 +0000 (UTC) "Cyprian Sawicki"
    <c...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
    > wymaga to aż zmiany numeru ale zasłonili się marketingowym bełkotem że "nowy
    > system im nie umożliwia pozostawienie starego numeru".

    a ja strzelam, że podczas przechodzenia ze starego systemu na nowy musieli mieć
    oba jednocześnie postawione, ale nie mogły tych numerów dzielić między sobą.