-
Najcenniejsze marki świata 2015 – banki
... z firm (na podstawie danych dostarczanych przez Bloomberg i Kantar Retail), aby wyodrębnić rolę marki w generowaniu sprzedaży i wartości dla akcjonariuszy. Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie przez konsumentów, ponieważ marki są wypadkową wyników biznesowych, atrakcyjności produktu, klarownego pozycjonowania ...
-
Płatności BLIK biją rekordy. 175 mln transakcji w I poł. 2020 r.
... 9 p.p. do poziomu 28 proc. – wynika z badania KANTAR, przeprowadzonego na reprezentatywnej ... marki w kategorii płatności – wskaźnik Brand Power, który pokazuje siłę marki wśród użytkowników aplikacji bankowych opracowany przez Kantar dla BLIKA wyniósł w drugim kwartale aż 37 proc. BLIK osiągnął wynik lepszy niż istniejące na rynku od wielu lat marki ...
-
Oszczędności ciągle na lokatach. Które inwestycje zarobią lepiej?
... nie tylko nie zarabiamy, ale tracimy kapitał – komentuje Maciej Kawecki, Ekspert marki Rodzinne Inwestycje. Szukasz bezpieczeństwa – postaw na ziemię Pytani o to ... są stabilne i dobrze zabezpieczają posiadane oszczędności, 85% respondentów badania przeprowadzonego przez Kantar dla Rodzinne Inwestycje odpowiada twierdząco: 16% twierdzi „zdecydowanie ...
-
BLIK: 424 mln transakcji o wartości 57 mld zł w 2020 roku
... to te, które robią wyłącznie przelewy na numer telefonu. Według badań KANTAR Polska BLIK uzyskał w czwartym kwartale 2020 r. wskaźnik NPS na poziomie ... także bezpieczeństwo. W autorskiej metodologii KANTARA (MDS Meaningful, Different Salient) służącej pomiarowi siły marki (Brand Equity), tzw. indeksie Brand POWER, BLIK uzyskał w czwartym kwartale 41 ...
-
BLIK podsumował 2023 rok. Ma powody do zadowolenia
... wypłaty z bankomatu to 661 zł. Marka z kapitałem zaufania BLIK konsekwentnie zwiększa swoją rozpoznawalność w Polsce. Według metodologii KANTAR - MDS (Meaningful, Different, Salient) – służącej do pomiaru siły marki (Brand Equity), w tzw. indeksie Brand POWER, uzyskał on w 2023 r. wynik 44 punktów, mocno wyprzedzając konkurencję. Dalej ...