-
Cool Marketing SA na NewConnect
... już samej produkcji, kontrolę nad przebiegiem wszystkich procesów produkcyjnych, odbiór jakościowy i ilościowy po zakończeniu produkcji, dostawa do klienta. Cool Marketing S.A. zamierza poszerzyć ofertę produktową, między innymi o coopacking, rozbudować kanały sprzedaży i rozwinąć usługi budowania strategii promocji nowych marek. Strategia spółki ...
-
Marketing
Zespół działań mających na celu zidentyfikowanie i zaspokojenie potrzeb klientów.
-
Bankowy marketing telefoniczny
Dzień dobry. Dzwonię z banku z dość ważną informacją. Zanim podam szczegóły proszę o weryfikację. Zadam Pani/Panu kilka pytań - tak najczęściej zaczyna się rozmowa z pracownikiem banku. Banki dzwonią do klientów z wielu powodów i robią to coraz częściej. Proszą o dostarczenie brakujących dokumentów, uregulowanie płatności, wyjaśniają pojawiające ...
-
BIT EVIL S.A. debiutuje na NewConnect
... aktywności Spółki jest świadczenie kompleksowych usług marketingu internetowego (content marketing), obejmującego takie usługi jak: pozycjonowanie, kampanie linków sponsorowanych Google AdWords, social media marketing, influencer marketing, projektowanie serwisów internetowych oraz tworzenie nowatorskich rozwiązań informatycznych, wykorzystywanych ...
-
MEDIACAP S.A. debiutuje na GPW
... IQS Online Sp. z o.o., IQS Data Sp. z o.o. oraz Quant Sp. z o.o. Zakres działania spółki: tworzenie i realizacja strategii reklamowych, event marketing, ambient media, badania rynku i opinii publicznej, marketing interaktywny i nowe media, integracja. O emitencie Nazwa spółki: MEDIACAP SA Spółka na rynku regulowanym: 483 Debiut w 2016 r.: 10 ...
-
Agencje reklamowe zadłużone na 112,7 mln zł
... finansową firm. Szukając oszczędności, często ograniczały one swoje wydatki na marketing i reklamę. To odbiło się oczywiście na branży reklamowej. We ... pojawia się kryzys, to w pierwszej kolejności należy ciąć wydatki na reklamę i marketing. W efekcie albo wstrzymują realizację rozpoczętych projektów, albo rezygnują ze współpracy, albo przestają w ...
-
Czyszczenie historii BIK to fikcja?
... można zobaczyć nawet przez okno jedynego biura obsługi klienta BIK. Agresywny marketing ma się jednak nijak do skuteczności, równie dobrze baner mógłby obiecywać gwiazdkę ... Szerszeń, zastępca rzecznika w ING Banku Śląskim. Popyt na czyszczenie rośnie Agresywny marketing sprawia, że „czyściciele BIK” mają coraz więcej klientów. - W ciągu ostatnich ...
-
E-Solution Software S.A. debiutuje na NewConnect
... : E-Solution Software S.A. Spółka na rynku NC: 418 Debiut w 2016 r. na NC: 6 Sektor/spółka w sektorze: Informatyka/ 44 Miejsce siedziby: Wrocław Przedmiot działalności: marketing internetowy, usługi IT Wartość oferty: 600.000 zł Subskrypcja/sprzedaż (T/N, prywatna/publiczna): Oferta prywatna 200.000 akcji serii B Cena sprzedaży: 3 zł ...
-
Płatności zbliżeniowe atrybutem nowoczesności
... po nie sięgać. Wszystko jest kwestią pozytywnego doświadczenia z produktem. Podobnie wyglądała ewolucja płatności zbliżeniowych kartą – komentuje Luiza Derek, Business Leader, Marketing & PR Head w polskim oddziale MasterCard Europe. Jak się okazuje płatność zbliżeniowa wiąże się dla użytkowników przede wszystkim z brakiem stresu i niepewności ...
-
Forex - jak uniknąć oszustwa
... przestępstwa w stylu "boiler room" były charakterystyczne głównie dla państw, gdzie tego rodzaju marketing telefoniczny (tzw. ) jest dozwolony przez prawo i często stosowany na rynku maklerskim. Jednakże wraz z rozwojem Internetu marketing telefoniczny znalazł przedłużenie w masowym rozsyłaniu spamu oraz ofertach za pomocą stron internetowych ...
-
CEDC: kolejny debiut na GPW
... na WZ). CEDC jest producentem i dystrybutorem oraz importerem napojów alkoholowych w Polsce. Działalność spółki obejmuje marketing i dystrybucję produktów wytwarzanych w dwóch zakładach produkcyjnych, jak również import, marketing i dystrybucję na zasadach wyłączności znanych marek międzynarodowych piw, win i wyrobów spirytusowych oraz hurtową ...
-
Debiut EM Lab na NewConnect
... 85 tys. zł od 36 inwestorów. EM Lab SA zakładał trzy cele emisji: rozwój organiczny usług wewnątrz firmy (m.in. marketing szeptany, incentive, marketing mobilny) do ok. 1 mln zł, podniesienie kapitału obrotowego do ok. 1 mln zł, akwizycje podmiotów oferujących usługi z zakresu ambient media ...
-
Spółka WIND MOBILE przechodzi z NewConnect na GPW
... Ponadto Grupa dostarcza oprogramowanie dedykowane zwłaszcza dla klientów z branż finansowej, telekomunikacyjnej i energetycznej. Oferuje również własne systemy wspierające ideę Sales & Marketing oraz nowatorskie rozwiązania z obszaru multimediów. W dniu 12 października 2011 roku spółka WIND MOBILE S.A. zadebiutowała na rynku NewConnect. O emitencie ...
-
Debiut ASM GROUP SA na GPW
14 września 2016 r. spółka ASM GROUP SA zadebiutowała na Głównym Rynku GPW. To dwunasty debiut na tym rynku w 2016 roku. ASM GROUP SA jest 6. spółką, która w tym roku przejdzie z NewConnect na główny parkiet warszawskiej giełdy. Emitent jest spółką holdingową prowadzącą jednocześnie działalność operacyjną w zakresie merchandisingu, outsourcingu ...
-
Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak
... . Na to, ile pieniędzy firmy będą chciały przeznaczyć na marketing i reklamę, wpływają warunki ekonomiczne: poziom inflacji, wzrost PKB, ceny ... Adam Łącki, prezes Zarządu Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej. Reklama i marketing pierwsze do redukcji Z badania „Barometr wydatków firmowych”, zrealizowanego w II kwartale 2023 r. ...
-
Polska potęgą e-bankowości?
... przyjąć bezkrytycznie wszystkie informacje napływające z instytucji finansowych. Gdzie szukać przyczyn tego stanu? Jest ich wiele. Za najważniejszą należy uznać agresywny marketing banków. Za tą sytuacją nie podążyła niestety zmiana formy zbierania i prezentacji danych przez media i instytucje branżowe. W konsekwencji dysponujemy zbyt ...
-
SEPA: większa konkurencja między bankami?
... stracą część przychodów generowanych przez rynek płatniczy. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez firmy CapGemini, ABN Amro i The European Financial Management & Marketing Association (Efma). Badanie, w którym wzięło udział wiele banków europejskich, w tym z Austrii, Francji, Niemiec, Włoch, Hiszpanii i Holandii pokazało, że w perspektywie do ...
-
Ryzyko kursowe w firmie: rachunkowość zabezpieczeń
... firmą. Ponadto przedsiębiorstwo jest bezpieczniejsze z punktu widzenia potencjalnych inwestorów. Wprowadzenie zasad tego rodzaju rachunkowości w przedsiębiorstwie to dobry sposób na marketing i poprawę swojej pozycji na rynku. Podstawą dobrej funkcjonalności rachunkowości zabezpieczeń w firmie jest jej skierowanie do poszczególnych grup odbiorców ...
-
Jaka inflacja bazowa w Polsce w sierpniu 2007?
... (Open Finance) utworzył spółkę na terenie Irlandii mającej za zadanie pozyskiwanie klientów oraz prowadzenie działań marketingowych. Kapitał zakładowy Open Finance Marketing Ireland Limited wynosi 100 tys. EUR. Toora - fundusz AS Trigon Funds wycofał się ze spółki sprzedając 1.964.071 akcji, co ...
-
Usługi finansowe tylko dla kobiet
"Czemu słuchać porad finansowych z Marsa, skoro jesteś z Wenus?" - takim sloganem specjaliści od marketingu starają się dotrzeć do kobiet zainteresowanych pomnażaniem własnych oszczędności. Największe banki na całym świecie otwierają oddziały dostosowane do potrzeb pań, tworzą dla nich specjalne karty kredytowe, ubezpieczenia czy nawet fundusze ...
-
Klienci TFI preferowali fundusze akcji w październiku 2007
... w tym torcie wynosi ok. 20 proc. Widać, więc że na inwestorach ogromne wrażenie zrobiły zyski osiągane na giełdach azjatyckich, oraz marketing funduszy Europy Środkowej. Fundusze lokujące na polskim rynku akcji pozyskały w październiku tylko 280 mln PLN (co tłumaczy obecne zachowanie rynku ...
-
GPW: zadebiutowała spółka K2 Internet
... badań i projektowania, budową silnej pozycji rynkowej K2 na rynku mediów on-line, stworzeniem możliwości świadczenia usług w nowym dla Emitenta obszarze mobile marketing. Spółka K2 Internet SA została zawiązana w dniu 8 czerwca 2000 r. Historia Emitenta sięga 1997 roku, kiedy to Michał Lach (wraz z wspólnikami ...
-
Dziś inflacja bazowa w Polsce
... za akcję. POINFORMOWALI PRZED SESJĄ Point Group - spółka kupiła za 1,3 mln PLN 100 proc. akcji brokera reklamy internetowej Bluetooth and Marketing Services oraz za 8 mln PLN 100 proc. udziałów firmy reklamy zewnętrznej Media Works. Optimus - od 1 lipca komputery dla spółki produkować ...
-
Fundusze z ochroną kapitału ponoszą straty
Niepewność na rynkach finansowych oraz kolejne dołki indeksów giełdowych powodują wzrost apetytu na produkty zabezpieczające przed stratami. Ochrona kapitału często ma jednak wymiar marketingowy, fundusze z "ochroną" w nazwie, ponoszą bowiem straty. Expander wielokrotnie zwracał uwagę na ryzyko, jakie wiąże się z inwestowaniem w fundusze z ochroną ...
-
Alior Bank - nowy gracz na rynku
Alior Bank, który powstał od zera z połączenia włoskiego kapitału i polskiego doświadczenia w bankowości, stawia sobie ambitne cele. Na ile zostaną one zrealizowane, pokaże czas. Póki co, czas na małe podsumowanie miesiąca działalności. Miesiąca sukcesów marketingowych, ale też wpadek i problemów technicznych. O tym, że Alior Bank powstanie, było ...
-
ECB: stopy procentowe pójdą w dół?
... rotacji zapasów ze 198 do 150 dni (co powinno dać 30-40 mln PLN oszczędności)zmienić działy sprzedaży i mocniej zaangażować się w marketing. Spółka chce w trzy lata zwiększać sprzedaż o 15-20 proc. rocznie i poprawić marżę operacyjną. ING - bank podał, że jego wstępnie szacowany zysk ...
-
Faktoring w obrocie handlowym
... tych podstawowych funkcji, jakie przyjmują na siebie instytucje factoringowe, z dodatkowymi świadczeniami, takimi jak: prowadzenie księgowości wierzyciela, marketing, doradztwo finansowe, znacznie ułatwia funkcjonowanie przedsiębiorstw wierzycieli, zwłaszcza tych, które nie dysponują dostatecznymi środkami finansowymi. Realizacja postanowień ...
-
Odwrócona hipoteka - szanse i zagrożenia
... łatwiejsze ma być nawiązanie kontaktu z potencjalnymi klientami. Trudno nie przyznać braw za tak nowatorskie podejście do przedstawienia oferty. To jednak marketing, a dla klienta najważniejsze są konkrety. Zaufanie do Funduszu Hipotecznego DOM to połowa sukcesu Oczywistym jest, że oferowanie tak specyficznego produktu ...
-
Fundusze VC szansą dla sektora MSP
... płaszczyznach, zarówno związanych z innowacyjnym pomysłem, twardymi aspektami działalności, takimi jak skuteczne zarządzanie finansami, a także z aspektami miękkimi, do których zaliczamy marketing czy PR" – mówi Bogusław Bartoń, Prezes funduszu OneRay Investment. Niezwykle istotne jest również doświadczenie funduszy venture capital w danej branży ...
-
IPO - Pierwsza Oferta Publiczna
... z inwestorami instytucjonalnymi, których celem jest promocja oferty wśród inwestorów oraz zebranie wstępnych informacji o odbiorze oferty oraz poziomu oczekiwanej wyceny. Marketing Etap ten to okres publicznej promocji oferty zarówno wśród inwestorów instytucjonalnych jak i indywidualnych. Subskrypcja Na etapie tym następuje przyjmowanie zapisów ...
-
Konta osobiste dla kobiet: ranking
Specjaliści od bankowego marketingu dwoją się i troją, by dotrzeć z dedykowaną ofertą do kolejnych grup odbiorców. Mamy już konta dla dzieci, studentów, VIP-ów i dorosłych. Przyszedł również czas na konta dla kobiet. Oferta BZ WBK dla płci pięknej stała się dla porównywarki finansowej Comperia.pl pretekstem do wykonania rankingu kont zawierających ...
-
Usługi maklerskie 2009
... już osiem podmiotów oferuje możliwość równoległego korzystania z tych usług. Invest24.pl podaje, iż przezwyciężenie sytuacji kryzysowej to również nacisk na marketing położony przez biura maklerskie w ostatnim okresie. Pięć podmiotów w ramach promocji zrezygnowało w tym roku z pobierania opłaty za prowadzenie konta maklerskiego. DM ...
-
Nowe metody płatności popularniejsze
... i usług, które pozwolą im na podwyższenie swej wartości w oczach końcowych użytkowników usług bankowych oraz zapewnić firmom dodatkowe usługi, takie jak marketing i analiza klienta” – podsumowuje Yiru Zhong.
-
Kolejne debiuty na GPW i NewConnect
... ”, ze strony kluczowych osób zaangażowanych w ten projekt, tj. pana Patryka Vegi (reżyser, producent), Pana Marcina Pliszkiewicza (odpowiedzialny za promocję i marketing) i Pana Tomasza Tokarskiego (odpowiedzialnego za finansowanie). Spółka rozpoczyna działalność jako fundusz filmowy, inwestujący w komercyjne projekty filmowe i czerpiący przychody ...
-
Debiut Lauren Peso Polska SA na NewConnect
... z zakresu zarządzania i sprzedaży, ponadto dysponuje zapleczem trenerskim umożliwiającym organizację szkoleń z takich dziedzin, jak: zarządzanie produkcją, obsługa klienta, marketing i human resources, prawo, informatyka i obsługa komputera, komunikacja oraz umiejętności osobiste. Emitent prowadzi również działalność w zakresie szeroko pojętego ...