-
Co musi zrobić bankowość detaliczna, żeby skutecznie konkurować?
... rozwój i wprowadzanie nowych produktów. Jednak wielu z tych CMO nie jest odpowiednio przygotowanych do kierowania przejściem z marketingu skoncentrowanego na produkcie na marketing skoncentrowany na kliencie, głównie dlatego, że dane potrzebne do realizacji strategii opartych na kliencie są ubogie, silosowe i skupiają się tylko ...
-
Inwestowanie. Na jakie pułapki marketingowe uważać?
Mówienie o ryzykach inwestycyjnych, zwłaszcza w ofertach skierowanych do potencjalnych klientów, jest nawet ważniejsze niż wskazywanie korzyści. Jak obserwujemy, na rynku inwestycji w udziały spółek deweloperskich komunikacja firm zbyt często wiąże się z marketingowymi chwytami podkreślania zysków, a zbyt rzadko z mówieniem o możliwych ryzykach - ...
-
Black Friday: jak nie nabrać się na chwyty marketingowe?
W czasach, gdy inflacja powoli zbliża się do 20%, sprzedawcy dokładają podwójnych starań, aby zachęcić kupujących do wydania pieniędzy. Okazją do tego jest m.in. nadchodzący Black Friday, czyli przypadające w tym roku 25 listopada święto promocji i wyprzedaży. Do obniżek cen warto jednak podchodzić ze stosowną rezerwą, ponieważ niejednokrotnie już ...
-
Producenci i sprzedawcy zabawek w dobrej kondycji finansowej
... zabawek. Dla firm z branży zabawkarskiej świadomość tych nowych potrzeb będzie kluczowa, by nie pozostać w tyle. Nie bez znaczenia będzie też marketing. Obecność w internecie, rozwijanie rozpoznawalności marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok) przy pomocy ambasadorów marki czy influencerów już teraz jest bezdyskusyjna ...
-
Agencje marketingowe czekają na 154,2 mln zł od klientów
Agencje marketingowe czekają na 154,2 mln zł od swoich kontrahentów, a same są zadłużone na 140,5 mln zł - wynika z danych Krajowego Rejestru Długów. Największe problemy finansowe mają jednoosobowe działalności gospodarcze. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie długi mają agencje reklamowe? Dlaczego branża marketingowa ma problemy z utrzymaniem ...
-
Jesień drenuje budżet domowy
... na zakup samochodu oraz własnego lokum. Jedynie 7 proc. planuje skorzystać z pomocy banku ze względu na wydatki edukacyjne – mówi Magdalena Mazurek, marketing menadżerka z Santander Consumer Banku. Finansowanie roku szkolnego Rozpoczęcie szkoły wiąże się z jednorazowym wysokim wydatkiem na wyprawkę szkolną. Jednak także z zobowiązaniami ...
-
Ranking lokat i kont oszczędnościowych. Przegląd możliwości dostępnych w czerwcu 2025
... r. Przez 14 dni od daty założenia Alior Konta w aplikacji mobilnej Alior Mobile czeka na Ciebie promocyjna lokata. Wymagana zgoda na marketing. Dodatkowo z kontem osobistym możemy zyskać 600 zł w postaci bonusów za aktywność oraz do 200 zł jako bon na Allegro. mBank ...