-
Karty płatnicze specjalnego przeznaczenia
Jak pozyskać nowych klientów? To pytanie zadają sobie nieustannie spece od bankowego marketingu. I próbują stworzyć produkty, które wyróżnią się z grona kont, kart czy lokat dla wszystkich. Jeśli konsument zobaczy, że bank ma produkt specjalnie dla niego, chętniej się na niego skusi. Od dawna mamy w polskich bankach konta dla młodzieży czy ...
-
Karta MasterCard Gold w banku BPH
Bank BPH rozpoczął kampanię marketingową karty kredytowej MasterCard Gold. Jest to karta kredytowa, która pozwala posiadaczowi - w zależności od jego potrzeb i stylu życia - na samodzielny wybór jednego z trzech programów korzyści: Bonus, AutoPlus albo Komfort. Program Bonus „Niektóre jedynki wracają tylko raz. A inne cały czas” to hasło, które ...
-
Konto dla dziecka na nowy rok szkolny
... przy produktach finansowych. Nie ma znaczenia, jak się nazywa młodzieżowe konto, czy jakimi hasłami kusi się młodocianych klientów. To tylko marketing, a z punktu widzenia posiadacza konta istotna jest jakość usług i ich cena. I tu warto pamiętać, że cena to nie tylko opłata za ...
-
Dla kogo personal banking?
... produktów, atrakcyjnych warunków cenowych i unikalnych rozwiązań na rynku, mimo tego klienci niechętnie przechodzą na bankowość osobistą. Jak wynika z badań Ipsos Marketing dla MultiBanku, tylko 3 proc. zamożnych klientów zmienia bank w ciągu roku. To znacznie mniej niż w masowej bankowości detalicznej, gdzie co krok ...
-
Płatności zbliżeniowe Visa z użyciem iPhone'a
... ’ów w całej Europie” – komentuje Ambrose Tam, prezes Wireless Dynamics. Wyniki europejskich badań konsumenckich, przeprowadzonych na zlecenie Visa Europe przez Incite Marketing Planning we wrześniu i październiku 2010 r. we Włoszech, w Polsce, Turcji i Wielkiej Brytanii, wskazują na silne zapotrzebowanie na mobilne płatności zbliżeniowe. Gotowość ...
-
Kapitalne konto osobiste w Banku BPH
... wsparcie w oszczędzaniu, a wszystko w ramach jednej miesięcznej opłaty, bez gwiazdek – powiedział Grzegorz Jurczyk, Wiceprezes Zarządu Banku BPH, odpowiedzialny za sprzedaż, marketing i zarządzanie produktami. Miesięczna opłata za Kapitalne konto wynosi 9,99 zł. Jego posiadacz nie ponosi dodatkowych kosztów z tytułu codziennych czynności bankowych ...
-
Najlepsze fundusze akcji polskich 2010
... (42 proc.). Wydaje się, że za popularnością funduszy inwestycyjnych w równym stopniu przemawiają wyniki inwestycyjne jak i czynniki o zgoła odmiennym znaczeniu, jak marketing czy lepiej rozbudowana sieć dystrybucji. Część klientów wyraźnie podąża za funduszami, osiągającymi dobre wyniki, co można zaobserwować choćby na przykładach ...
-
Debiut Codemedia SA na NewConnect
... ) oraz kampaniach promocyjnych. Firma prowadzi działania w wyszukiwarkach (PPC+SEO), mediach społecznościowych, programy promocji sprzedaży, działania publicity, reklamę mobilną czy email marketing. O ofercie Oferta/sprzedaż(T/N, prywatna/publiczna): oferta prywatna Wartość oferty: 1.102.000 zł Kurs odniesienia: 22,04 zł Wartość spółki (wg kursu ...
-
Nowe ROR-y w ofercie PKO BP
... oszczędnościowo-rozliczeniowych, a nowe pakiety posłużą akwizycji nowych klientów. Są odpowiedzią na rewitalizację oferty w bankach konkurencyjnych w latach 2007-2010 oraz ich agresywny marketing. W drugiej odsłonie nowych propozycji od 15 maja Bank udostępni nowe rachunki również dla klientów bankowości osobistej i prywatnej. Wprowadzeniu do ...
-
Czy reklamy kredytów gotówkowych pomogą?
... reklamy naszpikowane są gwiazdami, na przykład Bank Zachodni WBK sięgnął po Antonio Banderasa. Tego rodzaju działania wyraźnie zwiększają wydatki na marketing, tym samym banki wyraźnie dają do zrozumienia, że oczekują ożywienia na rynku szybkich pożyczek. Ale z jego ogłoszeniem należy być nad ...
-
Debiut Grupy ADV SA na GPW
... marka Weblocus, związana z marketingiem w wyszukiwarkach internetowych, natomiast w ramach spółki Codemedia funkcjonuje marka ThinkOpen specjalizująca się w rozwiązaniach dBase marketing. O ofercie IPO/publiczna sprzedaż: NIE - prospekt emisyjny został sporządzony w związku z dopuszczeniem akcji Spółki do obrotu na rynku regulowanym ...
-
Karta przedpłacona dla firm od BRE Bank
BRE Bank udostępnia klientom instrument pieniądza elektronicznego. Jego wykorzystanie pozwala usprawnić rozliczenia i zmniejszać koszty działania firmy. Ponieważ instrumenty pieniądza elektronicznego mogą być wydawane masowo, dla wielu przedsiębiorców jest to szansa na ciekawe akcje marketingowe i autorskie programy lojalnościowe. Instrument ...
-
Jak rozpoznać bańkę spekulacyjną?
... spółki zaprezentował nowy wskaźnik ACSOI od „adjusted consolidated segment operating income”. Jest to zysk operacyjny spółki nie uwzględniający kluczowych wydatków (marketing, koszt pozyskania nowych użytkowników) – doskonały przykład czegoś, co były główny księgowy amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych określił jako EBBS – earnings before ...
-
Wypłata z bankomatu Euronet bez karty
... , zgodnie z którą bankomaty to wielofunkcyjne urządzenia, gdzie użytkownik może już dzisiaj wypłacić gotówkę bez użycia karty bankomatowej – powiedziała Zuzanna Smolarek-Wójcik, Marketing Manager w Bankomat24/Euronet. Pieniądze w SkyCash przesyłane są natychmiast, niezależnie od pory czy dnia tygodnia, co stanowi znaczącą przewagę w stosunku do ...
-
Liczba ROR-ów w I poł. 2011 r.
... . Ich liczba wzrosła w drugim kwartale o 45 tys. wobec spadku o 47 tys. trzy miesiące wcześniej. Nowa oferta oraz miliony wydane na marketing mogą się opłacić – bank unowocześnia wizerunek i przestaje z miesiąca na miesiąc tracić klientów na rzecz konkurencji. Ale czy wszystkie instytucje, które ...
-
MM Conferences SA na NewConnect
... one kierowane do najwyższej kadry menedżerskiej, która otrzymuje możliwość zdobycia praktycznej wiedzy z wielu dziedzin jak np. finanse, bankowość, energetyka, zarządzanie, marketing, telekomunikacja, IT oraz media. Kluczem do sukcesu organizowanych projektów jest prowadzenie przez Emitenta szczegółowych badań dotyczących potrzeb rynku (monitoring ...
-
Źródła finansowania początkującej firmy
... poczynając, poprzez rejestrację działalności gospodarczej, doradztwo w sprawach związanych z administrowaniem firmą (np. księgowość), a na doradztwie w prowadzeniu biznesu (zdobywanie kontrahentów, marketing, budowanie strategii sprzedaży) kończąc. Inkubator to też źródło kapitału na start. Może także prowadzić szkolenia dla przedsiębiorców czy też ...
-
Świąteczne promocje bankowe
Tegoroczne działania marketingowe banków, wykorzystujące w swojej komunikacji motywy świąteczne, dotyczą przede wszystkim kredytów gotówkowych oraz płatności kartami kredytowymi, czyli produktów, które instytucje finansowe tradycyjnie "ubierają" w motywy gwiazdkowe - podaje raport opracowany na podstawie informacji pochodzących z systemu ...
-
East Pictures SA na Catalyst
... funduszy dla produkcji filmowych. Kluczowymi osobami zaangażowanymi w projekt są postacie związane z branżą filmową: Patryk Vega, (reżyser i producent), Marcin Pliszkiewicz (marketing i promocja) oraz Tomasz Tokarski (finansowanie). Do nich należy też ocena merytoryczna oraz selekcja projektów. Przedmiotem działalności spółki jest organizowanie ...
-
Debiut spółki Krka na GPW
... procesie.” – powiedział Ludwik Sobolewski, Prezes GPW. Grupa Krka ma ponad 55 lat doświadczenia w branży farmaceutycznej. Prowadzi rozwój, produkcję, sprzedaż i marketing leków oraz produktów weterynaryjnych. Działalność Grupy uzupełnia świadczenie usług turystycznych i prowadzenie ośrodków zdrowotno-wypoczynkowych. Grupa składa się ze Spółki i 25 ...
-
Debiut STOCKinfo SA na NewConnect
... spółka, którą zanotowano na NewConnect. O emitencie STOCKinfo S.A. to Agencją Komunikacji Zintegrowanej oferująca pomoc i wsparcie w obszarach: Public relations, Investor relations, Marketing i reklama, Doradztwo projektów IT. O ofercie: Oferta/sprzedaż (T/N, prywatna/publiczna): oferta prywatna: 400.000 akcji serii C 750.000 akcji serii D Wartość ...
-
Oferta banków a Euro 2012
Eurogorączka sięga zenitu. Piłkarskie akcenty zawitały już nawet na opakowania konserw, musztardy i kabanosów. Może więc dziwić wyjątkowo skromna obecność turnieju UEFA EURO 2012 w bankach, bo potencjału marketingowego nie można imprezie przecież odmówić. Zdecydowana większość działających w Polsce banków uznała UEFA EURO 2012 za wydarzenie, ...
-
Debiut Your Image SA na NewConnect
... sponsorowane, blogi firmowe/blogi tematyczne, grafikę i identyfikację wizualną, reklamę internetową SEM, analitykę ruchu sieciowego, budowanie stron internetowych, monitoring mediów, marketing wirusowy, katalogowanie, pozycjonowanie SEO. O ofercie: Oferta/sprzedaż (T/N, prywatna/publiczna): Subskrypcja Prywatna: 700.000 akcji serii C 770.000 akcji ...
-
Kantor Alior Bank wydaje MasterCard PayPass
... uniknąć wysokich różnic kursowych i prowizji, a dodatkowo dzięki technologii PayPass zaoszczędzić czas i zyskać nieocenioną wygodę. – podkreśla Katarzyna Wojda - PR & Marketing Manager MasterCard Europe oddział w Polsce. Zalety MasterCard PayPass Technologia MasterCard PayPass w nowych kartach Kantoru Walutowego Alior Banku umożliwia realizowanie ...
-
Polacy a kieszonkowe dla dzieci
... produktów. Rzadko też orientują się, ile zarabiają ich rodzice, i co tak naprawdę można za to kupić – mówi Luiza Derek Issuer Marketing Director MasterCard Europe Oddział w Polsce. - Według nas taka wiedza jest bardzo ważna, zwłaszcza teraz, kiedy efektywne zarządzanie domowym budżetem jest ...
-
Debiut ICP Group SA na NewConnect
... i konsumentami. Incentive Concept jest częścią ICP Group, które tworzą: Incentive Concept - agencja zajmująca się tworzeniem strategii, projektów i działań motywacyjnych ILive Marketing Concept zajmującą się tworzeniem komunikacji i produkcją eventów O ofercie: Oferta/sprzedaż (T/N, prywatna/publiczna): oferta prywatna Wartość oferty: 511.049,80 zł ...
-
Karta Millennium MasterCard prepaid
... na karcie, bez obawy o utratę środków. Dzięki karcie mogą ustalać dzienne limity wydatków i kontrolować wydatki dzieci" – mówi Katarzyna Wojda, Marketing & Communication Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce. Kartę przedpłaconą Millennium MasterCard prepaid mogą zamówić osoby dorosłe, posiadające rachunek oszczędnościowo – rozliczeniowy ...
-
NewConnect w I 2013 r.
... impuls do dalszego rozwoju spółki na rynku europejskim, teraz jednak koncentrujemy się na rozwijaniu sprzedaży i podnoszeniu wartości spółki – dodaje. Cool Marketing SA poinformowała o zmianie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego z układowego na obejmujący likwidację majątku. Zdaniem zarządu spółki decyzja taka była konieczna ze ...
-
O produkty finansowe pytamy wyszukiwarkę
... wypozycjonowanie strony www w wyszukiwarkach internetowych, zarówno ogólnych, jak i branżowych – komentuje dr Maria Płonka z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, autorka książki „Marketing instytucji finansowych” i zauważa, że warto też skorzystać z danych dotyczących częstotliwości odwiedzin. Rzadko dzwonimy na infolinię Z pytaniem do doradcy ...
-
Światowy rynek płatności w 2012 r.
... dostawców usług płatniczych. Zwłaszcza że przepisy dotyczące poszczególnych inicjatyw nakładają się na siebie – mówi Jean Lassignardie, Chief Sales and Marketing Officer, Capgemini Global Financial Services. - Dostawcy usług płatniczych (PSP) mogą niejako gromadzić poszczególne regulacje z instytucji nadzorujących, odnośnie pojedynczych inicjatyw ...
-
Czyszczenie BIK? To niemożliwe!
W ostatnim czasie zaczęły masowo pojawiać się reklamy pod hasłem: „czyszczenia BIK”. Eksperci Biura Informacji Kredytowej ostrzegają jednak, aby nie dawać się zwodzić tego typu marketingowym sloganom. Kwestie rejestrowania i przechowywania danych o historii kredytowej klientów banków rozstrzyga jednoznacznie Prawo bankowe - nie można wyczyścić ...
-
Gdzie po pożyczki online?
... z umową i dopasowanie oferty do faktycznych możliwości finansowych ubiegającego się o szybkie zobowiązanie. Tak właśnie działa odpowiedzialne pożyczanie – zwraca uwagę Łukasz Kuleta, Marketing Manager z Ekspres Kasa (Ferratum Bank Ltd.). Zgodnie z zestawieniem Loan Magazine o dobre praktyki dba 15 firm pożyczkowych, które należą do czołówki ...
-
Jak kantory internetowe walczą o klienta?
Kantory internetowe prześcigają się w przyciąganiu klientów. Te większe wchodzą w świat marketingu oraz wprowadzają nowe usługi. W artykule przyjrzymy się najciekawszym działaniom skierowanym w stronę klienta. Jest o co walczyć... Walka na rynku trwa w najlepsze, nic dziwnego, kiedy na polskim rynku jest ich ponad 40, a ich obrót w tym roku ...
-
Pożyczki krótkoterminowe: pożyczaj świadomie
... . Z umową powinien dostać także wzór oświadczenia o odstąpieniu od zobowiązania. Warto pamiętać, że nie trzeba podawać powodów rezygnacji – podkreśla Łukasz Kuleta, Marketing Manager z Ekspres Kasa (Ferratum Bank Ltd.). Istotnym elementem świadomego pożyczania jest także wybór pożyczkodawcy. Przed złożeniem wniosku sprawdźmy wiarygodność firmy ...
-
Płatności kartą Visa w Europie 2013
... płatności Visa nowej generacji: portfela elektronicznego V.me by Visa, płatności osobistych Visa, mobilnych płatności zbliżeniowych Visa oraz platformy Targeted Marketing Solutions umożliwiającej kierowanie do użytkowników kart spersonalizowanych, „szytych na miarę” ofert” – powiedziała Małgorzata O’Shaughnessy. Duże znaczenie w sprawnym wdrażaniu ...