-
Sektor bankowy stawia na zdalne kanały komunikacji
... i jej współpraca z już ponad 400 bankami m.in. z Bank of America. Całe rozwiązanie oparte zostało o umiejętne połączenie narzędzi RTM (Real Time Marketing) oraz mechanizmy „big data”, czyli rozwiniętą analitykę biznesową opierającą się już nie tylko o analizę transakcji klienta na koncie, ale również ...
-
Kantor internetowy: jak ocenić, czy jest bezpieczny?
E-kantory nie podlegają regulacjom prawnym, więc korzystanie z nich jest ryzykowne? - To mit – mówi Tomasz Górski, Dyrektor Marketingu Currency One SA, operatora dwóch największych serwisów na rynku wymiany walut online. - W tym biznesie wiarygodność to podstawa i żadna instytucja nadzorująca nie zagwarantuje wysokiej jakości działania firmy, ...
-
Eurobank wprowadza moneyback dla rodziny i przyjaciół
... bankowymi typu money back - wynikających z badania „Aktywność i wydatki Polaków w czasie wolnym” – tłumaczy Wojciech Humiński, wiceprezes w eurobanku, odpowiedzialny m.in. za marketing i produkty bankowe - Inspirowaliśmy się również badaniem, którego wyniki wskazują, że 96 proc. naszych klientów chętnie poleciłoby konto w eurobanku swoim bliskim ...
-
Światowy rynek płatności w 2013 r.
... dostawców tradycyjnych płatności transformacja związana z ich przetwarzaniem stała się priorytetem w krótkiej perspektywie czasowej,” mówi Jean Lassignardie, Chief Sales and Marketing Officer, Capgemini Financial Services. “Jednakże zarówno konkurencja rynkowa, jak i inicjatywy nowych regulacji wymuszają na dostawcach tworzenie innowacji nowej ...
-
Internet Media Services S.A. przechodzi z NewConnect na GPW
Spółka INTERNET MEDIA SERVICES S.A. 20 października 2014 r. przeszła z NewConnect na Główny Rynek GPW. INTERNET MEDIA SERVICES jest 465. spółką notowaną na Głównym Rynku oraz 21. debiutem na tym rynku w 2014 roku i 9. spółką, która przeszła z NewConnect na główny parkiet warszawskiej giełdy. IMS świadczy usługi z zakresu marketingu sensorycznego. ...
-
Nowy serwis eurobank online
... , w której najważniejsze z punktu widzenia klienta informacje są zawsze „pod ręką” – mówi Wojciech Humiński, wiceprezes zarządu Euro Bank S.A., odpowiadający m.in. za marketing, rozwój biznesu i IT. W ramach nowego serwisu wszystkie produkty eurobanku będą widoczne w jednym miejscu, na jednej stronie, od razu po zalogowaniu ...
-
Przewalutowanie kredytu - kto za to zapłaci?
Propozycja przewalutowania kredytów po początkowym kursie franka, była jednym z decydujących aspektów kampanii prezydenckiej. Wyborcze emocje już opadły, więc miejsce specjalistów od marketingu politycznego powinni zająć ekonomiści. Nawet oni będą mieli problemy z oszacowaniem kosztów przewalutowania. Jedno jest pewne: za taką masową operację ...
-
Przelew przez kod QR: szybko i bezpiecznie
... badania wskazują niezwykle dynamiczne wzrosty w tym segmencie i właśnie teraz należałoby działać, aby w pełni wykorzystać potencjał mCommerce i własnego biznesu. Grzegorz Świerniak, Marketing Communication Manager w , ekspert
-
Spółka SARE S.A. debiutuje na GPW
Spółka SARE S.A. 15 lutego 2016 r. zadebiutowała na Głównym Rynku GPW. Jest to 486 spółka notowana na Głównym Rynku oraz 1 debiut na tym rynku w 2016 roku. Firma od 10 lat działa na rynku szeroko pojętego e-marketingu i wsparcia sprzedaży. Informacje o spółce SARE S.A. Początki działalności Spółki sięgają 2005 r., kiedy to została zawiązana spółka ...
-
Kredyty hipoteczne: praktycy o skutkach zmian prawnych
... : ograniczenie nakładów na inwestycje i rozszerzenie oferty. Nadto, co najczęstsze w sytuacji ograniczonej perspektywy poprawy rentowności, przewidywane są cięcia wydatków na marketing i reklamę. Bardzo prawdopodobne jest natomiast powiększenie liczby wykorzystywanych kanałów dystrybucji. – Okres zmian to zawsze dobry czas na poszukiwania nowych ...
-
Chwilówki już nie na cenzurowanym?
... wyznacza profesjonalne standardy w całym łańcuchu wartości, począwszy od zapewnienia źródeł finansowania, poprzez projektowanie produktów kredytowych i zarządzanie ryzykiem, marketing, a skończywszy na procesie kredytowym i zarządzaniu sprzedażą. Pozabankowy sektor instytucji pożyczkowych staje się trwałą i znaczącą częścią sektora finansowego ...
-
Kredyty we frankach: jak nie tracić na racie?
... .pdf BIK portret frankowicza- dane Biura Informacji Kredytowej https://www.bik.pl/informacje-prasowe/-/article/2016-05-25-portret-frankowicza komentarze i opracowania własne Notus Doradcy Finansowi Milena Getek, Marketing Manager
-
Kredyt we frankach: spłata bezpośrednio w walucie. Jak to zrobić?
... krok. Jednorazowa zmiana sposobu płatności raty może przynieść nam około 100 zł oszczędności w zależności od wartości kredytu. – radzi Milena Getek, Marketing Manager Xchanger.pl
-
Kantory internetowe: jak wygląda rynek?
... są to dużo mniejsze podmioty, których opuszczeni klienci i tak przejdą do największych graczy, dominujących w percepcji „prospektu” za sprawą inwestycji w marketing. Średnie, perspektywiczne podmioty będą dbać o sprytny rozwój (partnerstwo z witrynami dostarczającymi ruch, specjalizacja, rozwój ciekawych produktów). Podmioty najmniejsze, które będą ...
-
Bankowość mobilna: wyzwania dot. bezpieczeństwa
... i pozytywnym doświadczeniem użytkownika powinno stanowić priorytet dla banków, które chcą zachować swoją przewagę konkurencyjną. Olivier Thirion de Briel, Global Solutions Marketing Director, Identity and Access Management Solutions,
-
Wydatki Polaków na święta Bożego Narodzenia 2016
Jak co roku, przed zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia producenci i sprzedawcy intensyfikują swoje działania marketingowe. Nie ma nic w tym złego, bowiem jest to doskonały okres na super sprzedaż lub inaczej mówiąc ostatni dzwonek na zamknięcie celów sprzedażowych. Większość branży wie, jaki asortyment w tym okresie sprzedaje się najlepiej ...
-
W co inwestują najbogatsi?
... o popularność wśród użytkowników z What’sApp. Wielkiego sukcesu nie odniósł też Mobli, izraelski start-up, w który zainwestował Leonardo DiCaprio, pomimo jego zaangażowania w marketing i promocję aplikacji do robienia zdjęć. Aniston ma nosa Jedną z ulubionych spółek celebrytów jest Facebook. Fortunę zbił na nim Elevation Partners ...
-
8 sposobów na to, jak nie pozyskać inwestora
... . Jeżeli start-up nie jest w stanie określić, w jaki sposób będzie pozyskiwał swoich klientów, istnieje duże ryzyko, że środki przeznaczone na marketing i sprzedaż będą wydawane nieefektywnie. Brak przemyślanej strategii sprzedaży to kolejny błąd młodych przedsiębiorców, uniemożliwiający efektywną pracę i uzyskanie założonych przychodów. Młodzi ...
-
VIVID GAMES S.A. debiutuje na rynku Catalyst
... są m.in. zastawem rejestrowym na prawach autorskich do gry Space Pioneer (pierwotny tytuł Outer Pioneer). Środki z emisji są przeznaczane rozwój i marketing produktów. Przypomnijmy, że strategia rozwoju Vivid Games zakłada m.in. zwiększenie przychodów poprzez dywersyfikacje portfela gier: produkcję i publikację co najmniej czterech ...
-
Instytucje finansowe potęgują zagubienie Polaków
... . Chodzi przede wszystkim o ograniczenie specjalistycznych zwrotów i terminów, które obecnie powszechnie występują w formularzach, wnioskach i umowach kredytowych – wyjaśnia Paweł Ostrowski, Chief Marketing Officer, FinAi®. Wśród osób, które korzystały w ostatnim czasie z jakiejś formy kredytu dominuje przekonanie, że język stosowany obecnie przez ...
-
Debiut R22 S.A. na GPW
29 grudnia br. do grona emitentów warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych dołączyła spółka R22 S.A. To czternasty debiut na tym rynku w 2017 roku. Spółka zarządza holdingiem spółek prowadzących działalność związanych z rejestracją domen internetowych, hostingiem serwisów www, świadczeniem usług w zakresie reklamy internetowej oraz marketingu ...
-
Inwestowanie na giełdzie: analiza spółki CD Projekt
... marka / rozpoznawalny produkt / ekspansja na rynki zagraniczne Kultowego Wiedźmina zna już chyba każdy, kto kiedykolwiek grał w gry wideo. Pieniądze na marketing nie zostały wydane w błoto, czego dowodem jest chociażby reklama przed premierą Wiedźmina III na Times Square i 6 mln sprzedanych egzemplarzy w 6 tygodni ...
-
Polski rynek kapitałowy. Najwyższa pora na strategię
... okres przetrwają jedynie firmy potrafiące doskonale kontrolować poziom kosztów – wskazuje. Według Macieja Jędrzejaka, kluczem do sukcesu brokerów może się okazać marketing oraz długoterminowa edukacja klientów, która pozwoli na wychowanie nowej, młodej grupy inwestorów. – Odpowiednia komunikacja pozwoli na uruchomienie strumienia nowych rachunków ...
-
Inwestowanie na giełdzie: analiza spółki 11 bit studios
Firma z branży gier komputerowych, której nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Jesienią 2014 roku Spółka zadebiutowała z tytułem This War of Mine, który był przełomem w działalności i wywindował kurs akcji na poziomy powyżej 100 zł. Koszty produkcyjne zwróciły się w pierwszy weekend po premierze. Tytuł otrzymał ponad 100 nagród, a artykuły o nim ...
-
Debiut PASSUS SA na NewConnect
... współpracę podjęło 30 osób (w ramach umów o pracę lub umów cywilno-prawnych) - wszyscy pracownicy działu Networks, R&D oraz część osób odpowiedzialnych za marketing, backoffice oraz logistykę i zamówienia. Historia Działu Networks w spółce Passus Sp. z o.o. rozpoczęła się w roku 2000, kiedy to Paweł Misiurewicz oraz Tadeusz ...
-
4 sposoby na Boże Narodzenie bez finansowego kaca
Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy wydajemy zdecydowanie więcej niż zazwyczaj. Warto jednak zachować zdrowy rozsądek, co nie zawsze jest proste. Specjaliści od marketingu długo przygotowywali różnego rodzaju działania, które mają nas skłonić do tego, żebyśmy wydali więcej niż planowaliśmy. Expander podpowiada co zrobić, aby się przed tym ...
-
Debiut QUARTICON S.A. na NewConnect
... dla Segmentu Selfservice (platformy e-commerce, klienci z automatycznym wdrożeniem). Jednocześnie trwają prace nad ostateczną wersją systemu do automatyzacji marketingu (QON Marketing Automation). Natomiast dla Segmentu Enterprise Spółka planuje sukcesywne pozyskiwanie nowych klientów Cel krótkookresowy (realizacja do końca 2020 r.) W horyzoncie ...
-
Niezdrowe długi gabinetów lekarskich
... zł. Warto jednak pamiętać, że największe wzrosty pozostają udziałem rynkowych gigantów, czyli dużych sieci medycznych, których wyniki napędza zarówno silny marketing, jak i abonamenty medyczne wykupowane przez pracodawców. Poza tymi sieciami polski rynek medyczny jest rozdrobniony, a wzrosty w tej jego części nie są ...
-
Banki w chmurze obliczeniowej, czyli korzyści pod pewnymi warunkami
... niskim kosztem programiści będą mogli tworzyć rozwiązania oparte na danych banku, a które zwiększą rentowność jego produktów. Marcin Zmaczyński, Head of Marketing CEE
-
Jeszcze lepsze gwarancje de minimis? Zobacz zmiany
Inwestycje związane z rozwojem firmy ma dziś w planach 6 na 10 mikro i małych przedsiębiorstw oraz niemal 3/4 średnich biznesów. O ich sfinansowanie może być jednak trudno. Jak bowiem wynika z danych zawartych w raporcie Centrum Badań Marketingowych Indicator, polscy przedsiębiorcy coraz częściej narzekają na narzędzia wspierające ich działalność. ...
-
Pracownicze Plany Kapitałowe a plany emerytalne w innych krajach
Państwowe systemy emerytalne rzadko kiedy są w stanie zapewnić poziom emerytury podobny do obecnych zarobków. Dlatego coraz popularniejsze stają się dodatkowe sposoby na zwiększenie emerytur. Obecnie Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) są tematem częstych dyskusji. Rząd stara się popularyzować PPK wśród pracowników. Przeprowadzone szkolenia, ...
-
Ile tak naprawdę zarabia fundusz Venture Capital (VC)?
... portfela inwestycyjnego. Rocznie otrzymuje średnio 2-3% kapitalizacji na całość działań w postaci tzw. management fee (budżet operacyjny): analizy finansowe i prawne, controlling, marketing, wynagrodzenia itd. – wszystko musi zmieścić się w tej puli. I to często tylko do czasu zbudowania portfela inwestycyjnego. Na czym zatem zarabia ...
-
BIK: zakupy online bez oszustów i pochopnych decyzji, jak to zrobić?
Wygląda na to, że Black Friday już na stałe wpisał się w tradycję zakupową wielu Polaków. I rzeczywiście jest to świetny dzień na upolowanie prawdziwej okazji. Warto jednak pamiętać, aby w szale zakupów nie dać się ponieść emocjom i pochopnym decyzjom. Nie wszystkie promocje godne są bowiem zainteresowania, a dodatkowym, wcale nie mniejszym ...
-
Odroczone płatności elementem rozwoju e-commerce
... na takich samych zasadach, jak w przypadku transakcji online, jest narzędziem, które już wkrótce zoptymalizuje wielokanałowość innowacyjnych rozwiązań płatniczych. Agata Lejman Marketing Manager
-
Co musi zrobić bankowość detaliczna, żeby skutecznie konkurować?
... rozwój i wprowadzanie nowych produktów. Jednak wielu z tych CMO nie jest odpowiednio przygotowanych do kierowania przejściem z marketingu skoncentrowanego na produkcie na marketing skoncentrowany na kliencie, głównie dlatego, że dane potrzebne do realizacji strategii opartych na kliencie są ubogie, silosowe i skupiają się tylko ...