Biznes Hipoteka w Meritum Banku
2010-11-26 12:46
Przeczytaj także: PKO BP: nowe kredyty dla firm
Kredyt przeznaczony jest zarówno dla dotychczasowych, jak i nowych klientów Meritum Banku, poszukujących elastycznych form kredytowania. Oferowany jest osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, spółkom osobowym i kapitałowym, które prowadzą działalność gospodarczą od co najmniej 24 miesięcy.„Atutem produktu Biznes Hipoteka dla małych i średnich przedsiębiorstw jest możliwość uzyskania wstępnej decyzji kredytowej już podczas pierwszej wizyty u klienta. Co więcej, przedsiębiorca może otrzymać środki już po podpisaniu dokumentacji kredytowej. To szybkie i proste finansowanie. Dajemy klientowi możliwość wyboru sposobu spłaty kredytu w ratach równych lub malejących oraz bierzemy na siebie wszystkie formalności związane z ustanowieniem hipoteki na nieruchomości” - mówi Daniel Klinkosz, Kierownik Zespołu ds. rozwoju produktów dla MSP w Meritum Banku.
„Biznes Hipoteka” w Meritum Banku to długi okres kredytowania – nawet do 20 lat oraz możliwość otrzymania nawet do 90% wartości nieruchomości będącej jej zabezpieczeniem. Bank nie wymaga przedstawiania prognoz finansowych, biznes planu, ani przedstawiania faktur potwierdzających cel wykorzystania środków. Zabezpieczeniem spłaty pożyczki może być zarówno nieruchomość mieszkalna (mieszkanie, dom jednorodzinny), jak również komercyjna (budynki produkcyjne, magazynowe, pensjonaty, działki budowlane).
Oprocentowanie „Biznes Hipoteki” składa się ze zmiennej stawki referencyjnej WIBOR 6M powiększonej o stałą marżę Banku.
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Pożyczka dla firm od Meritum Bank - zmiany
-
Meritum Bank modyfikuje kredyt dla przedsiębiorstw
-
Sposób na kredyt dla przedsiębiorcy
-
Meritum Bank: kredyt za PIT
-
5 pytań o kredyt hipoteczny dla przedsiębiorców
-
Promesa bankowa w kosztach uzyskania przychodu
-
Kredyt na rozpoczęcie działalności: na co może liczyć start up?
-
Kredyt odnawialny dla firm: jak wybrać najlepszy?
-
Kredyty dla małych i średnich firm: czy oferta jest atrakcyjna?