eGospodarka.pl

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowe › Deutsche Bank Polska wprowadza mySafety

Deutsche Bank Polska wprowadza mySafety

2014-02-17 10:26

Deutsche Bank Polska wprowadza mySafety

Deutsche Bank Polska wprowadza mySafety © sitriel - Fotolia.com

Deutsche Bank Polska we współpracy z mySafety oferuje dodatkową usługę w ramach rachunków dbNet i dbNet Biznes. Pakiet mySafety obejmuje pomoc w odnalezieniu zagubionych rzeczy osobistych oraz zastrzeżenie wrażliwych dokumentów i kart płatniczych. Oferta jest dostępna zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i firmowych.

Przeczytaj także: Zgubienie portfela: co robić?

Posiadacze internetowych rachunków dbNet oraz dbNet Biznes, a także nowi indywidualni i firmowi Klienci Deutsche Bank Polska, w ramach tych pakietów mogą skorzystać z dodatkowej usługi – mySafety. Dzięki niej, w przypadku zagubienia ważnych przedmiotów osobistych, takich jak portfel, telefon, klucze czy laptop Klienci Banku będą mogli liczyć na pomoc w ich odzyskaniu oraz zastrzeżenie dokumentów i kart płatniczych. Zakres ochrony zależny jest od posiadanego pakietu produktowego.

Dla konta dbNet oferta mySafety przewiduje usługi: Bezpieczny telefon oraz Bezpieczny portfel (Bezpieczna karta i Bezpieczny dokument). Pakiet przygotowany dla właścicieli rachunku dbNet Biznes poszerzony jest dodatkowo o rozwiązanie Bezpieczny laptop (lub tablet).

Klienci Deutsche Bank Polska otrzymują bezpłatnie 3-miesięczny dostęp do usług oferowanych przez firmę mySafety. Po tym okresie możliwe jest bezterminowe przedłużenie działania pakietów za kwotę 5,55 zł miesięcznie (dbNet) lub 7,99 zł (dbNet Biznes).

fot. sitriel - Fotolia.com

Deutsche Bank Polska wprowadza mySafety

Pakiet mySafety obejmuje pomoc w odnalezieniu zagubionych rzeczy osobistych oraz zastrzeżenie wrażliwych dokumentów i kart płatniczych. Oferta jest dostępna zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i firmowych.


Więcej informacji można znaleźć na stronie www.deutschebank.pl w zakładkach poświęconych pakietom dbNet i dbNet Biznes oraz pod nr infolinii: 800 800 110.

Konto internetowe dbNet jest przeznaczone dla Klientów indywidualnych. W jego ramach Deutsche Bank Polska oferuje darmowe otwarcie i prowadzenie rachunku, wypłatę gotówki we wszystkich bankomatach na świecie, bezpłatne przelewy krajowe przez internet, wydanie karty debetowej do konta oraz stały dostęp do konta przez internet (db easyNet)
i telefon (Teleserwis).

Z kolei pakiet dla firm dbNet Biznes obejmuje bezpłatne prowadzenie rachunku, darmowe wypłaty z bankomatów na całym świecie, krajowe przelewy przez internet, przelewy do ZUS i US, wpłaty i wypłaty w oddziałach oraz dodatkowo jeden bezpłatny przelew SEPA w miesiącu. Ponadto Klienci firmowi mogą korzystać z dodatkowych usług takich jak m.in. darmowe wysyłki paczek czy serwis prawny. dbNET Biznes oferuje także podwyższone o 2% oprocentowanie na rachunku oszczędnościowym db Oszczędna Firma.

Przeczytaj także

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: