  • 1. Data: 2002-05-01 09:11:37
    Temat: Nowy konkurs mBanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Tak mi sie wydaje, ze mniej zdobeda klientow niz u Inteligo dzieki temu
    konkursowi, bo i warunki trudniejsze...

    mBank Pustelnik Trophy II

    mBank rozpoczął się kolejny Wielki Nabór na Wyprawę z Piotrem Pustelnikiem
    trwający od 1 maja do 31 sierpnia 2002

    Aby wziąć udział w konkursie wystarczy posiadać rachunek w mBanku.
    Zasady konkursu są proste:

    Nasi Klienci prezentują mBank i jego produkty rodzinie, przyjaciołom i
    znajomym. Każda osoba, która dzięki tym działaniom zdecyduje się zostać
    klientem mBanku powinna, składając wniosek lub umowę o otwarcie rachunku
    podać osiem ostatnich cyfr rachunku, którego posiadaczem jest ten Uczestnik
    konkursu, który pozyskał Klienta.
    Tak wypełniony wniosek Klient powinien wysłać z naszej strony internetowej.
    Jeżeli Klient wypełnił umowę wydrukowaną z naszej strony internetowej
    powinien wysłać ją za pośrednictwem Poczty Polskiej wg instrukcji opisanej
    na stronie informacyjnej umowy.
    Nowym Klientem mBanku jest osoba nie posiadająca do tej pory rachunku w
    mBanku (eMAX, eKONTO, izzyKONTO).
    Jako nowego Klienta traktujemy również każdą osobę otwierającą mBIZNES
    Konto. Posiadacz jakiegokolwiek rachunku w mBanku otwierając dla swojej
    firmy rachunek mBIZNES Konto również bierze udział w konkursie, pod
    warunkiem oczywiście, że wpisze osiem ostatnich cyfr swojego rachunku w
    mBanku.

    Uznajemy, że Uczestnik konkursu pozyskał Klienta, gdy na rachunek Klienta
    wpłynie co najmniej 500 zł.

    Nagrodą Główną w konkursie są 4 miejsca na wyprawę mBanku z Piotrem
    Pustelnikiem - podróżnikiem, himalaistą, zdobywcą 10 ośmiotysięczników:
    - dla osoby, która pozyska najwięcej Klientów dla mBanku + osoba
    towarzysząca,
    - dla osoby wyłonionej w losowaniu, która pozyska co najmniej 8 Klientów dla
    mBanku + osoba towarzysząca,

    Dla wszystkich osób, które pozyskały 30 Klientów:
    Najnowszy model Apple iMac lub Apple iBook

    Cyfrowy aparat fotograficzny Olympus C-120

    Polar Pustelnik firmy Alpinus

    Kupon rabatowy (100 zł) na zakup wybranych aparatów cyfrowych Olympus lub
    (50 zł) na wszystkie aparaty z serii Olympus mju zoom*

    Dla wszystkich osób, które pozyskały 8 Klientów:
    Cyfrowy aparat fotograficzny Olympus C-120

    Polar Pustelnik firmy Alpinus

    Kupon rabatowy

    Dla wszystkich osób, które pozyskały 4 Klientów:
    Polar Pustelnik firmy Alpinus

    Kupon rabatowy

    Dla wszystkich osób, które pozyskały 1 Klienta:
    Kupon rabatowy

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-01 09:45:46
    Temat: Re: Nowy konkurs mBanku
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > Dla wszystkich osób, które pozyskały 4 Klientów:
    > Polar Pustelnik firmy Alpinus
    > Dla wszystkich osób, które pozyskały 1 Klienta:

    Zaraz, zaraz - "wszystkich" tzn., że dla każdego, czy że wszyscy biorą
    udział w losowaniu?

    --
    Pozdrawiam,
    Wanias

  • 3. Data: 2002-05-01 10:02:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zaraz, zaraz - "wszystkich" tzn., że dla każdego, czy że wszyscy biorą
    > udział w losowaniu?

    wejdz na aktualnosci mbanku i doczytaj :)

  • 4. Data: 2002-05-01 10:19:51
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > wejdz na aktualnosci mbanku i doczytaj :)

    Wszedłem zawczasu oczywiście ;-)
    Nie licząc rekina co mi zasłania info, to jest to co na grupie.
    A różnie to z tymi konkursami bywa...
    Wygląda na to że dla każdego.

    --
    Pozdrawiam,
    Wanias

  • 5. Data: 2002-05-01 10:34:05
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    > Wszedłem zawczasu oczywiście ;-)
    > Nie licząc rekina co mi zasłania info, to jest to co na grupie.
> [...]
    jest jeszcze regulamin do przeczytania

    pozdrav
    siepacz

  • 6. Data: 2002-05-01 13:22:19
    Temat: promocje bankow
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > mBank rozpoczął się kolejny Wielki Nabór na Wyprawę z Piotrem Pustelnikiem
    > trwający od 1 maja do 31 sierpnia 2002

    w mBanku wyprawa a w ING BSK safari

    Safari na KONCIE
    W naszej promocji może wziąć udział każdy, kto:

    otworzy KONTO Z LWEM * w ING Banku Śląskim
    lub
    posiada już KONTO Z LWEM i namówi bliską osobę do jego otwarcia.

    Ruszaj z Lwem na safari
    W kilku słowach napisz, dlaczego KONTO Z LWEM jest najlepszym kontem
    osobistym na rynku. Na autorów najbardziej interesujących uzasadnień czekają
    nagrody!
    Do wygrania:
    4 niezapomniane, dwuosobowe wycieczki na safari w Afryce
    10 wysokiej klasy aparatów fotograficznych Canon EOS 300

    Nie masz jeszcze KONTA Z LWEM?
    Udaj się do najbliższego oddziału ING Banku Śląskiego i otwórz KONTO Z LWEM
    . Na niebieskiej części kuponu promocyjnego ** pracownik Banku potwierdzi,
    że jesteś już posiadaczem KONTO Z LWEM .
    Na zielonym polu kuponu napisz w kilku słowach, dlaczego KONTO Z LWEM jest
    najlepszym kontem osobistym na rynku.
    Wpisz swoje dane w żółtej części kuponu.
    Oddaj ulotkę pracownikowi Banku lub wrzuć ją do skrzynki bankowej.

    Masz już KONTO Z LWEM?
    Namów bliską osobę do otwarcia KONTA Z LWEM . Na niebieskiej części kuponu
    promocyjnego pracownik Banku potwierdzi, że osoba, którą przekonałeś,
    otworzyła właśnie KONTO Z LWEM.
    Na zielonym polu kuponu wspólnie napiszcie, dlaczego KONTO Z LWEM jest
    najlepszym kontem osobistym na rynku.
    Wpisz swoje dane na pomarańczowym polu kuponu. Żółtą część kuponu wypełnia
    osoba, której poleciłeś KONTO Z LWEM .
    Oddajcie ulotkę pracownikowi Banku lub wrzućcie ją do skrzynki bankowej.

    KONTO Z LWEM to więcej niż konto!
    Dla Państwa wygody stworzyliśmy KONTO Z LWEM w 6 wariantach, oferujące
    znacznie więcej niż standardowe konta. KONTO Z LWEM jest połączeniem
    wszystkich potrzebnych usług bankowych umożliwiających Państwu efektywne, a
    zarazem proste zarządzanie pieniędzmi.

    KONTO Z LWEM to:
    Dostęp do pieniędzy dzięki 2 kartom debetowym: Maestro i VISA Electron
    Wygoda dokonywania transakcji bankowych przez telefon, modem lub internet.
    Komfort pozyskania dodatkowych środków finansowych dzięki atrakcyjnemu
    limitowi zadłużenia w koncie.

    Gwarancja ubezpieczenia NNW:
    KONTO Studenta - 5 tys. zł, KONTO Komfort i LUZ - 10 tys. zł, KONTO Prestiż
    15 tys. zł.
    Możliwość otwarcia Konta LUZ dla nastolatka w wieku od 13 do 18 lat.

    /* Przez otwarcie KONTA Z LWEM rozumie się również zamianę dotychczas
    posiadanego w ING Banku Śląskim rachunku osobistego na KONTO Z LWEM
    /** Kupony promocyjne dostępne we wszystkich oddziałach ING Banku Śląskiego
    oraz w naszym serwisie

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-05-01 20:23:44
    Temat: zostane klientem
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Jak ktos zamierza brac udzial w tym konkursie, to mam zamiar zalozyc w mbanku
    konto i wplace wymagane 500zl.
    Prosze o kontakt na email...(dla mnie 25 zl za zostanie "poleconym")

  • 8. Data: 2002-05-01 20:32:24
    Od: "Andrzej Baranowski" <a...@m...pl>

    Czy musza to byc osoby pelnoletnie i ile czasu musi byc te 500zl na koncie?
    pzdr
    Andrzej

  • 9. Data: 2002-05-01 21:00:15
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy musza to byc osoby pelnoletnie i ile czasu musi byc te 500zl na
    koncie?
    > pzdr

    jak nie sa to jest Izzybank ;)

  • 10. Data: 2002-05-12 09:29:17
    Temat: Re: promocje bankow
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> skribis:

    >Safari na KONCIE
    >W naszej promocji może wziąć udział każdy, kto:
    >
    >otworzy KONTO Z LWEM * w ING Banku Śląskim

    A ile to kosztuje ?

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,