  • 1. Data: 2002-04-30 21:26:16
    Temat: Ale fajnie!:)
    Od: "Seyme" <s...@o...pl>

    Właśnie się dowiedziałem, że będzie Multibank w Szczecinie, jeszcze w tym
    roku!:)

    pzdr
    Meddelande

  • 2. Data: 2002-04-30 22:41:56
    Temat: Re: Ale fajnie!:)
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    > Właśnie się dowiedziałem, że będzie Multibank w Szczecinie, jeszcze w tym
    > roku!:)

    Skąd bierzesz takie informacje?
    Nie wiesz czy nie planują otworzyć oddziału w Opolu?

    Marcin Lubojański
    ---
    ----==== www.tramping.slask.prv.pl ====----
    -- niusy turystyczne ze Śląska
    -- relacje z wypraw trampingowych
    -- tablica ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy'
    ----==============================----

  • 3. Data: 2002-04-30 22:48:08
    Od: "Seyme" <s...@o...pl>

    "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> wrote in message

    > Skąd bierzesz takie informacje?
    > Nie wiesz czy nie planują otworzyć oddziału w Opolu?

    Najprostszym sposobem ...:) Napisałem maila " Czy będzie oddział w
    Szczecinie ? " do BOK-u , odpowiedzieli po jednym dniu " Że tak, w tym roku
    " A myślałem , że będą robić z tego tajemnicę.Spróbuj !

    pzdr
    Meddelande

  • 4. Data: 2002-05-01 05:11:58
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik "Seyme" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    roku
    > " A myślałem , że będą robić z tego tajemnicę.Spróbuj !

    jak pytalem o krakow, to sie dowiedzialem, ze szanuja moj czas :) i wiem
    tyle, co wiedzialem

    pzdr.

    p.

  • 5. Data: 2002-05-01 07:56:06
    Od: "Seyme" <s...@o...pl>

    "bulba" <b...@t...onet.pl> wrote in message

    > jak pytalem o krakow, to sie dowiedzialem, ze szanuja moj czas :) i wiem
    > tyle, co wiedzialem

    Tego maila z szanowaniem mojego czasu dostalem od ich robota 3 razy , ale
    juz za 4 razem odpowiedziala zywa istota zwana dalej pania pracujaca w boku
    :)

    pzdr
    Meddelande

  • 6. Data: 2002-05-01 08:25:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > jak pytalem o krakow, to sie dowiedzialem, ze szanuja moj czas :) i wiem
    > tyle, co wiedzialem

    Ktos pisal gdzie ma byc w Krakowie.

  • 7. Data: 2002-05-01 13:08:09
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Ktos pisal gdzie ma byc w Krakowie.

    i chyba chodzily nawet plotki o 2 oddzialach

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-05-01 15:12:01
    Od: <m...@p...onet.pl>

    >Tak tak hehe Ide sobie dróżką w Szczecinie a tu nagle pojawia się Bank LG PETRO

    Pozdr...

  • 9. Data: 2002-05-01 20:21:17
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    > Ktos pisal gdzie ma byc w Krakowie.
    Ma(i mial juz) byc ponoc na Straszewskiego 20, przy czym z tego co
    dowiedzialem sie via infolinia przeciagaja sie prace wykonczeniowe.

  • 10. Data: 2002-05-02 08:18:50
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej "AbrahaM" Piotrowski" <a...@s...in.pl> napisał w
    wiadomości news:aapigb$ra9$1@termit.pnet.pl...
    > Ma(i mial juz) byc ponoc na Straszewskiego 20, przy czym z tego co
    > dowiedzialem sie via infolinia przeciagaja sie prace wykonczeniowe.

    czyli w dawnym barze mlecznym - patrzylem, to nie zanosi sie na rychle
    otwarcie

    p.