  • 1. Data: 2002-05-01 06:40:54
    Temat: Karta "Biznes Partner" PKO BP - ???
    Od: "Piotr Wilski" <w...@N...poczta.gazeta.pl>

    Bankomaty kontrolują jedynie wysokość limitu miesięcznego Karty "Biznes
    Partner" PKO BP, a nie stan konta.
    Odbierając następną kartę - urzędniczka przyprowadziła "nad-urządniczkę" i
    zostałem skarcony (przy innych klientach) za nielegalne debety rzędu 50-100
    zł (na koncie firmowym to chyba pryszcz!).
    Nie pomogło tłumaczenie, że jest to wina systemu bankomatowego, a nie moja !!!
    Czy za to, że PKO BP zarabia na moich pieniądzach - mam jeszcze chodzić z
    kalkulatorem i telefonem i sprawdzać przed użyciem karty - co i jak ?
    To chyba jakieś nieporozumienie - w XXI-szym wieku ?!?
    Myślałem, że kalkuluję normalnie, - a w PKO BP jest coś nierówno pod sufitem
    (tym bardziej przypominając sobie inne ich "numery")?
    A może to ja mam pójść do lekarza ?
    Czy też przelecieć się nad kukułczym gniazdem ?

  • 2. Data: 2002-05-01 07:36:12
    Temat: Re: Karta "Biznes Partner" PKO BP - ???
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Piotr Wilski" <w...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aao2lm$31v$1@news.gazeta.pl...
    > To chyba jakieś nieporozumienie - w XXI-szym wieku ?!?

    buuuhhhaaahahaaa.... Sadziles, ze w PKO BP sa rozwiazania na miare XXI?
    :-)))

    pzdr

  • 3. Data: 2002-05-01 21:46:29
    Od: Sławomir Szczyrba <s...@h...pl>

    Ciekawe. Piotr Wilski twierdzi, że:
    > A może to ja mam pójść do lekarza ?
    > Czy też przelecieć się nad kukułczym gniazdem ?

    Nie. 'Wziąść sobie' wyciągi SMSem.
    Zawsze będziesz znał aktualny stan salda...

    Sławek
    --
    ________ Nie kręć mi tu o siarce, wiem co poczułem.
    _/ __/ __/ Siarką mi tu nie mydlij, siarka przy tym to perfuma. -- osioł

  • 4. Data: 2002-05-06 10:27:30
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

> [...]
    50-100
    > zł (na koncie firmowym to chyba pryszcz!).

    Odbierajac.. przyprowadzila? A co ty tam robiles? ;-))
    I nie jest to pryszcz bo bez aneksu do umowy debet nie jest przewidziany.
    Wiesz, rachunek BP to nie ROR...

    > Nie pomogło tłumaczenie, że jest to wina systemu bankomatowego, a nie moja
    !!!

    I dobrze, bo to twoja wina.

> [...]
    sufitem
    > (tym bardziej przypominając sobie inne ich "numery")?

    Moze do okulisty?
    A potem przeczytac umowe o prowadzenie rachunku BP.
    Mozesz tez przyjac na wiare moja informacje - NIE MA tam punktu, w ktorym
    bank gwarantowalby ci, ze uniemozliwi ci zrobienie debetu.
    Zreszta w zadnym banku nie ma takiego punktu w umowie.
    Bank obsluguje twoj rachunek a nie ciebie i nie trzyma dzidziusia za raczke
    coby sobie krzywdy nie zrobil.
    Moze zlikwiduj ten rachunek, jak nie umiesz sie nim poslugiwac. Bo jak za
    notoryczne naruszanie postanowien umowy ci go jednostronnie zamkna to mozesz
    miec klopoty z zalozeniem gdzie indziej.

    --
    Pozdrowienia