  • 1. Data: 2002-04-30 20:10:43
    Temat: [LukasBank] - 40-krotny wzrost zysku netto !!!
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Lukas Bank SA odnotował ponad 40-krotny wzrost zysku netto w pierwszym kwartale
    tego roku w porównaniu do pierwszego kwartału zeszłego roku. Nieźle !

    I kwartal 2002 - 27 286 264 zł

    I kwartal 2001 - 631 159 zł

    Cześć

  • 2. Data: 2002-04-30 20:48:21
    Temat: Re: [LukasBank] - 40-krotny wzrost zysku netto !!!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Lukas Bank SA odnotował ponad 40-krotny wzrost zysku netto w pierwszym
    kwartale
    > tego roku w porównaniu do pierwszego kwartału zeszłego roku. Nieźle !

    No, trzeba przyznac :) Tworca LukasBanku to genisz :) Naprawde niezle

  • 3. Data: 2002-04-30 21:04:25
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    kwartale
    > tego roku w porównaniu do pierwszego kwartału zeszłego roku. Nieźle !

    Jestem zaskoczony. Credit Agricole dokonal dobrego zakupu.

  • 4. Data: 2002-04-30 22:13:24
    Od: "*" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Faktycznie nieźle.

    Nowy budynek centrali we Wrocławiu Grupy Lukas,(+ EFL, TUNŻ Europa=grupa
    Credit Agricole)też wygląda nieźle.

  • 5. Data: 2002-04-30 22:29:57
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Nowy budynek centrali we Wrocławiu Grupy Lukas,(+ EFL, TUNŻ Europa=grupa
    > Credit Agricole)też wygląda nieźle.

    Masz fotke?

  • 6. Data: 2002-04-30 23:03:30
    Od: PeteVine <d...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Apr 2002 22:10:43 +0200, pocztalisty wrote:

> [...]
    >
    > Lukas Bank SA odnotował ponad 40-krotny wzrost zysku netto w pierwszym
    > kwartale tego roku w porównaniu do pierwszego kwartału zeszłego roku.

    Spokojnie, to już się nie powtórzy ;)
    --
    PeteVine

    Linux registered user #250250
    http://counter.li.org

  • 7. Data: 2002-05-01 05:50:36
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    To pewnie zasluga wprowadzenia darmowych e-kont i KK...

    pzdr

  • 8. Data: 2002-05-01 09:49:21
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <N...@p...onet.pl>

    minik wrote:

    > kwartale

    > Jestem zaskoczony. Credit Agricole dokonal dobrego zakupu.

    Ale się podniecacie niezdrowo ;-))
    To są tylko odpowiednio zapodane dane księgowe.
    Czyli niby za 2001 Lukas miałby mieć średnio 2,4 mln zysku,
    z pewnością miał ok. 20-40 mln zysku za cały 2001.

    Więc jak w 2002 będzie miał jakieś 100 mln zysku,
    to będzie to wzrost 2-5 krotny, a nie jakiś 40-krtony.

    MJ

    /===================================================
    =======\
    Mariusz A. Jasiński Serwis eBanki.pl
    m...@p...onet.pl http://www.ebanki.pl
    \===================================================
    =======/

  • 9. Data: 2002-05-01 11:31:47
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    >
    > Więc jak w 2002 będzie miał jakieś 100 mln zysku,
    > to będzie to wzrost 2-5 krotny, a nie jakiś 40-krtony.

    Chodzi mi o same kwartaly.
    Credit Agricole przejal bank po pierwszym kwartale 2001 r. (chyba kwiecien)
    Tak wiec mozna porownac jak wyglada kwartal za rzadow Lukasiewicza a jak za
    CA.
    Przynajmniej tak sie mi wydaje.

  • 10. Data: 2002-05-01 21:12:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

> [...]
    > kwartale
    > tego roku w porównaniu do pierwszego kwartału zeszłego roku. Nieźle !

    Co tu jest niezlego? Jakby w 2001 mial 1000 zl zysku, to dopiero bylby
    wzrost.
    Trzeba porownac zysk tego banku do zyskow innych bankow (proporcjonalnie
    np. do zainwestowanych pieniedzy), zeby cokolwiek ocenic.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator