  • 11. Data: 2002-05-07 22:22:41
    Temat: Re: zobaczcie multibank
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik "bromden" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:3CD84ECA.651D92A5@poczta.gazeta.pl...
    > jak jeszcze zaoferowaliby mastercarda do rachunku walutowego w euro,
    > to juz by bylo bosko

    pewnie jestem slepy, ale gdzie jest info o rach. walutowych? bo widze tylko
    o lokatach

    p.

  • 12. Data: 2002-05-07 22:28:15
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > pewnie jestem slepy, ale gdzie jest info o rach. walutowych? bo widze tylko
    > o lokatach

    w pelnej wersji tabeli prowizji i oplat

  • 13. Data: 2002-05-08 09:50:32
    Temat: Re[2]: zobaczcie multibank
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello bromden,

    Tuesday, May 07, 2002, 11:41:41 PM, you wrote:

> [...]

    b> tak trudno sprawdzic?

    W moim przypadku ciezko bo siedze przy mocno "zadminionym" systemie i
    nie mam dostepu do zadnej konsoli, lini polecen ani nic w tym stylu. A
    zeby wchodzic na strone gdzie mozna rejestrowac domeny i sprawdzac czy
    sa zajete czy nie nie mam zbytnio czasu.
    Pzdr

    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

    --

    Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 14. Data: 2002-05-08 10:22:56
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Wilczek" <w...@i...com> wrote in message
    > Szkoda tylko, ze jest oplata za prowadzenie rachunku walutowego...
    > chcialem sobie wplacic z 200 usd ale przy odsetkach 0,2% to
    > zarobie jedynie na 2 miesiace prowadzenia... kurcze i co...
    > musze zostac przy tym WBK'u :-(

    Załóż lokatę :-)
    A przy okazji: wolałbyś brak opłaty za prowadzenie i oprocentowanie 0%?

    K. Kowalski

  • 15. Data: 2002-05-08 10:24:55
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    obydwie domeny sa zarejestrowane, ale jeszcze nigdzie nie posadzone
    (ping, nslookup, lynx nic nie zwraca)

  • 16. Data: 2002-05-08 10:39:36
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    od wplaty na rachunek tez jest prowizja :((

    > Załóż lokatę :-)

    Dokladnie.

    > A przy okazji: wolałbyś brak opłaty za prowadzenie i oprocentowanie 0%?

    Poza tym to i tak wychodzi tylko 3+1 za prowadzenie rachunku, wiec jest
    taniej niz WBK, chyba ze dla studenta...
    pzd

  • 17. Data: 2002-05-08 10:59:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > od wplaty na rachunek tez jest prowizja :((

    no wlasnie jest ta oplata?
    Bo pisze za wplate gotowkowa, ale obok 0,2% kwoty wyplaconej - wiec kurde?