  • 1. Data: 2002-05-07 12:25:16
    Temat: mBank czy Inteligo
    Od: "Tomasz Makara" <t...@c...com.pl>

    mBank czy Inteligo - wiem że temat był już kilka razy poruszany - nie śledzę
    listy więc nie wiem czy moje spostrzeżenia którymi poniżej chcę się
    podzielić też już były "obrabiane".

    Zaznaczam także, że nie pracuję w żadnym banku ;-)

    Mam rachunki i karty kredytowe w obu bankach i z obu korzystam (algorytmem
    się nie będę dzielił :-).
    Tak się złożyło że w trakcie długiego weekendu spędzanego za granicą miałem
    NATYCHMIASTOWĄ potrzebę zablokowania obu kart kredytowych. "Przygoda"
    skonczyła się na szczęście szczęśliwie ale mBank wypadł w niej zdecydowanie
    lepiej.
    Miałem w komórce wstukane numery do obu banków. Procedura bokowania kart
    kredytowych:

    mBank: Telefon do mBanku, naciskam, 0 potem znowu 0, i jeszcze raz 0 i
    jeszcze raz 0 i dostaję się do OPERATORA, blokuję konto - szybko, łatwo i
    przyjemnie (wypytali mnie o kilka rzeczy oczywiście) (te cztery zera to poto
    żeby nie wysłuchiwać tony komunikatów).

    Inteligo: Telefon do Inteligo - pyta o numer klienta, ja na swoje
    nieszczęście nie pamiętam. Zera nie pomagają/nie skutkują. Telefon na +48 22
    913 - biuro numerów TPSA ma tylko telefon 0-801xxxxx - z zagranicy z komórki
    się nie dodzwonię. Prubuję +48 81 913 biuro numerów z Lublina ma telefony do
    Inteligo (w sumie tam się przecież miesci Inteligo) ale telefony okazują się
    nieaktualne. Jak tu znaleźć telefon do jakiejś normalnej infolinii ???
    Kawiarnia internetowa ? Nie było w zasięgu wzroku, wsiadłem w metro i w 20
    minut (STRAAAAAASZNIE dużo czasu) byłem w hotelu, dostałem się do numeru
    klienta i zablokowałem kartę.

    W sumie nic się nie stało - z żadnego konta nic nie ubyło, oba banki
    wystawią duplikaty za darmo (taką mam nadzieję ;-) ), ale stanowczo większy
    stres miałem w przypadku Inteligo.

    Jak jest taka sytuacja to się nieco inaczej myśli.
    Po powrocie z czystej ciekawości co by było gdybym nie miał komórki
    przeanalizowałem także możliwość znalezienia mBanku przez biuro numerów -
    pod (22) 913 o takim banku nie słyszeli (ciekawe), w Łodzi (42) 913 mają
    tylko numer 0-801xxxx - można pytać o BRE Bank ale tego już nie testowałem -
    podejżewam że mBank byłoby łatwiej znaleźć niż Inteligo.

    Także po powrocie już na spokojnie spróbowałem się dostać do niedysponentki
    z Inteligo - kombinacją 0#0# (dwukrotne podania złego numeru klienta) można
    się dostać do muzyczki - po kilkunastu sekundach odzywa się miły głos - ale
    tego niestety nie wiedziałem, a w tle muzyki nie ma niestety żadnej
    zapowiedzi (nie wiadomo czy zrzuciło połączenie czy czeka na ponowne
    podanie numeru klienta - w stresowej sytuacji nie zwróciłem na to zbyt
    głębokiej uwagi)

    W sumie małe 1:0 dla mBanku.

    Pozdrawiam
    Tomek

    PS. Z Inteligo nie zamierzam rezygnować - kurs wymiany mają jednak trochę
    lepszy niż mBank- za granicą karta wypada trochę lepiej (I nie jest to
    jedyna zaleta Inteligo).

  • 2. Data: 2002-05-07 12:57:43
    Temat: Re: mBank czy Inteligo
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@w...pl>

    Witaj Tomku!!

    Użytkownik "Tomasz Makara" <t...@c...com.pl> napisał w
    wiadomości news:3cd7c7af@news.microsoft.com...
    > Mam rachunki i karty kredytowe w obu bankach i z obu korzystam (algorytmem
    > się nie będę dzielił :-).

    Jednak podziel się, proszę, Twoim patentem... ;-)

    Pzdr,
    Bam

  • 3. Data: 2002-05-07 13:00:57
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, May 07, 2002 at 02:57:43PM +0200, Pan Bambaryla wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Makara" <t...@c...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:3cd7c7af@news.microsoft.com...
    >
    > Jednak podziel się, proszę, Twoim patentem... ;-)

    Ja tez bym poprosil, chociaz te czesc na uzyskanie kart kredytowych w
    mbanku i inteligo. Potem sobie juz jakos poradze. ;-)

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-05-07 14:06:37
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

    > Ja tez bym poprosil, chociaz te czesc na uzyskanie kart kredytowych w
    > mbanku i inteligo. Potem sobie juz jakos poradze. ;-)

    Nie czepiajcie sie tak strasznie kolegi Tomasza, tylko dlatego, że użył
    złego nazewnictwa.
    Tak na marginesie to Inteligo udostępnia specjalny numer do zastrzegania
    kart: +48 (81) 5356666 i numer do operacji bankowych: +48 (81) 5356789.
    MBank nie jestem pewien czy posiada numer specjalny do zastrzegania
    kart, numer do telefonu komórkowego to +48 (42) 6762265.

    Pozdrawiam,
    Mariusz.

  • 5. Data: 2002-05-07 14:29:05
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > mBank czy Inteligo

    Skarpeta

  • 6. Data: 2002-05-07 16:16:43
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    Witam tak na marginesie jak komuś się uda zadzwonic pod nr +48 (81) 5356666
    to serdecznie gratuluje

    Andrzej

  • 7. Data: 2002-05-07 17:06:50
    Od: "BUCKS" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Witam tak na marginesie jak komuś się uda zadzwonic pod nr +48 (81)
    5356666
    > to serdecznie gratuluje

    A czemu???
    Ja zadzwoniłem i po niecałych 10sekundach mogłem rozmawiać z konsultantką.
    Połączenie jest nawiązywane od razu, problem może być gdy w danej chwili
    będzie nieco większy ruch, to pewnie posłuchasz muzyczki czekając na
    konsultanta ale narazie jest OK.

    Pozdrawiam
    BUCKS