  • 1. Data: 2002-05-07 15:37:29
    Temat: zobaczcie multibank
    Od: "Tequilla" <t...@r...pl>

    www.multibank.pl

  • 2. Data: 2002-05-07 15:48:52
    Temat: Re: zobaczcie multibank
    Od: "Jerry" <j...@i...pl>

    Mozna tez zobaczyc: www.wwj.com.pl i www.planyfinansowe.com.pl

    Przygotowali tez sympatyczny CD z kalkulatorem i kompleksowa informacja o nowych
    produktach.
    Maja za to u mnie duzy plus :)

    Jerry
    Uzytkownik "Tequilla" <t...@r...pl> napisal w wiadomosci
    www.multibank.pl

  • 3. Data: 2002-05-07 15:52:48
    Temat: Re[2]: zobaczcie multibank
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Jerry,

    Tuesday, May 07, 2002, 5:48:52 PM, you wrote:

    J> Mozna tez zobaczyc: www.wwj.com.pl i www.planyfinansowe.com.pl

    Ciekawe czemu takie dziwne domeny. Czyzby odpowiednie .pl byly juz
    zajete?

    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

    --
    Encyklopedia multimedialna w prezencie!
    http://www.e-mail.onet.pl

  • 4. Data: 2002-05-07 20:16:26
    Od: qubacz <q...@2...CIACHpl>

    > Tequilla wrote:
    >
    > www.multibank.pl

    ile tego do czytania!! Przeadzili z tymi informacjami :)
    a i opinie szczesliwych klientow sa hehe

  • 5. Data: 2002-05-07 20:24:29
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ile tego do czytania!! Przeadzili z tymi informacjami :)
    > a i opinie szczesliwych klientow sa hehe

    he he - ale o co tam chodzi to trudno kurde sie polapac..
    informacji w prasie oczywiscie zero

  • 6. Data: 2002-05-07 20:40:42
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > he he - ale o co tam chodzi to trudno kurde sie polapac..
    > informacji w prasie oczywiscie zero
    He,he-jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze ;-))))))))
    Pozdrowienia,
    AAKG

  • 7. Data: 2002-05-07 20:55:39
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 7 May 2002 22:40:42 +0200, <a...@p...onet.pl> wrote:

    >He,he-jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze ;-))))))))

    W bankach to zwykle chodzi o pieniadze :-)))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-05-07 21:19:04
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > W bankach to zwykle chodzi o pieniadze :-)))

    Fajny ten WWJ tylko nie dla mnie :-)

    Szkoda tylko, ze jest oplata za prowadzenie rachunku walutowego...
    chcialem sobie wplacic z 200 usd ale przy odsetkach 0,2% to
    zarobie jedynie na 2 miesiace prowadzenia... kurcze i co...
    musze zostac przy tym WBK'u :-(

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 9. Data: 2002-05-07 21:41:41
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Ciekawe czemu takie dziwne domeny. Czyzby odpowiednie .pl byly juz
    > zajete?

    tak trudno sprawdzic?

  • 10. Data: 2002-05-07 22:01:46
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    jak jeszcze zaoferowaliby mastercarda do rachunku walutowego w euro,
    to juz by bylo bosko