  • 1. Data: 2008-12-06 17:28:22
    Temat: znikajace pieniadze w mbanku
    Od: "stean" <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    z mbanku korzystam od poczatku jego istnienia i jestem ogolnie zadowolony.
    Dzis wykonalem przelew na 100 zl a z konta i w historii operacji ubylo 1100
    zl.
    Radze wszystkim klientom nie tylko mbanku sprawdzac dokladnie co sie dzieje
    z ich pieniedzmi.
    Nigdy nie sprawdzalem dokladnie ile mi z konta ubywa wiec nie wiem jak bylo
    wczesniej.
    Byc moze to jakis chwilowy blad i sam sie naprawi ale nie wzbudza to
    zaufania do tej instytucji,
    teraz musze za swoje pieniadze dzwonin na mlinie i domagac sie wyjasnienia.

    Zrobilem "zdjecie" ekranu widac jak byk ze dla mbanku prosta operacja
    3015,24 zł -100 zł = 1915,24 zł !
    Szlag mnie trafia teraz bede tracil czas na sprawdzaniu jak bylo w historii
    w poprzednich latach.

    ktos mial juz podobne przypadki ?

    pozdr.,
    Tomasz

  • 2. Data: 2008-12-06 17:35:25
    Temat: Re: znikajace pieniadze w mbanku
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "stean" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 3015,24 zł -100 zł = 1915,24 zł !
    > Szlag mnie trafia teraz bede tracil czas na sprawdzaniu jak bylo w

    Wykonałeś przelew na 1100 zł. O ile nie był to przele w ramach mBanku,
    nnuluj go, jest w historii (końcową datę zmień na 8 grudnia) i wykonaj go
    ponownie poprawnie. Na sprawdzanie nie trać czasu.

    marekz

  • 3. Data: 2008-12-06 17:36:45
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]

    > 3015,24 zł -100 zł = 1915,24 zł !
    > Szlag mnie trafia teraz bede tracil czas na sprawdzaniu jak bylo w

    Wykonałeś przelew na 1100 zł. O ile nie był to przelew w ramach mBanku,
    anuluj go, jest w historii (końcową datę zmień na 8 grudnia) i wykonaj go
    ponownie poprawnie. Na sprawdzanie poprzednich lat nie trać czasu.

    marekz

  • 4. Data: 2008-12-06 17:40:10
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "stean" <s...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > teraz musze za swoje pieniadze dzwonin na mlinie i domagac sie wyjasnienia.
    >
    > Zrobilem "zdjecie" ekranu widac jak byk ze dla mbanku prosta operacja

    Pytanie kontrolne#1 Czy jeśli zrobisz historię "do poniedziałku" to nie
    ma tam innej operacji na 1000 PLN?

    KJ

  • 5. Data: 2008-12-06 17:54:38
    Od: "stean" <s...@p...onet.pl>

    mlinia wyjasnila mi ze pare dni temu wyplacalem z bankomatu 1000 zl , ale
    nie tak ten system powinien dzialac, ze w historii ubywa 1000 zl z powietrza
    bez informacji dlaczego a w blokadach nie ma o tym informacji, ma byc
    podobno pozniej, tak czy inaczej kwota sie znalazla na mlinii w ich
    serwerach, tak wiec realnie stracilem 2 zl na mlinie ...
    Tomasz

  • 6. Data: 2008-12-06 17:57:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 6 Dec 2008 18:54:38 +0100, w <gheecq$hcq$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    "stean" <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > podobno pozniej, tak czy inaczej kwota sie znalazla na mlinii w ich
    > serwerach, tak wiec realnie stracilem 2 zl na mlinie ...

    Aleś ty rozgarnięty :].
    Masz albo blokadę albo w historii ta operację.

  • 7. Data: 2008-12-06 17:58:45
    Od: "stean" <s...@p...onet.pl>

    > Pytanie kontrolne#1 Czy jeśli zrobisz historię "do poniedziałku" to nie
    > ma tam innej operacji na 1000 PLN?
    >
    > KJ

    zgadza sie jak dalem do 8.12.2008 to ten tysiac sie znalazl, cholera po
    prostu zapomnialem ze wyplacilem tego patola z bankomatu,
    tak czy inaczej system powinien pokazywac mi historie inaczej, ja nie jestem
    od tego aby sie domyslac wybiegajac w przyszlosc,
    ale ok temat zakonczony sprawa wyjasniona

    Tomasz

  • 8. Data: 2008-12-06 18:01:00
    Od: "stean" <s...@p...onet.pl>

    >Aleś ty rozgarnięty :].
    >Masz albo blokadę albo w historii ta operację.

    przeciez walkuje ze nie mam blokady ani w historii tej operacji , dopiero
    musialem wybiec w przyszlosc do poniedzialku, nie jestem prorokiem,
    rozgarniety mysle ze jestem przynajkniej tak mi sie wydaje cholera :)

  • 9. Data: 2008-12-06 18:07:52
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "stean" <s...@p...onet.pl> writes:

    > zgadza sie jak dalem do 8.12.2008 to ten tysiac sie znalazl, cholera po
    > prostu zapomnialem ze wyplacilem tego patola z bankomatu,
    > tak czy inaczej system powinien pokazywac mi historie inaczej, ja nie jestem
    Nie, żebym bronił mBanku (MZ historia powinna faktycznie prezentować się
    inaczej), ale ... ten temat w historii grupy przewija się dość często, a
    wypadałoby przed zadaniem pytania przejrzeć archiwum.
    KJ

  • 10. Data: 2008-12-06 18:22:19
    Od: rafal <r...@n...none>

    stean pisze:
    > tak wiec realnie stracilem 2 zl na mlinie ...

    Kurde, może jakąś zrzutę na grupie zrobimy? ;-)

    Tak, wiem... nic mi do tego, ale nie rozumiem, jak można zapomnieć o
    drobnym tysiaku wyciągniętym z bankomatu a jednocześnie przeżywać
    stratę 2 zł :D

    Pozdrawiam :)