  • 1. Data: 2008-12-05 21:46:57
    Temat: Eurobank - tokenGSM na PC.
    Od: smE <n...@n...com>

    Witajcie!

    Konto w Eurobanku obsługuję w zasadzie z jednego komputera. Chciałem
    ułatwić sobie zadanie instalując emulator MIDletów na PC. Ściągnąłem
    Microemulator 2.0.2 oraz TokenGSM. Wszystko odpala się poprawnie - podaję
    kod aktywacyjny, ustawiam hasło, itd, niestety numery generowane przez ten
    wynalazek są błędne - nie mogę się dostać na swoje konto...
    Oczywiście numerki generowane przez TokenGSM na moim telefonie są
    poprawne...

    Używacie jakichś emulatorów na PC razem z tokenem GSM? Dlaczego takie
    połączenie mi nie działa?

  • 2. Data: 2008-12-06 10:04:09
    Temat: Re: Eurobank - tokenGSM na PC.
    Od: "Blue" <h...@p...onet.pl>

    Chyba niechcący odpowiedziałem Ci na maila zamiast na grupę.

  • 3. Data: 2008-12-06 10:50:09
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    podepne sie z 2 pytaniami w temacie eurobanku:

    1. jak uzyskac dostep przez telefon (IVR) do konta online?
    trzeba zadzwonic na infolinie i ladnie poprosic? bo na www nic w tym temacie
    nie widze

    2. kiedy pobieraja oplate za debetowke

    Pzdrw,
    GP

  • 4. Data: 2008-12-06 11:11:46
    Od: trójąca_legómina <s...@d...pl>

    On Sat, 6 Dec 2008 11:50:09 +0100, ATZ Rzeszow wrote:

    > podepne sie z 2 pytaniami w temacie eurobanku:
    >
    > 1. jak uzyskac dostep przez telefon (IVR) do konta online?
    > trzeba zadzwonic na infolinie i ladnie poprosic? bo na www nic w tym temacie
    > nie widze

    Nie wiem, nigdy nie korzystałem...

    > 2. kiedy pobieraja oplate za debetowke

    Ostatniego dnia każdego miesiąca, razem z dopisaniem odsetek i pobraniem
    podatku od zysku.

  • 5. Data: 2008-12-06 11:15:48
    Od: smE <n...@n...pl>

    Dnia Sat, 6 Dec 2008 11:04:09 +0100, Blue napisał(a):

    > Chyba niechcący odpowiedziałem Ci na maila zamiast na grupę.

    Oj, obawiam się że nie dojdzie :)

  • 6. Data: 2008-12-06 15:07:54
    Od: "Blue" <h...@p...onet.pl>

    Może być to sprawa synchronizacji haseł. Po wgraniu tokena na komórkę
    pracownik banku synchronizował nr użytego hasła w telefonie i w systemie.
    W opisie tokena GSM jest informacja żeby nie wchodzić w opcję "logowanie"
    nie logując się jednocześnie na konto bo hasła się rozsynchronizują.
    Sprawdź nr użytego hasła w telefonie w opcji "info" i wchodząc w opcję
    "logowanie" w PC dojdź do tego samego nr lub bliskiego mu i wtedy spróbuj
    zalogowac się do konta. Nie musi to być ten sam nr, może byc trochę większy
    bo ja sam kilka razy podbiłem sobie nr hasła nie wykorzystując go, a
    syhchronizacja się nie rozjechała.
    Jest jeszcze sprawa nr aplikacji tokena GSM. Mi wysyłał go na komórkę
    pracownik banku więc system też go zna. Być może, że generacja haseł zależy
    i od kolejnego numeru hasła i od numeru aplikacji.