  • 11. Data: 2008-12-06 18:28:03
    Temat: Re: znikajace pieniadze w mbanku
    Od: "stean" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rafal" <r...@n...none> napisał w wiadomości
    news:ghefsq$di$1@inews.gazeta.pl...

    > Kurde, może jakąś zrzutę na grupie zrobimy? ;-)
    >
    > Tak, wiem... nic mi do tego, ale nie rozumiem, jak można zapomnieć o
    > drobnym tysiaku wyciągniętym z bankomatu a jednocześnie przeżywać stratę
    > 2 zł :D
    >
    > Pozdrawiam :)

    Bo tak juz jest, czego oczy nie widza (tego tysiaka zapomnianego) tego sercu
    nie zal ... A 2 zl to realna strata zawiniona moim zdaniem przez Mbank, ja
    nie jestem prorokiem, dla mnie historia operacji powinna sie zgadzac z
    matematycznego punktu widzenia, nie mam obowiazku pamietania ze pare dni
    wczesniej wyplacilem jakies tam pieniadze. Poza tym po wybiegnieciu w
    przyszlosc ta kwota sie pojawia ale nie z data przyszlego poniedzialku tylko
    w polu z data pare dni wczesniejsza i teraz dopiero matematyka sie zgadza.

    pozdr.
    Tomasz

  • 12. Data: 2008-12-07 16:13:16
    Od: Ra <a...@a...pl>

    r...@k...pl pisze:

    > Aleś ty rozgarnięty :].
    > Masz albo blokadę albo w historii ta operację.

    no właśnie jest taki okres kiedy nigdzie nie widać, miałem to samo w
    mutli - dziura w histori salda i brak blokad

  • 13. Data: 2008-12-07 17:19:10
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 06 Dec 2008 19:22:19 +0100, rafal napisał(a):

    > Kurde, może jakąś zrzutę na grupie zrobimy? ;-)

    Tu nie chodzi o te 2 złote, ale o to, że rozwiązanie mBanku jest
    wkurzające i sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof