    From: "stean" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: znikajace pieniadze w mbanku
    Date: Sat, 6 Dec 2008 18:28:22 +0100

    Witam,
    z mbanku korzystam od poczatku jego istnienia i jestem ogolnie zadowolony.
    Dzis wykonalem przelew na 100 zl a z konta i w historii operacji ubylo 1100
    zl.
    Radze wszystkim klientom nie tylko mbanku sprawdzac dokladnie co sie dzieje
    z ich pieniedzmi.
    Nigdy nie sprawdzalem dokladnie ile mi z konta ubywa wiec nie wiem jak bylo
    wczesniej.
    Byc moze to jakis chwilowy blad i sam sie naprawi ale nie wzbudza to
    zaufania do tej instytucji,
    teraz musze za swoje pieniadze dzwonin na mlinie i domagac sie wyjasnienia.

    Zrobilem "zdjecie" ekranu widac jak byk ze dla mbanku prosta operacja
    3015,24 zł -100 zł = 1915,24 zł !
    Szlag mnie trafia teraz bede tracil czas na sprawdzaniu jak bylo w historii
    w poprzednich latach.

    ktos mial juz podobne przypadki ?

    pozdr.,
    Tomasz