  • 1. Data: 2013-01-26 15:00:14
    Temat: Lokata Bumerang w Getinonline jak pingpong w Ideabank
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    http://www.getinonline.pl/lokata-bumerang
    6.5% na 1 dzień
    szkoda, że tylko do 10k
    no ale zawsze to 10 :)

  • 2. Data: 2013-01-26 15:03:30
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 26.01.2013 PKL <s...@i...lublin.pl> napisał/a:
    > http://www.getinonline.pl/lokata-bumerang
    > 6.5% na 1 dzień
    > szkoda, że tylko do 10k
    > no ale zawsze to 10 :)

    i openonline tez ma to samo
    http://www.openonline.pl/lokata-bumerang/
    czyli razem możemy 40k na 6.5% trzymać :)

  • 3. Data: 2013-01-26 15:33:29
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    W dniu 26-01-2013 15:00, PKL pisze:
    > http://www.getinonline.pl/lokata-bumerang
    > 6.5% na 1 dzień
    > szkoda, że tylko do 10k
    > no ale zawsze to 10 :)
    promocja do 28.02...
    i trzeba mieć 'konto swobodne', 'skarbonkowe' np. już nie podpada

  • 4. Data: 2013-01-26 15:36:48
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    A jak to założyć? Mnie pojawia się "Otwórz konto" a konto już mam. Po zalogowaniu nie
    widzę takiej lokaty. W regulaminie promocji też się nie doczytałem

  • 5. Data: 2013-01-26 18:35:30
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    "boa" <a...@u...poczta.fm> wrote in message
    > promocja do 28.02...
    > i trzeba mieć 'konto swobodne', 'skarbonkowe' np. już nie podpada

    To że skarbonkowe nie podpada mnie nawet nie dziwi - musieliby płacić extra
    złotówkę dziennie, czyli dla większości kwot z dozwolnonego zakresu
    (1k-10k), więcej niż wyniosą same odsetki ;-)

    maciek

  • 6. Data: 2013-01-27 00:10:16
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 26.01.2013 eisenberg <e...@n...pl> napisał/a:
    > A jak to założyć? Mnie pojawia się "Otwórz konto" a konto już mam. Po zalogowaniu
    nie widzę takiej lokaty. W regulaminie promocji też się nie doczytałem

    a środki na koncie masz? bo ja nie mam i myślałem, że dlatego mi się nie
    pojawia, aż zadałem pytanie przez formularz, zobaczymy co odpiszą.

  • 7. Data: 2013-01-27 12:24:19
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "boa" <a...@u...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > i trzeba mieć 'konto swobodne', 'skarbonkowe' np. już nie podpada

    no to w GO nie skorzystam bo mam skarbonkowe,
    ale OF mam optymalne i kasa >1kzł na koncie jest, a mimo to nie mam
    możliwości założenia lokaty, o co chodzi? czy jakiś wniosek trzeba wypełnić
    by przystąpić do promocji?

  • 8. Data: 2013-01-27 14:13:44
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Ja też nie mam możliwości....

  • 9. Data: 2013-01-28 17:30:47
    Od: m7marek <m7marek@(interia.pl>

    Dnia Sun, 27 Jan 2013 05:13:44 -0800 (PST), Michal Pl napisał(a):

    > Ja też nie mam możliwości....

    A dzis mimo, że juz nie mam srodków na koncie, bumerang już jest dostępny.

  • 10. Data: 2013-01-29 10:42:14
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 28.01.2013 m7marek <m7marek@> napisał/a:

    > A dzis mimo, że juz nie mam srodków na koncie, bumerang już jest dostępny.

    w GetinonLine trzeba miec konto Perfekcyjne lub Swobodne,
    ja mam jakies inne dlatego nie moge zalozyc, czy zmigrowac moge, nie odpowiedzieli.
    za to w Openonline bez problemu zalozylem Lokate Bumerang.