  • 1. Data: 2013-01-27 17:27:53
    Temat: mbank: word debit mastercard vs mastercard debit gold
    Od: Ra <r...@n...ma.gazeta.pl>

    Ktoś rozpoznał temat jakie są różnice ?
    gold ma jakieś chyba własne ubezpieczenie bre ale nie gold travel world
    debit

    BTW może ktoś ma praktykę co trzeba zrobić w przypadku opóźnienia bagażu
    czy lotu > 6-8h żeby zrealizować takie ubezpieczenie ?
    Bo np przyjechał na drugi dzień jakieś koleś jak mnie nie było rzucił
    wszystkie walizki na środku hotelu i o jakimś zaświadczeniu to mogłem
    zapomnieć

  • 2. Data: 2013-01-27 18:28:52
    Od: Ralf <n...@n...pl>

    W dniu 2013-01-27 17:27, Ra pisze:
> [...]
    > Bo np przyjechał na drugi dzień jakieś koleś jak mnie nie było rzucił
    > wszystkie walizki na środku hotelu i o jakimś zaświadczeniu to mogłem

    A z lotniska to dobrowolnie poszedłeś sobie bez bagażu? Tam się takie
    sprawy załatwia.