  • 11. Data: 2023-07-04 19:57:37
    Temat: Re: zbójeckie ceny w Polsce
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:94055c14-d384-4a57-bf15-ea4e6ff5c2e8n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > No to u nas lepiej o tyle, że za minimalną zrobisz więcej
    > gastroskopii. Chyba że UKjskie gastroskopie jakoś lepsze?

    Są lepsze bo lekarz nie może być niemiły. Inny świat. Niewyleczy ale
    bedzie miły do końca. Czasem wyleczy.

    A w Polsce siad, buty tam, nie wiercic sie. Musztra wojskowa.
    Morda zacięta.

    > Ja właśnie dostałem na listopad - poczekam, ale jest 500+ ;>
    > A ile prywatna kolonoskopia? Łatwiej będzie mi znosić - bo mam do
    > kompletu - ze świadomością, ile "oszczędzam" ;P

    900f

    --
    Piotrek

    jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne

  • 12. Data: 2023-07-04 20:10:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1vs0wlr5x6ssc$.1v07kmd1qe0fg.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Na patyku, w wafelku na wynos, czy przy stoliku?

    włoski z budki kempingowej
    51.504407230078115, -0.07650279319585271

    https://goo.gl/maps/dDeQQhG7AZdNtKn17

    > To tak nie rozumiem - chwalisz nasze niskie ceny, ganisz nasze
    > wysokie ceny, czy dostrzegasz zbójecki dumping ?

    rozumiesz rozumiesz :)
    skąd w tym biednym kraju takie parcie na ceny?
    skąd ten dopływ pieniądza?
    chyba nie z szycia foteli dla mercedes benz?
    nie każdy mieszka w Polkowicach.

    dziś zapłaciłem za wyrwanie ósemki 750zł
    600zł wyrwanie + 150zł rtg panorama

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza
    jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne

  • 13. Data: 2023-07-06 18:08:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 4 lipca 2023 o 20:05:54 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:1vs0wlr5x6ssc$.1v07kmd1...@40tude.net>

    > włoski z budki kempingowej
    > 51.504407230078115, -0.07650279319585271

    Kurtałka, nawet Londyn jest na południe od Warszawy.
    To, że Radom, Rzeszów czy Tirana (ta i na zachód) też to małe pocieszenie.
    A w centrum lądku pod zabytkami budki kempingowe?
    Widać dużo naszych.

    > rozumiesz rozumiesz :)
    > skąd w tym biednym kraju takie parcie na ceny?
    > skąd ten dopływ pieniądza?
    > chyba nie z szycia foteli dla mercedes benz?
    > nie każdy mieszka w Polkowicach.

    Jak to skąd?
    Od emigrantów zarobkowych.
    Wracają to trza skorzystać.
    Podobno tak samo jest w Albanii, spróbuję zobaczyć.

    > dziś zapłaciłem za wyrwanie ósemki 750zł
    > 600zł wyrwanie + 150zł rtg panorama

    Ciesz się - dobra usługa, dobra cena.
    Taniej by mógł być szpital na kilka dni zamiast wakacji - i 500zł za antybiotyk.
    Paragony grozy poznasz nad morzem - towarzystwo januszowe i parawanoza gratis ;P

  • 14. Data: 2023-07-06 18:18:42
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 4 lipca 2023 o 19:53:28 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    > bedzie miły do końca. Czasem wyleczy.
    >
    > A w Polsce siad, buty tam, nie wiercic sie. Musztra wojskowa.

    W PL inny świat na porodówkach.
    Ale tam wiedzą, że ze współpracą pacjentki robota lżejsza.
    A i w mordę można dostać, bo napięcie wysokie.
    Kolega (taki 195cm) opowiadał, że go pielęgniarka przepędziła ze szczepienia
    noworodka - widać już kiedyś w łeb dostała jak maluch zapłakał - a zapłacze każdy...

    Ale w PL się nie dziwię, zawód wysokiego ryzyka.
    Jesteś sobie gastroenterologiem, a przyjdzie baba kaszląca
    jak stary gruźlik.
    A maseczki od lipca znikły jak sen jaki złoty.
    Choć pewnie lekarze w luxmedzie nadal noszą.
    W państwowej choć zasłaniało mordę zaciętą - choć ja spotykałem
    samych miłych i nawet mnie wyleczyli - w luxmedzie szkoda
    trochę, bo lekarki z tych studentek medycyny, na które
    warto popatrzeć i warto podwójnie chodzić do uniwersyteckich przychodni - no i w
    wieku szukającym, tyle że nie takicj jak ja już ;>

    > 900f

    A w PL 900zł?

    I właściwie po co ludzie robią sobie badania po 700zł?

  • 15. Data: 2023-07-06 23:04:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:f5f9a654-54c5-4506-ab01-50d8b7a3491bn@googlegr
> [...]

    > Jesteś sobie gastroenterologiem, a przyjdzie baba kaszląca
    > jak stary gruźlik.
    > A maseczki od lipca znikły jak sen jaki złoty.

    I tak długo sie trzymały. To dlatego baby nie skoczyły na mnie bez
    maski. W szpitalu w Londynie dawali za darmo bo rozsądek podpowiadał
    że 99% przyjdzie bez maski.

    > Choć pewnie lekarze w luxmedzie nadal noszą.
    > W państwowej choć zasłaniało mordę zaciętą

    Teraz lekarze zatęsknią za maskami bo będzie widać szyderczy usmiech.

    > choć ja spotykałem samych miłych i nawet mnie wyleczyli

    o panie rób foto story

    > A w PL 900zł?

    myślę, że drogo ale moze moje
    miasto małe, ja w nim spędzam życie całe.

    > I właściwie po co ludzie robią sobie badania po 700zł?

    no szukają np raka zanim on znajdzie nas

    Antygen CEA 50zł marker CA19-9 52 zł

    witaminki tez potrafią kosztować

    D3 od 80 do 100zł

    Mnie wychodzi co przyjazd do Polski co 3 miesiace
    ze 300zł.

  • 16. Data: 2023-07-06 23:55:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5e7c9237-6aa5-4b23-ad9e-85fde50329b5n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > A w centrum lądku pod zabytkami budki kempingowe?

    budki z lodami i pamiątkami są opanowane przez sinych brodaczy

    byłem dziś w Warszawie połazić i sory nie poczułem tego czegoś.
    Biedrona na Centralnym zaimponowała mi w tej chwili. Intercity duży +

    dużo nie polskiego jezyka na ulicy.

    > Jak to skąd?
    > Od emigrantów zarobkowych.
    > Wracają to trza skorzystać.

    :P

    > Ciesz się - dobra usługa, dobra cena.
    > Taniej by mógł być szpital na kilka dni zamiast wakacji - i 500zł
    > za antybiotyk.

    :)

    > Paragony grozy poznasz nad morzem - towarzystwo
    > januszowe i parawanoza gratis ;P

    Jutro mocne uderzenie day 01 Jastrzebia Góra i Karwia :)

    Z Ostródy wyjazd daj Boże o 9oo

  • 17. Data: 2023-07-07 08:38:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Jul 2023 09:08:36 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Kurtałka, nawet Londyn jest na południe od Warszawy.

    No ba, pólnocne kraje to przecież Norwegia, Szwecja, Finlandia,
    i kawał Rosji.

    Ale ze takie niskie (gastroskopia tylko 500, lody tylko 7 zl),
    czy takie wysokie?

    > Jak to skąd?
    > Od emigrantów zarobkowych.
    > Wracają to trza skorzystać.

    Mowisz?
    Dawniej sporo tych emigrantow nie chcialo wracac i niekoniecznie
    przysylali pieniadze do Polski.

    Ale jak sie patrze na ceny mieszkan, 15 tys/m2 sie pojawia we
    Wroclawiu, to moze i tak. Chyba, ze to jacys bogaci Ukraincy
    wywindowali.

    Skąd te pieniądze teoretycznie najprosciej w roczniku statystycznym
    sprawdzic, w praktyce jest to jednak bardzo trudne.

    Groclin zbankrutował, ale mamy kupę przemysłu samochodowego w Polsce.
    Tzn poddostawców. Nie tylko fotele.

    Kiedys bylismy tez mocni w meblach domowych.

    Teraz czytam, ze Polska jest najwiekszym w Europie producentem baterii
    do samochodow elektrycznych. Tzn własciwie LG fabryce pod wroclawiem,
    ale zawsze.

    O, i nie tylko LG
    https://nysa.naszemiasto.pl/pod-nysa-otwarto-pierwsz
    a-w-europie-gigafabryke/ar/c3-9006555

    Toyota ma fabryke skrzyn biegów, Mercedes fabryke silnikow ...
    spalinowych.

    Volvo zamyka fabryke autobusów .. ale wczesniej pracowała i
    eksportowała.

    No i taki chocby Amazon, co zatrudnia ... 25 tys ludzi w Polsce?
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Amazon-rozwaza-w-Po
    lsce-nowe-potencjalne-lokalizacje-centrow-dystrybucy
    jnych-8373784.html

    I wszyscy pakują paczki dla Niemców?
    Duzo, to im stara sie nie płacic, ale o pracownika coraz trudniej.

    Sluszna jest linia naszej Partii :-)

    J.

  • 18. Data: 2023-07-07 09:30:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Jul 2023 09:18:42 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > W PL inny świat na porodówkach.

    No, znajoma niedawno rodziła w Anglii, i niezbyt mile wspomina.

    Potem jej sie przypętało zapalenie wyrostka, cos chyba sp* robote,
    bo sie ropien zrobil - miesiąc stracony.

    No ale tam raczej by nie mieli problemu z usunięciem martwego płodu.
    Hm, jak martwego, to wydaje się, ze i w Polsce nie powinno byc
    problemów - nie był tak całkiem martwy?

> [...]
    > jak stary gruźlik.
    > A maseczki od lipca znikły jak sen jaki złoty.
    > Choć pewnie lekarze w luxmedzie nadal noszą.

    Chyba jakos tak.
    W przychodni mam tabliczke "maseczki obowiązkowe", tylko juz nikt nie
    nosi. Przychodnia ... na NFZ, ale prywatna.

    > W państwowej choć zasłaniało mordę zaciętą - choć ja spotykałem
    > samych miłych i nawet mnie wyleczyli - w luxmedzie szkoda

    IMO - ostatnio są raczej mili,

> [...]
    > ;>

    > A w PL 900zł?
    > I właściwie po co ludzie robią sobie badania po 700zł?

    Niektorzy pewnie profilaktycznie.
    Inni - widac juz mają jakies klopoty, placisz 700zl i wiesz,
    a nawet leczysz, albo czekasz pare miesięcy na diagnozę.

    J.

  • 19. Data: 2023-07-07 09:55:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:bjhnnob76h2f.11asusx2te0i$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Niektorzy pewnie profilaktycznie.
    > Inni - widac juz mają jakies klopoty, placisz 700zl i wiesz,
    > a nawet leczysz, albo czekasz pare miesięcy na diagnozę.

    Tak. Zawsze lepiej niż na lekarzy wydać kasę na badania. Choc niektórzy
    boją się badań. A co jak coś znajdę? Leiej zamknąć oczy. Przejdzie.

    Ciekawe jest to wyrywanie zębów 8 u chirurga.
    Na NFZ czas oczekiwania na styczeń 2024r
    za kasę 750zł czas oczekiwania 3 godziny na 16oo.

    Jak ktoś wytrzyma chodzić z gumowym|swędzącym|bolącym zębem do
    stycznia? Jak już dziąsło gnije. I kto tworzy taka długa kolejkę. Ci
    wytrzymywawacze? Niewielu chyba wyrywa zdrowe 8 profilaktycznie.

  • 20. Data: 2023-07-07 10:09:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1s6f6g02mumex.xwsh9gw7pgf8$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Mowisz?
    > Dawniej sporo tych emigrantow nie chcialo wracac i niekoniecznie
    > przysylali pieniadze do Polski.

    Teraz też.

    Mnie się coraz mniej chce wracać. Po co wracać skoro nie widać róznicy?
    Tylko jeden największy minus, że trzeba z obcymi ludzmi mieszkać w domu
    bo mieszkania oddzielne od 1500pcm. Trzeba dokoptować dwóch do
    mieszkania.

    Zdrowemu po co wracać kiedy kraj się robi coraz droższy do życia a
    poziom cywilizacyjny 30 lat do tyłu. Kultura pracy niebo a ziemia.

    Wszyscy w PL skądś mają pieniądze. Nie wiadomo skąd. Samochody coraz
    droższe. Siła rażenia przywiezionych pieniedzy coraz mniejsza.

    Jakaś oligarchia się robi czy cuś?

    > Teraz czytam, ze Polska jest najwiekszym w Europie producentem
    > baterii do samochodow elektrycznych. Tzn własciwie LG fabryce pod
    > wroclawiem, ale zawsze.

    Kiedyś się mówiło, że jesteśmy gigantem montażu telewizorów
    Szukam OLED LG i sklepy przewiane a dawne ceny zapomnij.