    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zbójeckie ceny w Polsce
    Date: Fri, 7 Jul 2023 09:30:52 +0200

    On Thu, 6 Jul 2023 09:18:42 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > W PL inny świat na porodówkach.

    No, znajoma niedawno rodziła w Anglii, i niezbyt mile wspomina.

    Potem jej sie przypętało zapalenie wyrostka, cos chyba sp* robote,
    bo sie ropien zrobil - miesiąc stracony.

    No ale tam raczej by nie mieli problemu z usunięciem martwego płodu.
    Hm, jak martwego, to wydaje się, ze i w Polsce nie powinno byc
    problemów - nie był tak całkiem martwy?

    > Ale w PL się nie dziwię, zawód wysokiego ryzyka.
    > Jesteś sobie gastroenterologiem, a przyjdzie baba kaszląca
    > jak stary gruźlik.
    > A maseczki od lipca znikły jak sen jaki złoty.
    > Choć pewnie lekarze w luxmedzie nadal noszą.

    Chyba jakos tak.
    W przychodni mam tabliczke "maseczki obowiązkowe", tylko juz nikt nie
    nosi. Przychodnia ... na NFZ, ale prywatna.

    > W państwowej choć zasłaniało mordę zaciętą - choć ja spotykałem
    > samych miłych i nawet mnie wyleczyli - w luxmedzie szkoda

    IMO - ostatnio są raczej mili,

    > trochę, bo lekarki z tych studentek medycyny, na które
    > warto popatrzeć i warto podwójnie chodzić do uniwersyteckich
    > przychodni - no i w wieku szukającym, tyle że nie takicj jak ja już
    > ;>

    > A w PL 900zł?
    > I właściwie po co ludzie robią sobie badania po 700zł?

    Niektorzy pewnie profilaktycznie.
    Inni - widac juz mają jakies klopoty, placisz 700zl i wiesz,
    a nawet leczysz, albo czekasz pare miesięcy na diagnozę.

    J.