  • 1. Data: 2023-07-03 18:39:42
    Temat: zbójeckie ceny w Polsce
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    no nie dadzą człowiekowi wrócić do macierzy :)

    mały lód 7zł
    lód karłowaty w sklepiku na haj strit 9zł
    gastroskopia 500zł

    2 lata
    pasek alternatora z 39zł na 50zł
    pompa wody z 106zł na 139zł
    pasek nierządu z 62zł na 74zł

    i lejdis and dżents gwóźdz programu

    chłodnica wody nissens ze 186zł na 300zł

    dobrze że nakupiłem do szafy
    ale przecież nie wszystko się przewidzi.

    i co myslałem, że prędzej kometa spadnie na Ziemię niz się stanie
    żarcie w knajpie sie popsuło i chleb zrobił sie żółty, słodki i
    kleisty.

    No gonimy zachód. Za 15 lat bedzie druga Anglia. Syf, kiła i mogiła.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2023-07-03 18:45:49
    Temat: Re: zbójeckie ceny w Polsce
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 03 Jul 2023 18:39:42 +0200, PiteR wrote:
    > no nie dadzą człowiekowi wrócić do macierzy :)
    > mały lód 7zł
    > lód karłowaty w sklepiku na haj strit 9zł

    To cena w Anglii, w przeliczeniu?

    Zawsze mozesz kupic w markecie. Bedzie 20zl, ale za kg.

    > gastroskopia 500zł

    W Polsce, w Anglii?

    J.

  • 3. Data: 2023-07-03 21:44:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:33qsflw3s998$.1qqncxjxd1to0.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > To cena w Anglii, w przeliczeniu?

    To jest w Polsce sklepik na głównej ulicy dzielni gdzie mieszka patola.
    Taka angielska Nisa.

    Dla spragnionych. Pełny asortyment piersiówek i małpek.
    Lód na patyku i nie Magnum.

    w Anglii, z grającego samochodu, koło szkoły
    najtanszy włoski kosztuje 11zł

    pod Big Benem, na Oxford Street i pod Tower Bridge
    lody włoskie zaczynają sie od 25zł

    > Zawsze mozesz kupic w markecie. Bedzie 20zl, ale za kg.

    W Biedronie na patyku są po 5zł ale szarańcza szybko wykupuje.
    nie lubie z wiaderek

    > W Polsce, w Anglii?

    W Polsce. W Anglii kosztuje chyba 2500zł prywatnie

  • 4. Data: 2023-07-04 00:01:22
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 3 lipca 2023 o 21:40:41 UTC+2 PiteR napisał(a):

    > W Polsce. W Anglii kosztuje chyba 2500zł prywatnie

    To tyle samo w liczbie.
    A ile minimalna w UK?
    W PL do góry mknie.

  • 5. Data: 2023-07-04 01:18:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:9b9107c1-87b7-456e-9e17-86d28af1a6cbn@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > A ile minimalna w UK?

    1500

  • 6. Data: 2023-07-04 10:35:07
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 4 lipca 2023 o 01:13:53 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:9b9107c1-87b7-456e...@googlegroups.com>
    > 1500

    No to u nas lepiej o tyle, że za minimalną zrobisz więcej gastroskopii.
    Chyba że UKjskie gastroskopie jakoś lepsze?
    Ja właśnie dostałem na listopad - poczekam, ale jest 500+ ;>
    A ile prywatna kolonoskopia? Łatwiej będzie mi znosić - bo mam do kompletu - ze
    świadomością, ile "oszczędzam" ;P

  • 7. Data: 2023-07-04 16:59:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jul 2023 01:35:07 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > No to u nas lepiej o tyle, że za minimalną zrobisz więcej gastroskopii.

    Jak zarabiasz chocby minimalną pensje, to gastroskopie masz za darmo
    :-)

    > Chyba że UKjskie gastroskopie jakoś lepsze?

    Pewnie nie trzeba czekac 3 miesiące :-)

    > Ja właśnie dostałem na listopad - poczekam, ale jest 500+ ;>

    Nie było 500+, a i tak sie czekało.
    Teraz przynajmniej nie trzeba czekać, mozna za 500 :-)

    Przy czym pewnie jakbys poszukał, to znalazbyś szybciej,
    ale nie zawsze warto wybierac najszybszą oferte ..

    J.

  • 8. Data: 2023-07-04 17:02:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 03 Jul 2023 21:44:49 +0200, PiteR wrote:
> [...]
    >

    > w Anglii, z grającego samochodu, koło szkoły
    > najtanszy włoski kosztuje 11zł
    >
    > pod Big Benem, na Oxford Street i pod Tower Bridge

    Na patyku, w wafelku na wynos, czy przy stoliku?

    > W Biedronie na patyku są po 5zł ale szarańcza szybko wykupuje.
    > nie lubie z wiaderek

    > W Polsce. W Anglii kosztuje chyba 2500zł prywatnie

    To tak nie rozumiem - chwalisz nasze niskie ceny, ganisz nasze wysokie
    ceny, czy dostrzegasz zbójecki dumping ?

    J.

  • 9. Data: 2023-07-04 17:41:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 4 lipca 2023 o 16:59:56 UTC+2 J.F napisał(a):

    > Nie było 500+, a i tak sie czekało.
    > Teraz przynajmniej nie trzeba czekać, mozna za 500 :-)

    Nie trybisz - mam 500+ bez dziecka, bo nie zapłaciłem za gastroskopię 500,
    a będzie zrobiona - co prawda kosztem 4 miesięcy czekania.
    No ale na dziecko trzeba czekać 9 miesięcy (o ile pójdzie od pierwszego
    strzału, tak to tylko przy pierwszych razach u nastolatek),
    no i koszty nieproporcjonalne do 500/mc.

    Choć jest jeszcze sposób na mnożenie 500+ "na ukrainkę" - trzeba sobie kupić
    w darknecie kilka ukraińskich paszportów i iść do kilku polskich banków,
    w każdym rejestrując się na 500+ na inny paszport.
    No oczywiście trzeba też mieć (niekoniecznie ukraińskie) dziecko, przynajmniej jedno.
    Podobno zwraca się po miesiącu.

  • 10. Data: 2023-07-04 18:04:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jul 2023 08:41:24 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Nie trybisz - mam 500+ bez dziecka, bo nie zapłaciłem za gastroskopię 500,
    > a będzie zrobiona - co prawda kosztem 4 miesięcy czekania.

    Gdybys jednak potrzebował pilnie, to lepiej miec od dziecka, niz nie
    mieć :-)

    > No ale na dziecko trzeba czekać 9 miesięcy (o ile pójdzie od pierwszego
    > strzału, tak to tylko przy pierwszych razach u nastolatek),
    > no i koszty nieproporcjonalne do 500/mc.

    Ale to inwestycja na 18 lat :-)

> [...]
    > w każdym rejestrując się na 500+ na inny paszport.
    > No oczywiście trzeba też mieć (niekoniecznie ukraińskie) dziecko, przynajmniej

    Dziecko, czy jego paszport, lub inne zaswiadczenie ?

    > Podobno zwraca się po miesiącu.

    Teraz pobierają odciski palców, to moze być trudniej.
    Czy zaprzestali tej faszystowskiej praktyki ? :-)

    Bo biometrycznych paszportów Ukraina się chyba jeszcze nie dorobiła?

    No i po paru latach mogą sie dopominac o obowiązek szkolny ...

    J.