  • 11. Data: 2002-11-30 13:58:22
    Temat: Re: zastrzezenie karty i telepekao
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    MariuszJ <m...@d...pl> napisał w
    news:3de8a10f@news.home.net.pl:

    > Jak ja kiedys zamykalem rachunek w telepekao24 to
    > zadalem pytanie w stylu - a który punkt regulaminu mnie do tego
    > zobowiązuje?

    Czy opisywałeś gdzieś na newsach ten zabieg? Czeka mnie to samo, więc
    chętnie bym się coś na ten temat dowiedział, a zwłaszcza czy można to
    załatwić przez Internet, ewentualnie faks.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 12. Data: 2002-11-30 14:03:17
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asaflv$dqs$1@news.tpi.pl, Krzysztof K. Maj wrote:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nigdy nie usłyszałeś: "Żadnego pisma od Pana nie otrzymaliśmy"?

    Nie :)

    > Jeśli tak, to wyślij coś np. do Idei - podobno u nich nawet fax ma
    > wyjście bezpośrednio na niszczarkę ;)

    Raz coś wysyłałem do Idei - rejestrację Popa i dostałem 10zł na konto
    rozmów.

    --
    Robert

  • 13. Data: 2002-11-30 14:57:31
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Robert <s...@o...pl> napisał w news:asagf8$4n9$1@topaz.icpnet.pl:

    > Nie :)

    > Raz coś wysyłałem do Idei - rejestrację Popa i dostałem 10zł na konto
    > rozmów.

    Jak będziesz chciał zrezygnować, to taki tekst usłyszysz. Nawet dzisiaj
    ktoś na pl.misc.telefonia.gsm opisywał dokładnie taki przypadek.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 14. Data: 2002-11-30 15:00:26
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asajkr$dps$1@news.tpi.pl, Krzysztof K. Maj wrote:

    > Jak będziesz chciał zrezygnować, to taki tekst usłyszysz. Nawet
    > dzisiaj ktoś na pl.misc.telefonia.gsm opisywał dokładnie taki
    > przypadek.

    Dziękuję za ostrzeżenie. Ale proszę o krótkie wyjaśnienie, z czego miałbym
    zrezygnować, bo nie bardzo rozumiem?

    --
    Robert

  • 15. Data: 2002-12-01 19:32:06
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> wrote in message
    > Nigdy nie usłyszałeś: "Żadnego pisma od Pana nie otrzymaliśmy"?
    > Jeśli tak, to wyślij coś np. do Idei - podobno u nich nawet fax ma
    > wyjście bezpośrednio na niszczarkę ;)

    a słyszałeś o przesyłce "za potwierdzeniem odbioru" i o składaniu pisma "na
    dziennik" ?

    pozdrawiam
    plusz