    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zamykanie konta w inteligo
    Date: Thu, 06 Mar 2003 01:18:05 +0100

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 4 Mar 2003 16:33:51 +0100), "khaki_7"
    <k...@w...pl> był(a) napisał(a):

    >Witam wszystkich Grupowiczów!
    >Mam pewien problem i dotyczy on konta Inteligo.
    >Chciałbym je jak najszybciej zamknąć gdyż założyłem sobie konto w
    >konkurencyjnym mbanku.
    >W regulaminie przeczytałem iż należy do Inteligo przesłać listem poleconym
    >dyspozycję zamknięcia konta. Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów wie czy
    >istnieje jakis formularz dyspozycji zamykania konta(gdzie można go
    >ściągnąć?), czy też należy napisać odręcznie prośbę zamknięcia konta? Jeżeli
    >odręcznie to jakie dane czy informacje musi zawierać taki list? Jak on w
> [...]

    Ja bym napisał po prostu:

    Khaki_7
    ulica taka owaka numer taki owaki
    kodpocztowy Miejscowość

    PKO BP SA -- Inteligo
    ADRES

    sprawa: rezygnacja z usług

    Z uwagi na niską jakość usług świadczonych przez PKO BP SA oraz system
    Inteligo, zwłacam się z uprzejmą prośbą o zamknięcie mojego konta o
    numerze XXXXXXXX oraz wszystkich otwartych w jego ramach rachunków.
    Ewentualne, pozostałe po zamknięciu rachunków środki proszę przelać na
    mój rachunek o numerze XX XXXX XXXX.... prowadzony przez BRE Bank SA
    Wydział Bankowości Elektronicznej.

    Z poważaniem

    (-) Khaki_7

    i już... Podpisać oczywiście odręcznie, zakopertować, zapoczcić,
    wysłać za potwierdzeniem odbioru!.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/