    From: "khaki_7" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: zamykanie konta w inteligo
    Date: Tue, 4 Mar 2003 16:33:51 +0100

    Witam wszystkich Grupowiczów!
    Mam pewien problem i dotyczy on konta Inteligo.
    Chciałbym je jak najszybciej zamknąć gdyż założyłem sobie konto w
    konkurencyjnym mbanku.
    W regulaminie przeczytałem iż należy do Inteligo przesłać listem poleconym
    dyspozycję zamknięcia konta. Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów wie czy
    istnieje jakis formularz dyspozycji zamykania konta(gdzie można go
    ściągnąć?), czy też należy napisać odręcznie prośbę zamknięcia konta? Jeżeli
    odręcznie to jakie dane czy informacje musi zawierać taki list? Jak on w
    ogóle powinien wyglądać?
    Z góry dziękuję za pomoc!!!
    Pozdrawiam!
    --