  • 1. Data: 2003-12-17 06:38:58
    Temat: zamykanie konta w PKO BP
    Od: "Bosman" <A...@o...pl>

    Cześć

    Jakiś czas temu założyłem sobie konto w Inteligo, dotychczas wszystkie
    pieniądze trzymałem w PKO BP (ror) teraz chce sięprzenieść na Inteligo.
    Mieszkam w innym mieście niż zakładałem konto. Czy zamknąć konto muszę w
    placówce której je otworzyłem ?
    Czy jest pobierana jakaś opłata za zamknięcie konta ?

    Życzę miłego dnia

    OLAF

  • 2. Data: 2003-12-17 07:12:20
    Temat: Re: zamykanie konta w PKO BP
    Od: "MM" <m...@s...pl>

    Użytkownik "Bosman" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > placówce której je otworzyłem ?
    > Czy jest pobierana jakaś opłata za zamknięcie konta ?

    ja zrobilem to samo
    oplaty zadnej nie bylo - musialem oddac karte VE
    zamykalem w oddziale w ktorym zalozylem - Pani szukala papierkow ktore
    skladalismy przy otwarciu (tajk mi sie wydaje)
    wiec byc moze trzeba zamykac tam gdzie sie otworzylo...

    m.

  • 3. Data: 2003-12-17 11:28:10
    Od: "sas" <s...@p...pl>

> [...]
    >placówce której je otworzyłem ?
    >Czy jest pobierana jakaś opłata za zamknięcie konta ?

    Dyspozycję zamknięcia tradycyjnego konta powinienes złożyć osobiście w
    oddziale banku, w którym zakładałeś konto. Możesz oczywiście zrobic to za
    pomocą tzw. oddziału posredniczącego, czyli pójść do placówki banku w
    mnieście, w którym teraz mieszkasz i tam złożyć taka dyspozycję. Znajac jednak
    zorganizowanie tego banku a raczej jej brak będzie to trwało wieki zanim
    zamkną Ci konto taką drogą. Sam miałem z tym ogromne problemy. Co do opłaty,
    nie pamiętam, czy cos pobieraja za zamkniecie.
    Ten bank niestety pozostal daleko w tyle i jedynym ich plusem jest to, że
    kupili sobie Inteligo. Ja z Inteligo korzystam od momentu zaistnienia tego
    banku i skończyły sie moje koszmary z bankami. Inteligo działa bez zarzutu i
    spelnia prawie wszystkie moje oczekiwania.
    Powodzenia.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl