    From: "sas" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zamykanie konta w PKO BP
    Date: Wed, 17 Dec 2003 12:28:10 +0100

    >Cześć
    >
    >Jakiś czas temu założyłem sobie konto w Inteligo, dotychczas wszystkie
    >pieniądze trzymałem w PKO BP (ror) teraz chce sięprzenieść na Inteligo.
    >Mieszkam w innym mieście niż zakładałem konto. Czy zamknąć konto muszę w
    >placówce której je otworzyłem ?
    >Czy jest pobierana jakaś opłata za zamknięcie konta ?
    >
    >Życzę miłego dnia
    >
    >OLAF

    Dyspozycję zamknięcia tradycyjnego konta powinienes złożyć osobiście w
    oddziale banku, w którym zakładałeś konto. Możesz oczywiście zrobic to za
    pomocą tzw. oddziału posredniczącego, czyli pójść do placówki banku w
    mnieście, w którym teraz mieszkasz i tam złożyć taka dyspozycję. Znajac jednak
    zorganizowanie tego banku a raczej jej brak będzie to trwało wieki zanim
    zamkną Ci konto taką drogą. Sam miałem z tym ogromne problemy. Co do opłaty,
    nie pamiętam, czy cos pobieraja za zamkniecie.
    Ten bank niestety pozostal daleko w tyle i jedynym ich plusem jest to, że
    kupili sobie Inteligo. Ja z Inteligo korzystam od momentu zaistnienia tego
    banku i skończyły sie moje koszmary z bankami. Inteligo działa bez zarzutu i
    spelnia prawie wszystkie moje oczekiwania.
    Powodzenia.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl